čištění / dekarbonizace motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

čištění / dekarbonizace motoru

Příspěvek od marquee »

Máte někdo zkušenost s dekarbonizací motoru případně čištěním DPF od http://www.bg-care.cz/podpora/co-je-dekarbonizace/
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33931
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: čištění / dekarbonizace motoru

Příspěvek od slovacek.milos »

marquee píše:Máte někdo zkušenost s dekarbonizací motoru případně čištěním DPF od http://www.bg-care.cz/podpora/co-je-dekarbonizace/
řekl bych blbec kdo to nedělá,

když máš auto od nova, pravidelně měníš olej, nejezdíš jak hovado, tankuješ kvalitní paliva + aditiva nafta + dpf tak se vyhneš sposty problémů
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1440
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Re: čištění / dekarbonizace motoru

Příspěvek od šulda »

slovacek.milos píše:kvalitní paliva + aditiva
Když tankuješ kvalitní paliva, tak na co aditiva?
Člověk se pořád učí.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33931
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: čištění / dekarbonizace motoru

Příspěvek od slovacek.milos »

šulda píše:
slovacek.milos píše:kvalitní paliva + aditiva
Když tankuješ kvalitní paliva, tak na co aditiva?
každého věc, dělám to tak desítky let
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1440
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Jasně že každýho věc. Jen sem chtěl vědět jestli je to kvůli pocitu, jistotě, chci víc utrácet atp. Mě to přijde jak střílet mrtvolu do hlavy. Jinak s tebou v ostatním souhlasím.
Člověk se pořád učí.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33931
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

šulda píše:Jasně že každýho věc. Jen sem chtěl vědět jestli je to kvůli pocitu, jistotě, chci víc utrácet atp. Mě to přijde jak střílet mrtvolu do hlavy. Jinak s tebou v ostatním souhlasím.
poocit neřeším, prostě vím když vydělám čerpadlo z nádrže jak bude vypadat,
víc utrácet, pět litrů vif jsem koupil za 1000 kč, to je na 5000 litrů paliva, dát třeba korunu navíc na 100 km myslíš že tím víc utrácím?

test paliva jsme dělali už mockrát bez vifu i s vifem, téměř všichni ho kupovali cca O.5 l za dvě kila, a pokud aditivuješ 5OO litrů všem se vrátilo minimálně 400 korun,

no a já jsem naprosto jiná skupina, naftu si dělám doma, na ujetí 100 km mi stačí cca 12 korun + ta koruna za vif

:)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1440
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Já tankuju jen kvalitní naftu, nic do ní nedolejvám a všechno je čistý jak slovo boží. Tys někde navrtal ropovod nebo máš doma pramen (noteeth)
Člověk se pořád učí.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Mě by docela zajímalo jestlit to už někdo zkoušel na přímo vstřikovaný benzín kde vzniká ta tvrdá krusta? Měké úsady jdou dobře at už přípravkem nebo vodou ale před těma tvrdejma mě varovali že se mužou utrhnout a vlítnout do válce.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33931
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

šulda píše:Já tankuju jen kvalitní naftu, nic do ní nedolejvám a všechno je čistý jak slovo boží. Tys někde navrtal ropovod nebo máš doma pramen (noteeth)
ten vif může fachčit i jako acylpirin, když nepomůže neublíží, bez vifu nestartuju ani sekačku, a dál to prostě neřeším, to je milionrát obehráté hřiště,

ale zkusto začni si psát kilometry a tankování a až vyjedeš 500 litrů zkus to zas s vifem, prostě jen tak poznat něco nového,

doma si dělám metylester má podobné vlastnosti jak motorová nafta, ale je leší se o tom bavit http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=37947 má to své odpůrce, a navíc národ je líný, když stojí nafta pod třicet korun tak se s esterifikací nikdo nezatěžuje
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33931
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

geo píše:Mě by docela zajímalo jestlit to už někdo zkoušel na přímo vstřikovaný benzín kde vzniká ta tvrdá krusta? Měké úsady jdou dobře at už přípravkem nebo vodou ale před těma tvrdejma mě varovali že se mužou utrhnout a vlítnout do válce.
myslíš jako vif do tsi :?
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1440
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

slovacek.milos píše:ale zkusto začni si psát kilometry a tankování a až vyjedeš 500 litrů zkus to zas s vifem, prostě jen tak poznat něco nového
To už sem dávno zkoušel ;) Hele dík za odkaz, budu studovat ;)
Člověk se pořád učí.
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Este mi povedzte co je podla vas kvalitna nafta...max motion?videl som tie vstreky po tankovani len max motion a ziadna slava teda...alebo premiova nafta na shell?minuly mesiac som cistil s tec2000 a ten sajrajt tiez nebol moc pekny...ja tvrdim ako milos,aditivum treba davat do kazdej nafty,skor alebo neskor ta nakopne aj ta kvalitna nafta a budes riesit problem....ja raz do roka davam protec na cistenie vstrekov do paliva a inak stale vif a motor je sepot kvetin...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33931
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="šulda"][quote="slovacek.milos"
To už sem dávno zkoušel ;)

a co jsi vyzkoušel jak to dopadlo? co tankuješ,

já osobně jen OMV stooktan a EO optimal, na každou nádrž ujedem s 1,2 TSi 9OO km i víc, když jsme tankovali kdekoliv tak jsme ujeli i 540 km, jestli vif něco ušetří nebo něco dělá nevím už neřeším, prostě jedu tankovat dám 40 ml vif a jedu k čerpačce, pokuf navštívím dálnici nebo jedem plné auto dávám vždy stooktan vyplatí se
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33931
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jofa"]Este mi povedzte co je podla vas kvalitna nafta

nechci nic vychvalovat nebo někoho pomlouvat ale v mím okolí je kvalitní palivo u OMV a EO, u omv kdyžtak ten maxmotion nebo benál stooktan, obyč tam nic neberu, a za bárákem mám EO tam optimal a nafta je taky nějaká polepšená, + vif, benzinový, naftový letní a zimní, furt to papouškuji všem dokola,

v minulusti jsem věčně čistil ultrazvukem nějaké trysky a tento příjem tak nějak zmizel,

v sk tam OMV a slofnaft, ostatní ani omylem,

asi před rokem přijel borec že natankoval omylem optimal, a nechce si stím biologickým sajrajtem zničit motor, tak jsem mu ho odsál a natankoval natural (crazy) hned jsem si ten sajrajt natočil do kokty (LOL)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1440
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

slovacek.milos píše:a co jsi vyzkoušel jak to dopadlo? co tankuješ,
Rozdíl s a bez VIF, výsledek bez rozdílu. Tankuju jen Ultimate diesel od BP.
Člověk se pořád učí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“