Průzkum teplot nasávaného vzduchu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Průzkum teplot nasávaného vzduchu

Příspěvek od Ladas »

Sledujete někdo teploty po vašich úpravách? (FMIC,vedení,turbo,SW) pokud ano ideální by bylo kdyby jste hodily do průzkumu výsledky měření ideálně po delší ustálené jízdě na rovném úseku a když doplníte rychlost venkovní teplotu nasávanou teplotu otáčky a tlak +samozřejmě vaše úpravy a výkon tak je to dokonalý co vy na to? Začneme na 130km/h?

Obrázek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Super napad, rad bych prispel, bohuzel nemam maxidot, natoz D dot, J dot nebo neco podobnyho :( :( :( aby mi to ukazalo tu teplotu :(
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

stačí reálná čísla z diagnostiky ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

Napiš ešte pre menej zdatných kde to v tej diagnostike je a pozriem ti to :D
Cupra TDI
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

no jo Ladas ale kdo ma porad koukat nekam bokem na pc a podobne. Nemas kontak na nekoho nejakej ten D dot a podobne vyrabi?
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Láďo dobrej nápad! Zejtra to změřim a mužem porovnávat :-)
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Jak někam pojedu tak kouknu ;)
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Odpovědi: 0
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Serie BKD + chip DP, seriovy FMIC, pri 130km/h a 2500ot. tam mam 1,8bar a teplota v sani temer presne kopiruje teplotu okoli.
nemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od nemo »

Neměla by se měřit teplota vzduchu co jde do motoru ? Za IC ?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

samozřejmě že za IC, jinak údaj že teplota venku je podobná nasávané je nanic ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Ještě dotaz... Máš představu o tom jet třeba 130kmh na tempomat po rovině a cca po 3, 5 minutách to změřít, či jsi chtěl třeba jet z 100 na 150 na plný plyn ? a při stotřiceti tu hodnotu ? :-)
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

můžeme to ještě doladit ale k vzhledem k různým převodovým poměrům a výkonům to bude neadekvátní měření
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Odpovědi: 0
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Copak jsem idiot, abych vam hlasil venkovni teplotu? Samozrejme, ze je to hodnota z cidla za IC :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jde o to jakou máš teplotu vzduchu venku a samozřejmě i nasávanou do motoru
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Odpovědi: 0
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Pri ustalene jizde po dalnici jsem za IC videl maximalne o 4 stupne vic nez byla venkovni teplota. Ale mam chladice utesnene k masce, takze vsechen vzduch, ktery projde masku, musi jit i pres IC.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“