G 149 snímač dráhy regulačního šoupátka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
turdy VW
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 19 srp 2009, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

G 149 snímač dráhy regulačního šoupátka

Příspěvek od turdy VW »

Zdravím a prosím o radu,kde najdu v VW Sharan 1996 1,9 TDi 1Z 66kw tento snímač dráhy regulačního šoupátka G 149,Vag mi vypisuje tuto závadu a auto občas škube,hlavně v zatáčkách a při přidání plynu...Díky za rady.Naftový filtr po výměně...
VW Golf IV GTI
Octavia ll Vrs TSFI
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

V čerpadle.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Re: G 149 snímač dráhy regulačního šoupátka

Příspěvek od Zdeněk M »

turdy VW píše:Zdravím a prosím o radu,kde najdu v VW Sharan 1996 1,9 TDi 1Z 66kw tento snímač dráhy regulačního šoupátka G 149,Vag mi vypisuje tuto závadu a auto občas škube,hlavně v zatáčkách a při přidání plynu...Díky za rady.Naftový filtr po výměně...
Pořadne skontroluj palivovy vedení na těsnost, když se to zavzdusní tak ho to napíše taky. Auto startuje teplý , studený normálně, nebo to nák dyl motá než chytne.
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

už sem to jednou resil a byl napoknuty pistek v cerpadle,po vymene ok -dle servisu BOSH
turdy VW
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 19 srp 2009, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turdy VW »

Díky,prolezu to vedení nafty a pak asi zajedu do Bosche...Kolik to vyjde v servise ten pístek??Díky
VW Golf IV GTI
Octavia ll Vrs TSFI
turdy VW
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 19 srp 2009, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turdy VW »

Jen pro zajímavost,problém vyřešen:Přerušený kabílek vedoucí ke snímači dráhy regulačního šoupátka v čerpadle.BOSCH SERVIS. (LOL)
VW Golf IV GTI
Octavia ll Vrs TSFI
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 12 srp 2010, 13:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sniperfm »

turdy VW píše:Jen pro zajímavost,problém vyřešen:Přerušený kabílek vedoucí ke snímači dráhy regulačního šoupátka v čerpadle.BOSCH SERVIS. (LOL)
Jen pro info, kde přesně byl ten kabel přerušen, A byl vůbec přerušen, nebo jen částečně, nebo jen nějaký studeňák? Kdyby byl neprůchozí, tak to nepojede...


To All:
Nechci zakládat nové téma, mám totiž ten samý problém na Audi A6 C4 2.5 TDi 103kW AEL pětiválec.

Tu a tam to škublo při jízdě, pak začalo pravidelné škubání při akceleraci a zároveň k poklesu výkonu, ale pouze po zahřátí motoru!
Teď to škube již po startu studeného motoru a dá se říct, že pravidelně a pořád, při jakékoli teplotě a spektru otáček. Současně s tím se rozbliká kontrolka žhavení, ale není to pravidlem, neboť kolikrát motor škubal a kontrolka neblikala, nebo kontrolka bliká a a motor táhne normálně.

Diagnostika vypisuje:
00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
27-10 - neverohodny signal - Sporadická
00765 - snimac drahy regulacniho soupatka (G149)
27-10 - neverohodny signal - Sporadická

Tyto dvě závady se objevují současně a pořád.

Já překontroloval patici konektoru čerpadla na oxidaci, ošetřil kontaktolem, pak demontoval elektronickou část čerpadla, vše vyčistil a vyfoukal - co se dalo. Zkontroloval regulační šoupátko, které se v jednom místě lehce zadrhávalo, tak jsem ho vyčistil od šlemu na hřídelce čističem brzd, namazal olejem, složil, seřídil dávku.
No půl dne byl klid, pak ten cirkus začal znovu.

Na základě mnou popsaných problémů, mám se zaměřit na výměnu elektronické části, nebo celého čerpadla? Nebo to může být závada v elektroinstalaci vozu? Problém je, že nemám čas se tím zabývat, musím jít téměř na jisto, proto se rozepisuji i zde. Nejde mi totoiž do hlavy, že tak ostré a krátké výpadky akcelerace a volnoběhu může způsobovat mechanický problém - pravděpodobně regulační šoupátko - ale spíše sázím na elektronický problém.
Odpovědí mých známých byly tak 50/50 tak jsem zvědavý.

Díky za každé info a indiciii...
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 12 srp 2010, 13:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sniperfm »

To se vážně nikdo nesetkal s tímto, nebo podobným problémem a nenapadá ho nějaká informace pro mě hodnotná? 8)
Miroslav Šeliga
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 dub 2016, 13:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miroslav Šeliga »

Sniperfm píše:To se vážně nikdo nesetkal s tímto, nebo podobným problémem a nenapadá ho nějaká informace pro mě hodnotná? 8)
Ahoj vyřešil jsi problém já mám to same na motoru ALH.
Seat Leon 1M1 1,9TDI 66KW
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 12 srp 2010, 13:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sniperfm »

Vyměnil jsem snímaž zdvihu jehly a prozatím to neudělalo.
A ještě před výměnou jsem ten konektor snímače odpojil, AEL umí jezdit v pohodě i bez toho snímače.
Miroslav Šeliga
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 dub 2016, 13:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miroslav Šeliga »

Ahoj tak jsem to nakonec vzdal a hodil to do servisu kde zjistil ze to je cerpadlo ze sice naftu dava ale malo a tak neni dostatecny tlak. Dnes jsem mu hodil jine cerpadlo ktere jsem koupil a uvidim v patek. Tak snad to bude oukej. doufam :-)
Seat Leon 1M1 1,9TDI 66KW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“