Výměna čerpadla-prosím o radu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Výměna čerpadla-prosím o radu

Příspěvek od Matezzzz »

Zdravím a prosím o radu :?
Audi B4 TDi motor 1Z-měnili sme čerpadlo z motoru AHf, předělali držák, přepájeli konektor, pěkně čísla drátků na sebe, rozvody nastaveny, zalili sme ho, začlo si pěkně sát, povolili vstřiky až vylítal všechen vzduch a motor ani malinkej náznak že by chtěl naskočit, vstřiky sou komplet suchý. Zkoušeli sme i nandat vstřik venku na trubku a ani si nekápne. odvzdušňovali sme to snad 10x, vymlátili 3 baterky a ani obláček. Tak sem přehodil ještě jedno čerpadlo ze 100% funkčního motoru, udělali to samé, zkoušeli sme i el.čerpadlem hnát naftu ze samostatnýho okruhu, odvzdušňovali jak blbci a zase ani ťuk. Nemá to dostatečný tlak na otevření vstřiku, ale už nevíme proč, vyzkoušeli sme všechno a sme v koncích, ještě zkusím diagnostiku,ale....... Prosím o jakoukoliv radu nebo zkušenost obdobnýho rázu, díky moc

Jinak na startsprej to chytlo, ale běželo to jen na ty výpary, nic víc, taky sme to zkoušeli,když už bylo všechno odvzdušnění, roztáhnout a prostě ani záškub nebo obláček.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

tak tě nejde plus na stop ventil
603917329
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

Plus tam jde, změřili sme to i vyměnili ventil z toho původního čerpadla i z toho druhýho, otevírá, nafta do čerpadla jde bez bublinek a na vstřiky taky valí
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

asi bude chyba v tom prepinovani konektoru. Treba zistit kam idu jednotlive piny na povodnom a kam na novom cerpadle. Nie som si isty, ci sa to pinuje 1:1.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

pročítal sem taky forum i VW club a všude kluci píšou že to čerpadlo normálně funguje s úpravou toho držáku a přepinování je prý stejné, čísla drátků na sebe, tak nevím kde je chyba?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

mal si dole unasac z cerpadla?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

teď si nejsem jistý co myslíš tím unašečem, zas takovej odborník na čerpadla nejsem, dík za osvěžení paměti
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

nie je tam ziadny kolik a ani diva svina to uz neda jak to ma byt. Proste na hriadeli cerpadla je unasac na remenicu.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Na povodne cerpadlo to islo, preco sa menilo?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

jo už vím, to sem dole neměl, povolil sem rozvodový kolo těma třema šroubkama jak se tím ladí předvstřik, ale myslím si že i kdyby byli rozvody nastavený úplně jinde, tak by se aspoň zakouřilo z vejfuku i když by to ani neškublo.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

diagnostika nic nepise? Preblikne zhavenie po zapnuti klucika?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

měnilo se protože to začalo lenivět, chcípat, hulit a když sem měnil naftovej filtr tak sem z něj nejdřív vypustil půlku vodu a pak až šla nafta, páč sem jezdil na naftu od kámoše z JZD (LOL)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

skontroluj este raz tie piny a aj ci maju vodivost cez ten konektor.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

žhaví to normálně, když je teplo nežhaví, když to stálo venku, normálně nažhavilo. Diagnostika zatím nevím
Matezzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 22 bře 2009, 15:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matezzzz »

na tom starým čerpadle to chodilo normálně, tak doufám v to že to bude chodit i taky a drátky sou podle čísel na sobě a že by to bylo tak strašně zavsdušněný, to je fakt divný
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“