Konstruktéři JSOU dementi (nic se nezměnilo :-()
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Konstruktéři JSOU dementi (nic se nezměnilo :-()
Pánové, odešla mi vodní pumpa. Podle tacho to má najeto 180.000 (myslím, že reálně), takže to má celkem nárok.
Cena za vodní pumpu je víceméně symbolická, to řešit netřeba. Rád bych ovšem informoval ty, kteří mají stejný nebo podobný typ motoru a chystali by se toto řešit také.
Mám motor AFN, tedy výrobní platforma motoru A3 (podobné motory jsou např. AHU, 1Z, AVG, 1Y a podobně). Radoval jsem se, že tento motor nemá vodní čerpadlo poháněné rozvodovým řemenem - nehrozí nebezpečí kolize motoru při defektu pumpy. Ale ejhle - při výměně pumpy je potřeba rozvody rozebrat!!!!! Tři šrouby, které drží čelo čerpadla k vlastnímu tělesu, jsou schovány pod vloženým kolem rozvodů pohánějícím vývěvu.
Vzhledem k tomu, že jsem rozvody dělal před měsícem, docela mě to nakrklo...........
Konstruktéři jsou opravdu kreténi, na tom se za celé roky nic nezměnilo.
Cena za vodní pumpu je víceméně symbolická, to řešit netřeba. Rád bych ovšem informoval ty, kteří mají stejný nebo podobný typ motoru a chystali by se toto řešit také.
Mám motor AFN, tedy výrobní platforma motoru A3 (podobné motory jsou např. AHU, 1Z, AVG, 1Y a podobně). Radoval jsem se, že tento motor nemá vodní čerpadlo poháněné rozvodovým řemenem - nehrozí nebezpečí kolize motoru při defektu pumpy. Ale ejhle - při výměně pumpy je potřeba rozvody rozebrat!!!!! Tři šrouby, které drží čelo čerpadla k vlastnímu tělesu, jsou schovány pod vloženým kolem rozvodů pohánějícím vývěvu.
Vzhledem k tomu, že jsem rozvody dělal před měsícem, docela mě to nakrklo...........
Konstruktéři jsou opravdu kreténi, na tom se za celé roky nic nezměnilo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Marek77: K tomuhle ti můžu říct jenom jedno: Co se do toho se-eš, když to neumíš!
Vodní pumpa se dá vyndat po vyndání altiku a odklopení klima kompresoru, s celým domkem s termostatem, ani nemusíš odpojovat hadice.
Važ co sem píšeš. Už jsem spravoval hodně popravenejch motorů po takovejch machrech. Fakt si mě vytočil. Jsou to jedny z nejlepších motorů a výměna pumpy mě trvá 2- slovy dvě hodiny.
Myslím, že ty kreténi jsou na jiné straně. Čao.
Vodní pumpa se dá vyndat po vyndání altiku a odklopení klima kompresoru, s celým domkem s termostatem, ani nemusíš odpojovat hadice.
Važ co sem píšeš. Už jsem spravoval hodně popravenejch motorů po takovejch machrech. Fakt si mě vytočil. Jsou to jedny z nejlepších motorů a výměna pumpy mě trvá 2- slovy dvě hodiny.
Myslím, že ty kreténi jsou na jiné straně. Čao.
hehe nedavno jsem menil znamemu motor TDI na ibize
a koupili jsme holej blok s hlavou cerpadlem a rozvodama
a je to jak pise HOLZ !!!
proste se jen odmontuje celej ten domek hlinikovej s pumpou hadicema atd.
prace na par minut vse jde krasne (kdyz je motor venku z auta a bez prislusenstvi), spis to chce myslet a nepanikarit
a koupili jsme holej blok s hlavou cerpadlem a rozvodama
a je to jak pise HOLZ !!!
proste se jen odmontuje celej ten domek hlinikovej s pumpou hadicema atd.
prace na par minut vse jde krasne (kdyz je motor venku z auta a bez prislusenstvi), spis to chce myslet a nepanikarit

TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


Ale já velice dobře vím, že to takto taky jde. Nicméně pořád si myslím, že demontáž rozvodů je jednodušší řešení, zejména mám-li koupen pouze vršek čerpadla.Holz-tdi píše:Marek77: K tomuhle ti můžu říct jenom jedno: Co se do toho se-eš, když to neumíš!
Vodní pumpa se dá vyndat po vyndání altiku a odklopení klima kompresoru, s celým domkem s termostatem, ani nemusíš odpojovat hadice.
Važ co sem píšeš. Už jsem spravoval hodně popravenejch motorů po takovejch machrech. Fakt si mě vytočil. Jsou to jedny z nejlepších motorů a výměna pumpy mě trvá 2- slovy dvě hodiny.
Myslím, že ty kreténi jsou na jiné straně. Čao.
A ohledně těchto motorů - jsem na ně školený specialista a tudíž jejich kvalitu dobře znám. Viděl jsem je zevnitř mnohokrát, jen vodní čerpadlo jsem jaksi dosud nedělal (ohledně mojí specializace nějak nepatří do funkčních částí motoru, pouze k příslušenství) a nikdy by mě nenapadlo, že to nějaký "odborník" navrhne právě takhle - navíc naprosto beze smyslu a bez účelu.
A rád bych Tě důrazně požádal, abys mě neurážel - nevíš, s kým a o kom mluvíš.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 02 črc 2010, 13:11, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
2,8E V6 ma pod rozvodama termostat. Musi se prinejmensim shodit jedna strana a zaaretovat. Vodni pumpa u tohohle motoru trha rozvodak. Vymena rozvodaku po 90tis, pumpa se nekolika amikum kousla po 70-80tis.
Smutek no. Ale, ze dokazou byt konstrukteri kreteni nevyvracim.
Plastovy drzak tezkeho mezichladice vzduchu. Hodne veci v interieru poskladanych tak, ze se dotykaji dva plasty - ktere zakonite zacnou casem vrzat atd...
Ostrik vedeny osou zadniho sterace - prechod dvou trubicek vyreseny gumovym krouzkem mezi nima - za nekolik let kupodivu chcije kapalina do prevodu motorku.
Smutek no. Ale, ze dokazou byt konstrukteri kreteni nevyvracim.
Plastovy drzak tezkeho mezichladice vzduchu. Hodne veci v interieru poskladanych tak, ze se dotykaji dva plasty - ktere zakonite zacnou casem vrzat atd...
Ostrik vedeny osou zadniho sterace - prechod dvou trubicek vyreseny gumovym krouzkem mezi nima - za nekolik let kupodivu chcije kapalina do prevodu motorku.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Marek77: Za 1.- urážet jsi tady začal ty, že jsi konstruktéry nazval kretény a taky je naznáš, jako já tebe.
Za 2.- jestli si pořád myslíš, že je jednodušší demontovat rozvody a přitom jsi na motory specialista (školený), tak už se nemáme o čem bavit.
Za 3.- Čao. ( Jsem hrozně rád, že si zpravuji svá auta sám a nemusím je svěřovat do rukou "školeným specialistům").
Za 2.- jestli si pořád myslíš, že je jednodušší demontovat rozvody a přitom jsi na motory specialista (školený), tak už se nemáme o čem bavit.
Za 3.- Čao. ( Jsem hrozně rád, že si zpravuji svá auta sám a nemusím je svěřovat do rukou "školeným specialistům").
Kdyby to nechali jen na konstruktérech, tak by to bylo OK, ale pak přijde maník v kravatě (asi obchodní manager nebo tak něco) a řekne, že to je moc drahý. No a když přijde po dvacátý a vždycky se něco škrtne, tak výsledek známe všichni.
Marek77 - trochu to tady zasmrdělo s tím školeným specialistou (to je dneska každej) ale máš pravdu, že tady nikdy nevíš, s kým si píšeš.....
Marek77 - trochu to tady zasmrdělo s tím školeným specialistou (to je dneska každej) ale máš pravdu, že tady nikdy nevíš, s kým si píšeš.....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Hezke, ac me to nezivi, jeste na skole jsem si jako diplomku musel nakreslit svou planetovou prevodovku a 6valcovy motor.Holz-tdi píše:Marek77: Za 1.- urážet jsi tady začal ty, že jsi konstruktéry nazval kretény a taky je naznáš, jako já tebe.
Za 2.- jestli si pořád myslíš, že je jednodušší demontovat rozvody a přitom jsi na motory specialista (školený), tak už se nemáme o čem bavit.
Za 3.- Čao. ( Jsem hrozně rád, že si zpravuji svá auta sám a nemusím je svěřovat do rukou "školeným specialistům").
Konstrukter je jen clovek, ale vetsinou mysli daleko dal nez skoleny specialista, ktery by se bez neho mohl maximalne dal skolit.
Tim nechcu tvrdit ze neco nejde udelat lepe, stejne jako v IT plati ze v kazdem programu ktery ma vic jak jeden radek je chyba.
Otazka je jestli je to maximum mozneho a nebo shit.
Ale pokud nekdo neco vymyslel a pak to podle nej nekdo vyrobil a vcelku dost lidi to bez problemu pouziva, pouzil bych spis vyraz ucty nez urazky.

Tak nejak se musim zastat Marka77,mozna nezvolil nejlepsi priklad, ale s tim premyslenim uz u papiru by to neskodilo. Delali jste uz nekdy altik na Oplu? Astra se jeste s trochou nasily a par nadavkama da,stacila by pritom od vyroby dirka v nosniku, ovsem Frontera, klobouk dolu - narez, myslel jsem, ze me mr*ne.
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Jsa budoucí konstruktér se mě to taky trochu dotklo
Ale na to, že je to původně benzínovej motor, si myslim že dopad eště výtečně. Hrabal ses někdy v nějakym novějším francouzovi ... ? Když tahle nadáváš u nějaký komponenty, tak je to způsobeno třeba tím, že ji výrobce kupuje od čínskýho dodavatele, kterej neni schopnej udělat jednu díru o dva centimetry vedle, ale protože je levnej tak se do toho auta dát MUSÍ. A pak chudáci mechanici ...

Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)
