Sragory v sání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
woodman007
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 21 bře 2006, 20:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Les

Sragory v sání

Příspěvek od woodman007 »

Tak jsem si v nedeli udelal cistici den sani. Felda 1,9D AEF a TDI AGR. Felda udajne na tacho 120 tis, Octa poctivych 170 tis. Pouzit technicky benzin a stetka na flasky - viz foto. Slo to docela dobre, akorat jsem byl jak dobytek. Je to prima cernidlo... (noteeth)


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Zetor 3011
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Vítej v klubu "špinavých od srágor v sání" ;) Já to čistil na autě v nějakých 220.000 km a vypadalo to podobně. Koukám že ty máš ty saze hezky suchý, já je měl na Octe trochu od oleje. A štětka na flašky mi teda nepomohla, musel jsem to vypálit, jinak bych to z toho nedostal. Špatný na celé věci je to, že se to pak na jízdních vlastnostech nijak nepozná :(
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
woodman007
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 21 bře 2006, 20:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Les

Příspěvek od woodman007 »

Jo, tak suse to jen vypada, je to jako prima vix na boty. Sroubovakem jsem vystoural co se dalo, stetkou tak naposesty uz ten benzin nebyl tak cernej. U feldy resim pocukavani pri udrzovani ustalene rychlosti (80-90), ale vycisteni se kladne neprojevilo.Pomaha je odpojeni egr ventilu.
Zetor 3011
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

já to vyčistil a egr šel pryč tak už mám od sání pokoj :D
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

Tak jsem koukal na svůj AGR , jelikož mám nalítáno 213 000 km.
A byl jsem překvapen... Vše celkem čisté...
Mám ho jen pár tisíc km omezen přes VAG
Obrázek
Obrázek
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

hmm no to uz vyzera skoro aj ako vyfuk :)
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Pěkné obrázky sání :o
TDi
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

To vlagik: Mužeš napsat jak jsi to omezil přes VAG? A na kolik?
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

to aby se clovek bal co odtamtud na nej vyskoci (LOL) u sebe se radsi podivam s maskou a velkym kladivem :-D
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

Kec píše:To vlagik: Mužeš napsat jak jsi to omezil přes VAG? A na kolik?
jasně:
VAG, vybrat řídícíjednotku 01 - Motor
Login - 11 : 12233
ERG = Kanál - 3
- pro snížení doby EGR, zvyš číslo na nejvyšší možnou hodnotu (standardně 33768 - max. hodnota sníží otevření na studený volnoběh o cca 25%)
Teď přesně nevím tu max hodnotu, ale když zadáš cpo největší číslo a dáš Test, tak so hodí samo automaticky na největší možné akceptovatelné.
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

No pekne

Příspěvek od Tec »

Hm..že mi je to také nejaké povedomé. :-) No bol som ako cigánska hračka zadr...ný, ale podarilo sa.
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

vlagik píše:
Kec píše:To vlagik: Mužeš napsat jak jsi to omezil přes VAG? A na kolik?
jasně:
VAG, vybrat řídícíjednotku 01 - Motor
Login - 11 : 12233
ERG = Kanál - 3
- pro snížení doby EGR, zvyš číslo na nejvyšší možnou hodnotu (standardně 33768 - max. hodnota sníží otevření na studený volnoběh o cca 25%)
Teď přesně nevím tu max hodnotu, ale když zadáš cpo největší číslo a dáš Test, tak so hodí samo automaticky na největší možné akceptovatelné.
na PD je login taky 12233? postup je stejny? pd ajm
vw passat tdi pd 180ps/420nm
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

chucky píše:
vlagik píše:
Kec píše:To vlagik: Mužeš napsat jak jsi to omezil přes VAG? A na kolik?
jasně:
VAG, vybrat řídícíjednotku 01 - Motor
Login - 11 : 12233
ERG = Kanál - 3
- pro snížení doby EGR, zvyš číslo na nejvyšší možnou hodnotu (standardně 33768 - max. hodnota sníží otevření na studený volnoběh o cca 25%)
Teď přesně nevím tu max hodnotu, ale když zadáš cpo největší číslo a dáš Test, tak so hodí samo automaticky na největší možné akceptovatelné.
na PD je login taky 12233? postup je stejny? pd ajm
Ano, login stejný. Mám PD AJM, na něm jsem to takhle dělal a testoval.
Co vím já (ač mě to dost zaráží) je jiný login jen na V6 TDI. jinak vše prý 12233. :o
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“