Dekarbonizace motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Dekarbonizace motoru

Příspěvek od vlagik »

Co vy na to? Jaké máte zkušenosti s dekarbonizací motoru?

http://www.bgcare.cz/bg_dekar_vznetove.php
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja hlasuji pro:
1) Lambda sondu u diesela.
2) chemicko-technickou reakci
3) patentované syntetické latky
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

lt.kubosh píše:Ja hlasuji pro:
1) Lambda sondu u diesela.
2) chemicko-technickou reakci
3) patentované syntetické latky
Jasně... Pokud vynecháme keci, tak obecně...
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Mna by zaujimala este jedna vec to len tak sedlackym rozumom som k tomu prisiel aj ked je to asi blbost ale co sa stane s tryskami powerplus na ktorych je ta specialna vrstva karbonu ci coho ked na to zacnu posobit tie chemikalie? Neznici sa tym ten povrch? Ked to rozpusti take tvrde usadeniny karbonu tak preco nie toto? Asi to nebude nejaka pasta na zuby...
Kolotoč TUNING
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“