Pro odborníky- EGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Pro odborníky- EGR

Příspěvek od majkl1 »

Mám zaslepenej EGR ventil a dělal jsem si nějaký ty logy váhy, turba apod. Po zaslepení mi na logech vyjelo o něco menší množství vzduchu než by mělo být. Nemůže to být právě tím zaslepeným ventilem? Logicky vzato v mapách bude součet množství vzduchu, který jde přes váhu a množství "vzduchu", který se vrací do motoru(ale už ne přes váhu). Teď ale ten vzduch, co by šel z vejfuku zpátky není.
Vagem jsem egr neomezoval. Když bych ho omezil, budou s tím mapy počítat? Přece jenom, pokud vím, tak je otevřenej do cca 2000otáček pokud neakceleruji. Jenže značnou část km jezdím přece jenom na okreskách kolem těch 1700-2200ot.
Není to velkej rozdíl v tom chybějícím vzduchu, jde mi jenom o to jestli je to vůbec možný?
Takže, může se někdo kompetentní vyjádřit? :?
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Po zaslepení EGR by to mělo možná ukazovat spíš o trochu víc, když to nepřisává z recirkulace, né ?
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Právě nevím, co je v mapách. Jestli součet vzduchu z turba plus recyrkulace, nebo ne. :?
Passat 4motion AVF
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

no ja sem se chtěl taky optat ...měnil jsem turbo a tak už sem při jednom zaslepil egr ...a ted jsem to napich na VAG a divam se že u skupiny 003 . mam požadovanou hodnotu OK ,ale aktualni je na cca 450mg/h ...to znamená přiliš slabe vedení vyfuck plynu ... logicky se mi to jeví jako v pořádku ,ale nevim zda to motoru neškodí ,nebo nemá vliv na výkon .....co si o tom myslite odbornici ,,jsem pouhy prostáček z venkova (LOL) (LOL) (LOL) ....díky za vysvětlení ..
Z Prava dobrý:-)))
Lukas001
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 27 lis 2007, 16:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukas001 »

peca píše:no ja sem se chtěl taky optat ...měnil jsem turbo a tak už sem při jednom zaslepil egr ...a ted jsem to napich na VAG a divam se že u skupiny 003 . mam požadovanou hodnotu OK ,ale aktualni je na cca 450mg/h ...to znamená přiliš slabe vedení vyfuck plynu ... logicky se mi to jeví jako v pořádku ,ale nevim zda to motoru neškodí ,nebo nemá vliv na výkon .....co si o tom myslite odbornici ,,jsem pouhy prostáček z venkova (LOL) (LOL) (LOL) ....díky za vysvětlení ..
Motoru to rozhodně neškodí a výkonu už vůbec ne.Cely EGR je tam jen kvůli těm po..nejm emisím a zasírá to jenom sání 8)
Lukas001
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, tak je to ok, bez výfukových plynů to bere asi 450mg/H vzduchu, když je funkční EGR tak motor saje vzduch + plyny, ale měří se jen vzduch, kterej projde přes váhu
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

díky ..ja si to myslel ,ale není nad nazor fundovaných odborníku :)
Z Prava dobrý:-)))
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“