G 149 snímač dráhy regulačního šoupátka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
G 149 snímač dráhy regulačního šoupátka
Zdravím a prosím o radu,kde najdu v VW Sharan 1996 1,9 TDi 1Z 66kw tento snímač dráhy regulačního šoupátka G 149,Vag mi vypisuje tuto závadu a auto občas škube,hlavně v zatáčkách a při přidání plynu...Díky za rady.Naftový filtr po výměně...
VW Golf IV GTI
Octavia ll Vrs TSFI
Octavia ll Vrs TSFI
Re: G 149 snímač dráhy regulačního šoupátka
Pořadne skontroluj palivovy vedení na těsnost, když se to zavzdusní tak ho to napíše taky. Auto startuje teplý , studený normálně, nebo to nák dyl motá než chytne.turdy VW píše:Zdravím a prosím o radu,kde najdu v VW Sharan 1996 1,9 TDi 1Z 66kw tento snímač dráhy regulačního šoupátka G 149,Vag mi vypisuje tuto závadu a auto občas škube,hlavně v zatáčkách a při přidání plynu...Díky za rady.Naftový filtr po výměně...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Jen pro info, kde přesně byl ten kabel přerušen, A byl vůbec přerušen, nebo jen částečně, nebo jen nějaký studeňák? Kdyby byl neprůchozí, tak to nepojede...turdy VW píše:Jen pro zajímavost,problém vyřešen:Přerušený kabílek vedoucí ke snímači dráhy regulačního šoupátka v čerpadle.BOSCH SERVIS.
To All:
Nechci zakládat nové téma, mám totiž ten samý problém na Audi A6 C4 2.5 TDi 103kW AEL pětiválec.
Tu a tam to škublo při jízdě, pak začalo pravidelné škubání při akceleraci a zároveň k poklesu výkonu, ale pouze po zahřátí motoru!
Teď to škube již po startu studeného motoru a dá se říct, že pravidelně a pořád, při jakékoli teplotě a spektru otáček. Současně s tím se rozbliká kontrolka žhavení, ale není to pravidlem, neboť kolikrát motor škubal a kontrolka neblikala, nebo kontrolka bliká a a motor táhne normálně.
Diagnostika vypisuje:
00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
27-10 - neverohodny signal - Sporadická
00765 - snimac drahy regulacniho soupatka (G149)
27-10 - neverohodny signal - Sporadická
Tyto dvě závady se objevují současně a pořád.
Já překontroloval patici konektoru čerpadla na oxidaci, ošetřil kontaktolem, pak demontoval elektronickou část čerpadla, vše vyčistil a vyfoukal - co se dalo. Zkontroloval regulační šoupátko, které se v jednom místě lehce zadrhávalo, tak jsem ho vyčistil od šlemu na hřídelce čističem brzd, namazal olejem, složil, seřídil dávku.
No půl dne byl klid, pak ten cirkus začal znovu.
Na základě mnou popsaných problémů, mám se zaměřit na výměnu elektronické části, nebo celého čerpadla? Nebo to může být závada v elektroinstalaci vozu? Problém je, že nemám čas se tím zabývat, musím jít téměř na jisto, proto se rozepisuji i zde. Nejde mi totoiž do hlavy, že tak ostré a krátké výpadky akcelerace a volnoběhu může způsobovat mechanický problém - pravděpodobně regulační šoupátko - ale spíše sázím na elektronický problém.
Odpovědí mých známých byly tak 50/50 tak jsem zvědavý.
Díky za každé info a indiciii...
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09 dub 2016, 13:11
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09 dub 2016, 13:11