Přetlakování hydroštelu.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přetlakování hydroštelu.
Dobrý den.Prosim Vás ,nevíte někdo či jste se s tím v praxi nesešli,že dojde k přetlakování hydroštelu,že zůstává pootevřený či v extrému,že se může i potkat motor.
Tedy jak k tomu může vůbec dojít a co je tomu příčinou.
Děkuji.
Tedy jak k tomu může vůbec dojít a co je tomu příčinou.
Děkuji.
o moc ne obvyle než dojda k tak velikému nárustu tlaku tak přijdeš o kompresi tím o otáčky a tlak oleje se sníží 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
ale sa Ti potom ulavilo, co?slovacek.milos píše:nevím jestli je to zrovna uvedený případ, ale na jaře jsem vytáčel fábku SDi do červeného a začal klepat motor a ještě se to zhoršovalo,
tak jsem si říkal mám vyděláno,
nechal jsem motor běžet půl hodiny klepec zmizel a jezdí vesele dálmiloš

Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
já bych tě klepnul taky a přes obě ruce najednou!slovacek.milos píše:nevím jestli je to zrovna uvedený případ, ale na jaře jsem vytáčel fábku SDi do červeného a začal klepat motor a ještě se to zhoršovalo,
tak jsem si říkal mám vyděláno,
nechal jsem motor běžet půl hodiny klepec zmizel a jezdí vesele dálmiloš

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
třeba si myslel, že to v červeným začne jet 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
uz jsem to tady kdysi psal , kdyz je vysoky tlak tak motor zacne vynechavat jede na 3 pak na 2 a nejde vytocit ,chcipnes pockas 5minut nastartujes a zase bezi normalne
v cerpadle je pretlakovy ventil na 12baru a u olejoveho filtru je dalsi na 5baru coz je max tlak co by mel jit do hlavy
setkal jsem se s tim jen jednou a docela mi trvalo nez jsem na to prisel co je vlastne pricina
v cerpadle je pretlakovy ventil na 12baru a u olejoveho filtru je dalsi na 5baru coz je max tlak co by mel jit do hlavy
setkal jsem se s tim jen jednou a docela mi trvalo nez jsem na to prisel co je vlastne pricina
