Jo to jo ale jak poznaj podle obj. čísla kterej zrovna chceš? jestli 1 nebo 2?číslo je stejny...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
a sakra, ted jsem chtěl jako základ, pro trošku přikrmenou rotačku s podélnym uložením použít avf a myslel jsem, že to bude přece jen jistota to takhle sestavit na oktávkovej zbytek, než dávat celé afn a modlit se
Ahojte,
oživím trochu toto téma. Napadá Vás někoho důvod praskání pístů na AJM? Teď tu jedno mám a dva písty (1. a 2. válec) KO. Někde se dočtete, že to můžou dělat kapající vstřikovače, ale je to tak? Případně dá se to poznat na vstřikovači?
Díky V.
Na přiložené fotce vidíte rozdíl mezi písty na prvním, druhém a třetím, čtvrtém válci. 1,2 mají jinak vyfrézované díry pro ventily. Tipoval bych, že je to z důvodu tvaru výfukového potrubí.
Myslíte, že to propálení dvou pístů můžou mít na svědomí vstřikovače?
Tady je otázka, co by to mohlo jinak způsobovat? Možná ucpaná mazací tryska pod pístem a jeho přehřátí, ale vymění se píst a většinou se to již neopakuje..A tryska způsobuje i např. utavení pístu, ale jedno to má společné, teplota přesahuje únosnou mez a píst řekne najednou dost..Hlavně když v té teplotě je dlouho např. na dálnici..Možná ten kdo blafe po okolí , tak motor snese krátkodobě leccos. Budík na přístrojovce lže, jednotka problém zamenete pod koberec. A řidič to pere co to dá a netuší, že se něco děje..Takže přezkoušení vstřiků je na místě.
Ještě taková otázka mne napadá. Mám nechat obrousit hlavu? Ertzold píše, že se na TDI PD hlavy brousit nesmí. Kolega mechanik mi zase tvdrí, že určitě nechat obrousit. Jak čistíte dosedací plochy hlavy a bloku?
Díky V.
Taky mi praskl píst na ASZ. Příčina nejspíš ta, že jsem jezdil cca dva měsíce s prasklým těsněním pod hlavou. Přišel sem na tu praslinu, ale až jsem čistil blok a utřel píst! Prasklina je na druhém pístu a je vlasová dlouhá centimetr směrem od středu do vybrání na ventil(někdy přidám foto). Sháněl jsem starší píst, ale nakonec jsem koupil nový(Mahle original 030 86 00 - 4400,-) Takže přebrousit hlavu zároveň nové gufírka na ventily a těsnění vstřikovačů.