děkuju za reklamu ale kdyby někdo chtěl set momentálně vyprodáno a nevím kdy budou je na ně pořadník
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tloušťka origo lamely je prý 8.4 (strana 3,2+3,2+2 střed) ... Oni nabízejí předělání na origo 3,2mm, nebo zesílené na 3,5 mm na stranu a nakonec našel i 4mm obložení na stranu.. Což je 4+4+2=10mm lamela!!! Nevím, jestli je to moc, ale dnes jsme jí tam šoupli a MASAKR!!!! Jsem nadšen!!!! Spojka jde lehce jak PRASE!!!! Fakt nářez!!! Jinak moje origo dvouhmota s lamelou 219mm jsou v řiti, lamela má 5,5mm a dvouhmota je trošku volna - dá se sní točit tak 6cm do strany....
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No, dávál jsem to k Erichu Praskovi z Opavy http://www.podnikatel.cz/katalog-firem/ ... 5821198000 - měl jsem ho nejblíž a má asi 20-ti leté zkušenosti... Obložení je nějaké Sauleda - prý o něco lepší jak organika... že takový matroš berou všichni, kdo nemají sériový výkon a potýkají se s problémem se spojkou... A pak mi tam dal měděné nýty, že jsou pevnější... Jinak udělal to na počkání, cca 20 minut...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...