Přetlakování hydroštelu.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Přetlakování hydroštelu.

Příspěvek od Bosis »

Dobrý den.Prosim Vás ,nevíte někdo či jste se s tím v praxi nesešli,že dojde k přetlakování hydroštelu,že zůstává pootevřený či v extrému,že se může i potkat motor.
Tedy jak k tomu může vůbec dojít a co je tomu příčinou.
Děkuji.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Pricinou je vysoky tlak oleja. Chybu treba hladat v olejovom cerpadle.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

A okolik tak cca může přizvednout ventil ze sedla?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

o moc ne obvyle než dojda k tak velikému nárustu tlaku tak přijdeš o kompresi tím o otáčky a tlak oleje se sníží ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nevím jestli je to zrovna uvedený případ, ale na jaře jsem vytáčel fábku SDi do červeného a začal klepat motor a ještě se to zhoršovalo,

tak jsem si říkal mám vyděláno,

nechal jsem motor běžet půl hodiny klepec zmizel a jezdí vesele dál :-D miloš
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

slovacek.milos píše:nevím jestli je to zrovna uvedený případ, ale na jaře jsem vytáčel fábku SDi do červeného a začal klepat motor a ještě se to zhoršovalo,

tak jsem si říkal mám vyděláno,

nechal jsem motor běžet půl hodiny klepec zmizel a jezdí vesele dál :-D miloš
ale sa Ti potom ulavilo, co? :D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

slovacek.milos píše:nevím jestli je to zrovna uvedený případ, ale na jaře jsem vytáčel fábku SDi do červeného a začal klepat motor a ještě se to zhoršovalo,

tak jsem si říkal mám vyděláno,

nechal jsem motor běžet půl hodiny klepec zmizel a jezdí vesele dál :-D miloš
já bych tě klepnul taky a přes obě ruce najednou! :?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

třeba si myslel, že to v červeným začne jet :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

A roztahováním auta se to nemůže stát?
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

uz jsem to tady kdysi psal , kdyz je vysoky tlak tak motor zacne vynechavat jede na 3 pak na 2 a nejde vytocit ,chcipnes pockas 5minut nastartujes a zase bezi normalne
v cerpadle je pretlakovy ventil na 12baru a u olejoveho filtru je dalsi na 5baru coz je max tlak co by mel jit do hlavy
setkal jsem se s tim jen jednou a docela mi trvalo nez jsem na to prisel co je vlastne pricina ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“