Auto syčí - vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Bydliště: plzeňský kraj

Auto syčí - vyřešeno

Příspěvek od big.boby »

Ahoj,
dneska, když jsem jel po delší době s autem a měl otevřené okno, tak jsem se i zděsil. Při přidání plynu už kolem 1200 ot. je slyšet takové hnusné syčení až pískání. Není to takovej krásnej zvuk turba. Připadá mi to jako by to vycházel s výfuku. Je to něco podobného jako, když jde vzduch z hadice třeba z kompresoru a snažím se jí ucpapt prstem a nejde to a pořád to uchází. Zkoušel jsem, když auto stálo, víc přišlápnout plyn a to nebylo až tak slyšet ( skoro vůbec ), ale stačí drobet se s autem rozjíždět a je to už slyšet od nížších otáček. Nejvíce patrné je to, když přidám plyn prudčeji. Něco jsem tu četl, že by to mohl být chladič spalin...no nevím. Turbo má najeto cca 25000km, tak turbem to snad nebude.
Naposledy upravil(a) big.boby dne 30 říj 2012, 20:14, celkem upraveno 2 x.
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
rami
Aktivista
Příspěvky: 1673
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

bych tipnul ze mas nekde dirku v sani (od turba do sani) a proto ti to tak syci-piska
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

rami píše:bych tipnul ze mas nekde dirku v sani (od turba do sani) a proto ti to tak syci-piska
no hlavně aby to nebyl ten chladič...to bude zase raketa...
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
Super
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2008, 12:06
Bydliště: slovensko

Příspěvek od Super »

mne odisiel cooler, bola chyba v usmernovaci vzduchu do coolera, je to v podstate konstrukterova chyba
rami
Aktivista
Příspěvky: 1673
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

jj,take jsem to mel.....opraveno myslim za 500 kc.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

Už ses s tím někam pohnul????
Mě to dělá taky od stejných otáček asi, možná vyšších a přes tři tisíce se mě zdá že už to zase nejde slyšet. Sýčí nebo možná píská to i když šlapu na volnoběh.
A studené je to horší jak teplé.
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Odpovědi: 0
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

já přesně tohle řešil dneska na svím autě taky a jen jsem vyměnil gumičky na rychlospojkách a je klid!! a auto jede uplně jinak!!!
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

no já pevně doufám, že to budou taky jenom gumičky...
...jsem vypozoroval, že za tpleého motoru už to tak nepíská...

ráno jedu do servisu, tak uvidím...
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

big.boby píše:no já pevně doufám, že to budou taky jenom gumičky...
...jsem vypozoroval, že za tpleého motoru už to tak nepíská...

ráno jedu do servisu, tak uvidím...
Daj vedieť ako si dopadol, ja som menil gumičky pri turbe ale nepomohlo, mne syčí chladič výfukových plynov (hm)
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Odpovědi: 0
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

jen aby jsi neměl zatuhlou regulaci na turbu to by taky pískalo!!
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

regulace se zkoušle přes wag a prý funguje dobře...turbo má nejato 18000km...
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Syčení a pískání taky může být vlnovec.
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Jayson píše:Syčení a pískání taky může být vlnovec.
Ako poznať zlý vlnovec? Asi by to bolo niekde tam oddymene, nie?
Ja to mam celé od sadzí okolo tej hriadelky čo ide do klapky na chladiči vyfukových plynov. No nový nemám najmenšiu chuť kupovať. 260€ za takú blbosť.
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Odpovědi: 0
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

při nastartovaným autě zacpy vejfuk hadrem ale tak aby ještě část plynů utíkala a zkoumej kde to fouká!!!
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

Tak auto dneska dovezeno ze servisu. Auto pořád píská, zatím jsme nic nenašli, ale nová vačka, zdvihátka a další blbosti co jsou kolem zapotřebí. Vačka na 1. válci byla totál sjetá, zdvihátka byli tak promačkananý, že v některých byli i díry. Teď doufám, že ten pískot může také způsobovat, že ten 1. válec hůře spaloval, páč tam šla nafta jinak než měla a dle mechanika to může být, že se motor dost karbonoval, bylo tam dost sazí , a že také může být drobet nalepeno sazí na turbu a v těch otáčkách ho to může drobet rozvybrovat a to může způsobovat to pískání. Mám něco najezdit, cca 3000 km a zajet se k němu znova podívat. Tak teď auto drobet víc honím, aby se turbo hodě pohybovalo a vyfoukali se popř. saze, prý i ten výfuk je dost očerněnej. Tak doufám, že to snad bude dobrý...

Závěr??? Je úplně jedno jakej motor člověk má, opravdu říkám, je to kus od kusu...mejch najetých 23000km mě stálo bez nafty už 74000kč - drahé to svezení - snad už to bude dobré a kompletní smůlu jsem si už vybral...
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“