Teplota vzduchu za IC - ako merať VAG 304

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Bydliště: Slovensko

Teplota vzduchu za IC - ako merať VAG 304

Příspěvek od zajac »

Urobil som mriežky do podblatníka za sériovým IC a chcem zmerať reálnu teplotu za IC.
Mám doma VAG-COM 304 + kábel...
Spojil som sa s RJ a v bloku meraných hodnôt som dal kanál 007
Ale sú tam 3 teploty ktorá z nich je za IC.... :?
Som začiatočník (crazy)
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Žádná ;)
Budeš to muset změřit teploměrem.
Elektronika auta a technika........
776 829390
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Příspěvek od STIB »

3 je teplota nasávaného vzduchu.1 je palivo.4 voda.
OCTAVIA- ALH
Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zajac »

Ja som tu niekde našiel že sa to dá vyčítať v kanaly 007 :roll:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=teplota

Teplomerom sa mi to merať nechce (LOL)
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

zajac píše:Ja som tu niekde našiel že sa to dá vyčítať v kanaly 007 :roll:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=teplota

Teplomerom sa mi to merať nechce (LOL)
Hm jenže to je teplota nasávanýho vzduchu tedy před turbem. Za IC bdeš muset dát teploměr. Zkus to jednoduše některý multimetry maj i teploměr a čidlo je takovej tenkej drátek, povol sponu na trubce a strč ho tam a utáhni. I za cenu nepatrnýho uniku vzduchu budeš vědět na čem jsi.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

a to ze cidlo tlaku v sacom potrubi ma v sebe aj cidlo teploty nevies?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

presne jak pise ftak netopier :D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Příspěvek od STIB »

Přesně tak,před turbem je jen váha vzduchu a není tam důležité měřit teplotu.Teplota se měří až za turbem.Kanál 007 3políčko.
OCTAVIA- ALH
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Ajaj máš pravdu beru z5 a omlouvám se za mistifikaci. Budu si muset vzít volno už mi to nemyslí. (wallbash)
Elektronika auta a technika........
776 829390
Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zajac »

Dík chalani, skúsim to pomerať cez vikend, ale najradšej by som keď bude poriadne teplo (30+).
Potom to sem hodím len tak pre zaujmavosť. ;)
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 393
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

nečekej zázraky
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zajac »

Tak som dnes meral. Vozili sme sa po kopcoch, rovinkách... cca 30min. a maximálna teplota akú sme namerali bola 55°C na 3kv. do tiahleho kopca cca 80km/hod. Inak sa to pohybovalo od 32 do cca 50°C.
Vonkajšia teplota 19°C :roll:
Tu sú aj logy, robil som ich na koniec keď už bol motor dobre zohriaty:
http://leteckaposta.cz/116684750

Tú max. teplotu tam zrovna nevidno :)
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

no ale kdybys do kopce držel cihlu tak by to ješte asi lezlo na horu ne? 80 to je lechtačka
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 393
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

dej tomu do kopce "podlahu" na nejvyšší kvalt do kopce a drž.....
uvidíš,že to dostaneš daleko vejš :D :D
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“