




Moderátoři: šulda, Moderátoři
Na PD použij tenhle Racing odporromanx píše:Jo jen škoda, že na PD je mi to k ničemu......tak snad někdy příště.....
Popravdě řečeno mi není dost dobře jasné jaký vliv má oblafnutí teplotního čidla paliva na výkon motoru? Ono PD určuje množství vstřiku podle teploty paliva až tak znatelně, že tím zvednu výkon?Dukes píše:Na PD použij tenhle Racing odporromanx píše:Jo jen škoda, že na PD je mi to k ničemu......tak snad někdy příště......
http://homepage.ntlworld.com/dgace/evry_mod.htm
Podle mě to neudělá s tlakem turba vůbec nic, jen samozřejmě ten tlak tam bude asi rychlejc, ale pak se omezí na max. hodnotu,která je furt stejná. Proto to hulí, vzduchu je stejně a nafty víc. Turbu to nemůže ublížit (pokud nebudu počítat asi vyšší teplotu spalin, ale to asi nebude o moc..) A za ty prachyRybízek píše:jako nebudu se tajit tím že jsem to včera na svojí G2 vyzkoušel a jen tak sem mezi ty piny 2 a 3 prdnul odpor 500 ohm.
jako je to znat ne že né ale problem je v tom že tlačí turbo jako hovado a to to moje turbo 90PS starý 12 let nemuže vydržet. a celkem luxusně to hulí a brutalně se změnil zvuk(mám jen rouru.)
na volnoběh to běží v poho jen trochu zvýšené otáčky.
Taky jsem si myslel,že to nemůže být moc znát. Když jsem to sledoval, tak při normální jízdě se teplota nafty u PD pohybuje kolem 60 -70stupňů a moc to nekolísá (po ohřátí vody na 90) Jednotka vezme max teplotu paliva 130. Když dám místo čidla poťák, nastavím jako že má palivo 130 stupňů, tak ten rozdíl je dost znát. Když jsem se to snažil spočítat přes rozdíl hustoty, tak to vyjde jenom o málo, ale skutečný rozdíl je opravdu dost velký,podle mě to udělá minimálně 10 kW. (když jsem jezdil s tím odporem místo čidla, tak mi palubák vykázal o cca 15 % nižší spotřebu, než byl skutek (před tím ukazoval spíš malinko víc, než reál) Takže 15% z 85 je přes 10 kW. A i pocitově to přidalo dost, prostě to bylo dost znát. A žádný hulán se nekonal. Vřele doporučuju, není co pokazit.romanx píše:Popravdě řečeno mi není dost dobře jasné jaký vliv má oblafnutí teplotního čidla paliva na výkon motoru? Ono PD určuje množství vstřiku podle teploty paliva až tak znatelně, že tím zvednu výkon?Dukes píše:Na PD použij tenhle Racing odporromanx píše:Jo jen škoda, že na PD je mi to k ničemu......tak snad někdy příště......
http://homepage.ntlworld.com/dgace/evry_mod.htm![]()
Snažím se od jara do PD proniknout ale všechny souvislosti mi ještě nejsou jasné...........a třeba ani nikdy nebudou kdo ví.....