SUPERB II - jakou naftovou motorizaci

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

SUPERB II - jakou naftovou motorizaci

Příspěvek od tukydydes »

Zdravím,
potřeboval bych radu ohledně výběru motorizace (kód motoru) jaký by byl vhodný pro mýho ocka :)

Co jsem koukal na kodový označení:


CAYC - 1.6 CR / 77kw 250Nm 16v / DPF (GreenLine)

BXE - 1.9 PD / 77kw 250Nm 8v
BLS - 1.9 PD / 77kw 250Nm 8v / DPF (GreenLine)

BMP - 2.0 PD / 103kw 320Nm 8v / DPF
CFFB - 2.0 CR / 103kw 320Nm 16v / DPF
CLJA - 2.0 CR / 103kw 320Nm 16v / DPF
CBBB - 2.0 CR / 125kw 350Nm 16v / DPF
CFGB - 2.0 CR / 125kw 350Nm 16v / DPF

Pokukuju něco kolem r.v. 2009. Můžete mi někdo prosím napsat jaký z těchto motorů má nejméně problémů tedy v rámci nových CR a PD (je jasné že už žádný nový motor nedokáže překonat rotačky ve spolehlivosti - aby tu někdo nepsal kup mu jedničkovou oktu a bude s ní jezdit až do konce svých dnů (noteeth) )

Děkuji za případné komentáře.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
micar
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 24 led 2008, 19:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od micar »

vzal bych nějaky 2.0. měl jsem 2009 BMP s chipem a jezdilo super,spotřeba 5,8l. ted mám CFFB,je tišší,spotřeba o litr menší,ale je to na to auto trochu slabé
SUPERBII MR2013, CR 103KW,Ambition plus
Roomster 2/2011 , TSI,Style plus
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Taky se přikláním spíše k nějakýmu tomu 2.0 CR, ty greenlajny to bude hrozně mrtvý, Pédéčka to už se mi zdá na dnešní dobu drobet pozadu.

Spíš by mne zajímalo jaký je rozdíl mezi CFFB a CLJA / CBBB a CFGB.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

svezl jsem se 2.0 125kw a DSG a bomba 8)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

To věřím :D
Já jsem chvíli jezdil taky ve 125kW ve 4x4 v manuálu sice to asfalt nervalo, ale slyšel jsem že ty dsgéčka ve 125kw libofka.

Jako nejradši bych vzal starýmu tu 125kw aby si na starý kolena drobet zablbnul (noteeth)
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

DSG nebrat a hlavne si nepriplacat za padla su totiz nepouzitelne!!!
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

TDI tech píše:DSG nebrat a hlavne si nepriplacat za padla su totiz nepouzitelne!!!
Co je to za blbost DSG nebrat? :?
Tel:776005385 Nový Bor
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ved nehorazne zle kvaltuje a do padiel sa ti nevojdu pazury. Ani zadarmo
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

TDI tech píše:Ved nehorazne zle kvaltuje a do padiel sa ti nevojdu pazury. Ani zadarmo
Taky názor. Za mě jedině s DSG!
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

TdiTech nechcem byt kkt ale pokial si nemal DSG nesud... ja som lepsiu prevodovku ako dvojkove DSG v aute nevidel.. rychlost reakcie prosto vsetko top.... ked takuto karu nebal by som sa vobec DSG
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Já jsem taky pro DSG.... ale pádla jsou na prd, není je potřeba, ta převodovka řadí tak bezvadně, že do toho netřeba vůbec zasahovat
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Mongo píše:TdiTech nechcem byt kkt ale pokial si nemal DSG nesud... ja som lepsiu prevodovku ako dvojkove DSG v aute nevidel.. rychlost reakcie prosto vsetko top.... ked takuto karu nebal by som sa vobec DSG
OT: 8q v X6 kvaltoval lépe než DSG :D :D
Ale DSG je dobré sám ho plánuju.
Tel:776005385 Nový Bor
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Mongo píše:TdiTech nechcem byt kkt ale pokial si nemal DSG nesud... ja som lepsiu prevodovku ako dvojkove DSG v aute nevidel.. rychlost reakcie prosto vsetko top.... ked takuto karu nebal by som sa vobec DSG
Ja som zase vacsiu kokotinu nevidel, niejeto dobre a hovorte si co chcete. Podla vas je dobre ze v rezime D sa pohnem zmiesta a ta kokotina mi tam zjednej vyhadze kvalty az po 6tu a idem 50km/h na 6tke pri 1200ot./min. motor sa trapi pocujem len ouhhhhhhhh vsetko sa trasie. V rezime S to kvaltuje tak ako sa na pianko jazdu patri a ked chcem jazdit svizne tak si musim kvaltovat sam aj to mi dotoho zasahuje . Nic horisie som este nezazil. Klasiky automat s hydrodynamickym menicom je oproti tomu nebo a zem.
Ale som stara skola a proste manual je manual, nikto ma nepresvedci. Automat je dobry akurat tak do Desty a celneho nakladaca ;)
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

To bude tím, že s tím neumíš jezdit.
A s tím starým automatem jsi trochu přestřelil, ten člověka vytočí při prvním pokusu o předjetí než si rozmyslí o kolik rychlostí podřadí a ještě na 2x :x
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

vidim ze niekto ma komplex s automatu.... ako ten ZFacky 8q je ppci.... a ked auto toci pri 180km/h 1700ot je to parada....a k tomu DSG nabehal som nanom cca 3000km na golfe VI 2.0 tdi a nemozem povedat kriveho slova... reakcia radenie vsetko super.... a neviem ako si sice dosiahol to ze si mal na 50tke 6ku zaradenu ale mne sa to nikdy nepodarilo... a to som jazdil na D.... kazdy kto chce DSG do auta nech si to vyskusa s osobnej skusenosti by som v tychto kategoriach aut nic ine nebral.....
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“