Návod na Powerbox za pár korun

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Návod na Powerbox za pár korun

Příspěvek od MirekX »

Brácha si koupil octávku 81 s boxem. Jede to pěkně, kouří jen tak lehoučce (metr za autem už nic) Tak se pídil, co ten box vlastně dělá a tady je výsledek: :) Je to docela dobrý, odpovídá to zapojení powerboxu v jeho autě a opravdu za pár kaček. Když si pomyslím, co lidí se na tom přiživilo :x než se to provalilo :D


Obrázek
Obrázek
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
lift
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 24 srp 2006, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kopřivnicko

Příspěvek od lift »

Pomůžu si s tím zapojením u Oťasa 66kw 5/2000 ?Zdá se mi to celkem jednoduché ,ale v jednoduchosti je síla a kdo bral za to ty nekřestˇanský prachy ať se propadne hanbou,pokud to nebylo z jeho hlavy.Čus bus
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

lift píše:Pomůžu si s tím zapojením u Oťasa 66kw 5/2000 ?Zdá se mi to celkem jednoduché ,ale v jednoduchosti je síla a kdo bral za to ty nekřestˇanský prachy ať se propadne hanbou,pokud to nebylo z jeho hlavy.Čus bus
Pomůže to znatelně.Cca +10k podle nastavení poťáku.
Obrázek
lift
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 24 srp 2006, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kopřivnicko

Příspěvek od lift »

Díky za každého koně,hlavně křižovatky a předjíždění. Nejsem z oboru,ale zvědavý od prcka ,najdu příslušný konektor a číslo pinu podle DP ,anebo prosím přímo nasměrovat.Dík Čus bus
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Zapojuje se to na konektor co jde do čerpadla na 2,3,4,5 pin.
Je to spíš jen tak na hraní :) pokud chceš nějakej větší nárust tak vyměň trysky nebo dej chip.

Koukni sem http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5021 ,probírá se tu stejná věc.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

jako nebudu se tajit tím že jsem to včera na svojí G2 vyzkoušel a jen tak sem mezi ty piny 2 a 3 prdnul odpor 500 ohm.

jako je to znat ne že né ale problem je v tom že tlačí turbo jako hovado a to to moje turbo 90PS starý 12 let nemuže vydržet (LOL) . a celkem luxusně to hulí a brutalně se změnil zvuk(mám jen rouru.)

na volnoběh to běží v poho jen trochu zvýšené otáčky.
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od yeager »

da sa to pouzit aj na felde 1.6?
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

pochybuji... (LOL)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

Jo jen škoda, že na PD je mi to k ničemu......tak snad někdy příště..... (LOL)
VW Passat 3C2 2.0TDI
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

romanx píše:Jo jen škoda, že na PD je mi to k ničemu......tak snad někdy příště..... (LOL)
Na PD použij tenhle Racing odpor (noteeth) .
http://homepage.ntlworld.com/dgace/evry_mod.htm
Obrázek
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

Dukes píše:
romanx píše:Jo jen škoda, že na PD je mi to k ničemu......tak snad někdy příště..... (LOL)
Na PD použij tenhle Racing odpor (noteeth) .
http://homepage.ntlworld.com/dgace/evry_mod.htm
Popravdě řečeno mi není dost dobře jasné jaký vliv má oblafnutí teplotního čidla paliva na výkon motoru? Ono PD určuje množství vstřiku podle teploty paliva až tak znatelně, že tím zvednu výkon? :o
Snažím se od jara do PD proniknout ale všechny souvislosti mi ještě nejsou jasné...........a třeba ani nikdy nebudou kdo ví..... (LOL)
VW Passat 3C2 2.0TDI
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Rybízek píše:jako nebudu se tajit tím že jsem to včera na svojí G2 vyzkoušel a jen tak sem mezi ty piny 2 a 3 prdnul odpor 500 ohm.

jako je to znat ne že né ale problem je v tom že tlačí turbo jako hovado a to to moje turbo 90PS starý 12 let nemuže vydržet (LOL) . a celkem luxusně to hulí a brutalně se změnil zvuk(mám jen rouru.)

na volnoběh to běží v poho jen trochu zvýšené otáčky.
Podle mě to neudělá s tlakem turba vůbec nic, jen samozřejmě ten tlak tam bude asi rychlejc, ale pak se omezí na max. hodnotu,která je furt stejná. Proto to hulí, vzduchu je stejně a nafty víc. Turbu to nemůže ublížit (pokud nebudu počítat asi vyšší teplotu spalin, ale to asi nebude o moc..) A za ty prachy :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

romanx píše:
Dukes píše:
romanx píše:Jo jen škoda, že na PD je mi to k ničemu......tak snad někdy příště..... (LOL)
Na PD použij tenhle Racing odpor (noteeth) .
http://homepage.ntlworld.com/dgace/evry_mod.htm
Popravdě řečeno mi není dost dobře jasné jaký vliv má oblafnutí teplotního čidla paliva na výkon motoru? Ono PD určuje množství vstřiku podle teploty paliva až tak znatelně, že tím zvednu výkon? :o
Snažím se od jara do PD proniknout ale všechny souvislosti mi ještě nejsou jasné...........a třeba ani nikdy nebudou kdo ví..... (LOL)
Taky jsem si myslel,že to nemůže být moc znát. Když jsem to sledoval, tak při normální jízdě se teplota nafty u PD pohybuje kolem 60 -70stupňů a moc to nekolísá (po ohřátí vody na 90) Jednotka vezme max teplotu paliva 130. Když dám místo čidla poťák, nastavím jako že má palivo 130 stupňů, tak ten rozdíl je dost znát. Když jsem se to snažil spočítat přes rozdíl hustoty, tak to vyjde jenom o málo, ale skutečný rozdíl je opravdu dost velký,podle mě to udělá minimálně 10 kW. (když jsem jezdil s tím odporem místo čidla, tak mi palubák vykázal o cca 15 % nižší spotřebu, než byl skutek (před tím ukazoval spíš malinko víc, než reál) Takže 15% z 85 je přes 10 kW. A i pocitově to přidalo dost, prostě to bylo dost znát. A žádný hulán se nekonal. Vřele doporučuju, není co pokazit. :D Ale asi to udělat na vypínání a zapínat až po ohřátí motoru.
Ale pokud chcete víc, tak reesha, andre atd.. :D :D :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jedine, co vam k tomu mohu rict je, ze je to prasarna a osobne si myslim, ze to sem nepatri. :x

Pro nechapave: opravdu, za par kacek mate realnou sanci na to, ze udelate skodu za nekolik (mozna i desitek) tisic. Zatimco s kvalitnim chipem do 20tis. byste mohli i zivotnost auta prodlouzit (hm)
Naposledy upravil(a) Forest dne 08 říj 2006, 23:09, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

nemuzes pocitat 15% z 85kw protoze prio bezny jizde vyuzivas prumerne vykone kolem 35-40kw a jestli vubec pri klidny jizde treba i 25-30kw

a nebo je mozny ze jezdis furt 4000ot plnej knedlik :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“