2.0TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0TDI
Otec jezdí oktou 103kw. Je to rok 2004. Ten motor má problémy s teplejma startama tak by mě zajímalo jestli tyhle první série nemaj nějakou chybu softu?Pak mě napadlo že kdyby to bylo softem tak by nebyl špatněj nějakej lehonkej čip spíš na snížení spotřeby..2 mouchy jednou ranou. No a pak je tu ještě jeden problém s posilovačem řízení ve vysokejch rychlostech.Změna směru probíhá jakoby v krocích takže jakákoli malá korekce volantem je zbytečně velká a člověk pak ve 180ti jezdí ze strany na stranu jak po osmi pivech(já teda nepiju za volantem ale dokážu si to představit). Co s tim?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Takze 2.0 TDI PD je sam osebe nepodareny motor, takze problemy sa sipu jeden za druhym. To dlhe tocenie tu na tomto fore uz niekto riesil a problem bol vtom, ze po odjazdeni priblizne 100 000km zvykne porazit starter a potom zle startuje za tepla. Vymena startera za novy to vyriesila. Dalej pricina zleho startovania zvykne byt aj v slabych tlakoch vo valcoch, alebo v nerovnomernosti vstrekovacich tlakov. Este pockaj kym ti praskne hlava a tak pories vsetko naraz. A hlavne ju necipovat. Ten motor taha dost dobre aj tak, a po nacipovani ti bude praskat hlava jedna radost. Nebudes ich stihat menit.
Tohle auto má teď najeto asi 52t km takže tlaky ve válcích by snad měly bejt ok.jojo píše:Takze 2.0 TDI PD je sam osebe nepodareny motor, takze problemy sa sipu jeden za druhym. To dlhe tocenie tu na tomto fore uz niekto riesil a problem bol vtom, ze po odjazdeni priblizne 100 000km zvykne porazit starter a potom zle startuje za tepla. Vymena startera za novy to vyriesila. Dalej pricina zleho startovania zvykne byt aj v slabych tlakoch vo valcoch, alebo v nerovnomernosti vstrekovacich tlakov. Este pockaj kym ti praskne hlava a tak pories vsetko naraz. A hlavne ju necipovat. Ten motor taha dost dobre aj tak, a po nacipovani ti bude praskat hlava jedna radost. Nebudes ich stihat menit.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
no a najcastejsia
pricina je ako pises starter a tesniace gumicky okolo vstrekov......osobna skusenost cca 50000 km....
kolega ma na 2.0tdi motor ma najeto 318000 bez chipu a na nic nesahnul.nehoni to za studena pravidelny servis u mne a jeste jsem na hlavu a na motor nesah.tak nevim.osobne jezdim s passatem 2.0tdi 2007 103kw a nejake problemy jsem nezaregistroval.ale nemam to chipnuto.a stejnak to taha dobre.aspon mi to staci...
- Radek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 618
- Registrován: 23 bře 2006, 08:43
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
2.0TDI
Ja měl tenhle motor(BKD¨) v Audi A3 zažil jsem si fakt pohromu někde jsem to tu popisoval,skusil jsem ještě jeden pokus opět A3 jen s DSG převodovkou maximalni spokojenost i s chipem.Stohoho fakt ususuzuji pokud trefite na problemovy kousek nepomuže nic.R
Já sem ještě o problémech s hlavou u tohohle motoru neslyšel.Co se týče toho čipu tak sem nemyslel z toho tahat nějaký závratný výkony, ale spíš nějakej lehkej čip na spotřebu.Nevim jestli to má u takovýho motoru význam.To auto je už dost těžký...sathol píše:kolega ma na 2.0tdi motor ma najeto 318000 bez chipu a na nic nesahnul.nehoni to za studena pravidelny servis u mne a jeste jsem na hlavu a na motor nesah.tak nevim.osobne jezdim s passatem 2.0tdi 2007 103kw a nejake problemy jsem nezaregistroval.ale nemam to chipnuto.a stejnak to taha dobre.aspon mi to staci...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
A od koho byl ten čip? Kdyžtak mi pošli SZ. Měl si to i spočítaný nebo jenom podle PC? Byly s tim nějaký problémy?dist01 píše:chip na spotřebu je super, měl jsem tu čest 4.7 l/100km passat při dodržování rychlostních limitu

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm