dual smic O1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

dual smic O1

Příspěvek od luigi5 »

Chtel jsem to dat do faq, ale tam patri jen postup a reseni.
takze tady muj dotaz. Dostal jsem napad ze kdyz by se do O1 s RS naraznikem (bez nezavysleho topeni) dal napriklad dva IC z Superba nebo Passata, pokud mozno ty sirsi, kazdy na jednu stranu, treba i s privedecem vzduchu, tak by effekt chlazeni melbyt vyssi nez u jednoho FMIC uprostred. Samozrejme by to pak chtelo i odvetravani v podbehu à la Q7.
Maji to tak i 911 turbo, a tam je co chladit. A na porizeni asi levnejsi nez FMIC.
Jsem zvedav na Vase odpovedi. (LOL)
Pro info takhle nak
Obrázek
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9271
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

tak na to si počkám jelikož to mě mooooc zajímá protože tu nějaký supy a passat intelcoolery mám tak šup je tam pokud to má smysl.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

No prave. Zajimavy to je urcite. V podstate pak uz je potreba jen udelat trubky. Asi bych udelal nerez. Coolery sehnat i s cidlem asi neni problem.
Superb 3U 1,8 t to ma takhle seriove, pokud se nemilim. Cidla tam pak jsou dve. Zajimave by bylo i udelat nabehy na vzduch, aby to tam bylo stlaceny.
Par prikladu:
Obrázek

Tady asi neco z 3BG Passat :?

Obrázek

Tady priklad na B7 A4

Obrázek

druha strana

Obrázek

To je odvetravani v podbehu Q7

Tesim se na odpovedi atd.!
(crazy)
Naposledy upravil(a) luigi5 dne 20 zář 2011, 16:11, celkem upraveno 1 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

trubky nějaký mám hlavně tu propojovocí mezi IC
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

Zatim to jeste neni aktualni ale planujo to do budoucna (pristi sezonu). Az bude Chip a trysky, protoze to chce byt chladeny aby to nehulelo, jeste kdyz pude dolu EGRko. V zahranici na to jsou dost haklivy.
;)
Ale zajimalo by mne co Vy na to
:)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nemá audi tt 1.8T 2x IC? Myslím ty výkonnější 165kw apod.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ano stejně jako S3 leon cupra R a tu trubku+hadice právě mám ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9271
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

myslíte že 2 intercoolery jsou učinější než FMIC??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

myslim ze jo protoze plocha je +- stejna, ale effekt asi na², prototze jednou chlazena, a potom opet. A s mrizkama v podbehu mas urcite lepsi aerodynamicu a prutok chladneho vzduchu, nez uprostred kde se vzduch za chlidicem vyri a castecne asi i vraci.

@Ladas tak az budu mit papiry, tak te asi brzo navstivim :D
predpokladam ze to na ALH nak napasujem ;)

hansdob mas RS predek? pokud ano tak by to chtelo bud tahokov nebo mrizky od milotecu, aby i leva dira byla volna :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

pokud je plocha +- stejná, tak chlazení bude taky +-stejné
a turbobenzíny maj nižší tlak- méně se zahřívaj
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

@smoke
no jo, ale vzduch bude 2x za sebou chlazeny. Nejdriv hodne chlazeno a ten jiz chlazeny pak jeste trosku chlazeny. (Takze exponentialni chlazeni :? )
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Ak je v podbehu urobeny odvod vzduchu tak prudenie cez smic by malo byt lepsie ako ked za fmic su este 2 chladice nie?
Naposledy upravil(a) Martin Kanňuch dne 21 zář 2011, 13:31, celkem upraveno 1 x.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

@Martin
moje slova :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

a jakej je rozdíl? jestli se v 1 velkým chladí 2x déle jak ve dvou polovičních? pokud je plocha obou +- stejná jak u jednoho fmic tak účinek +- stejnej ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

ja si myslim ze co se tyce prutoku cerstvyho vzduch to bude asi o troch lepsi. Jinak by do 911 tak prdlo doprostred jeden velky fmic, a ne 2 na stranach ;)
Ale ja si hlavne myslim ze to neni tak okaty. V Rakousku na dodelavani FMIC pri kontrolach vzdycky neprijemne koukaji, pokud si jich vsimnou. A jak uz jsem psal, uprostred se toho vzduchu mota az az :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“