Nabízím turbodmychadla (dále jen TD) na všechny typy osobních a lehkých užitkových vozidel. Ve spolupráci s dodavateli nejen z ČR disponujeme skladem dnes už více jak 8000ks.
TD lze dodat takto:
1.Použitá
Po kontrole odborníkem, ve stavu nadále použitelném pro další provoz, záruka 3 měsíce.
Cena běžných TD je 4000-6000,-
2.Repasovaná
Výměnným způsobem, záruka jeden rok.
Cena běžných TD je 8000-10000,-
3.Nová
Dle aktuální nabídky, záruka dva roky.
4.Pro sportovní/tuningové použití
Použití při výkonech nad rámec běžných seriových TD, jedná se o speciálně stavěná (neseriová) TD, ale téměř vždy s ohledem na minimální úpravy při výměně za TD původní seriové. Rotor je vždy vysokorychlostně vyvážen. Záruka na tato TD je poskytována pouze při odladění SW firmou DIESELPOWER.
Cena individuálně dle použití (orientačně 20000,-)
Cena konkrétního TD bude vždy upřesněna na základě poptávky, při které uvádějte prosím v ideálním případě data přímo ze štítku turba, nebo alespoň podrobné informace o vozidle (model, objem motoru, výkon, kod motru, r.v.)
Na skladě v Jablonci nad Nisou jsou TD pro 95% vozidel koncernu VW, Škoda, Audi, Seat, dále pro běžné modely značek Renault a Ford. TD pro ostatní vozy lze dodat do 2-3 pracovních dnů.
Veškerá zakoupená TD lze odborně namontovat do vozu na dílně v centru Jablonce nad Nisou. Dále zde provádíme opravu zatuhlé regulace VNT (spadávání motoru do nouzového režimu při vyšším zatížení) na „počkání“ (cca 3-4hod včetně demontáže a montáže do vozu).
TD lze vyzvednout na níže uvedené adrese, nebo lze zaslat PPL po ČR do 24hod (poštovné a balné 200,-), do SR do 48hod (poštovné a balné 300,-)
Kontakt:
Ondřej Hloušek
Vzdušná Ulička 4600, Jablonec nad Nisou
IČO:72633590
Tel.728763770 (PO-SO 8-18hod)
E-mail: hlouseko@seznam.cz
Důležité pokyny pro montáž TD
- Po demontáži starého TD proveďte jeho podrobnou prohlídku a pokuste se zjistit příčinu poškození (můžeme vám pomoci s diagnosou)
- V případě totální destrukce TD a rozlámání lopatkového kola je nezbytně nutné vyčistit kompletně sací trakt včetně mezichladiče! A to celé vedení od filtračního boxu až po sací svody na hlavě válců. Při vynechání tohoto kroku hrozí poškození nejen nového TD ale i motoru samotného. Vyčistit důkladně od úlomků součástí TD a zbytků oleje.
- Vyvarujte se používání těsněcích tmelů na místo originálních těsnění.
- Přezkoušejte tlak mazacího oleje TD
- Přezkoušejte správnou funkci regulačních prvků TD
- Zaplňte mazací prostor TD přiměřeným množstvím oleje
- Použijte nový motorový olej dle specifikací výrobce motoru/vozidla
- Motor startujte zásadně bez plynu
- Překontrolujte dokonalou těsnost na sací i výtlačné větvi sacího traktu.
Při dodržení alespoň těchto zásadních bodů lze zajistit bezpečný provoz TD a vyhnout se tak nepříjemným negativním vyjádření při uplatňování reklamací.V případě uplatňování reklamace je nutné dodat TD na adresu provozovny v kompletním stavu.
A ještě několik doporučení provozování motoru s TD:
- Dodržování intervalů výměny motorového oleje a všech filtrů, + dodržování požadavků na kvalitu oleje
- Nepožadovat po motoru max. výkon před zahřátím na provozní teplotu
- Po dlouhodobém využívání max. výkonu (např. jízda po dálnici vysokou rychlostí) před zhasnutím nechat motor běžet bez zátěže ve volnoběžných otáčkách a umožnit tak vyrovnání teplot na TD
Vykoupím poškozená turbodmychadla Garrett (i totálně havarovaná)
Pouze s tímto označením:
038253019N, 038253016F,E,G,D,Q
Octavia,Golf,Bora,A3,Toledo,Leon,Sharan,Alhambra,Galaxy 1,9TDI 66,81,96,110,118kW
S dobrou plechovkou 1000,-/ks
Turbodmychadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Prohlášení:
Veškerá nabízená turbodmychadla jako NOVÉ, jsou novými originálními produkty jednotlivých výrobců (Garrett, KKK Germany atd.) shodné kvality jako O.E.M. PART (originální autodíly).
Reaguji tak na četné dotazy zákázníků na kvalitu těchto nových dílů, a zároveň zjištění, že na našem trhu se objevilo velké množství REPASOVANÝCH turbodmychadel prodávaných jako nové díly.
Na první pohled laik nejspíš rozdíl nepozná, protože kavalita povrchové úpravy je vysoká, narozdíl od kvality technologické (vyrezlé actuátory, poškozené lopatky na rotorech a pod.)
Například:
Převzato ze skodahome/bazar (nabízeno jako nové turbo)
1.chybějící svorníky
2.chybějící průtokový šroub přívodu mazání
Dále většinou zřetelné zestárnutí povrchové úpravy actuátoru, někdy drobné poškození lopatek kompresoru vnikem cizích těles za předchozího provozu apod.

Veškerá nabízená turbodmychadla jako NOVÉ, jsou novými originálními produkty jednotlivých výrobců (Garrett, KKK Germany atd.) shodné kvality jako O.E.M. PART (originální autodíly).
Reaguji tak na četné dotazy zákázníků na kvalitu těchto nových dílů, a zároveň zjištění, že na našem trhu se objevilo velké množství REPASOVANÝCH turbodmychadel prodávaných jako nové díly.
Na první pohled laik nejspíš rozdíl nepozná, protože kavalita povrchové úpravy je vysoká, narozdíl od kvality technologické (vyrezlé actuátory, poškozené lopatky na rotorech a pod.)
Například:
Převzato ze skodahome/bazar (nabízeno jako nové turbo)
1.chybějící svorníky
2.chybějící průtokový šroub přívodu mazání
Dále většinou zřetelné zestárnutí povrchové úpravy actuátoru, někdy drobné poškození lopatek kompresoru vnikem cizích těles za předchozího provozu apod.
