Ventilove podlozky 1.9TD

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tanner540i
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 30 pro 2011, 20:28
Odpovědi: 0

Ventilove podlozky 1.9TD

Příspěvek od tanner540i »

Zdravim,
nemate nekdo tip, kde sehnat ventilove podlozky na serizeni vuli u francouzkeho 1.9Td 66kw (Xsara)? Nejlepe nejaky motorar z okoli Olomouce, ktery ma k dispozici brousene.. Diky
haromax
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 25 kvě 2006, 15:57
Odpovědi: 0
Bydliště: morava

Příspěvek od haromax »

dají se sehnat u Szakala http://www.motordily.cz/

já jsem to řešil před časem u peugeota 406 1,9td tak , že jsem to změřil a nechal zbrousit na magnetce a funguje to dodnes
Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

někde kde dělají hlavy, zase tolik druhů ( průměrů ) není
tady jsou ty malý mezi zdvihátko a ventil nebo nahoře velký penízky mezi vačku a zdvihák?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Malý, mezi zdvihátko a ventil.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Dají se normálně objednat, nestojí moc, ale jak se tady psalo, po zbroušení se znova použijí..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, to jo, ale musíš vědět jaký
hlavně měřit mikrometrem, ne šuplerou přes to rozklepaný ;)
většinou některý prohážu mezi sebou, co mi chybí dám kámošovi obrousit
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Měř to s velkou přesností nejlépe mikrometrem. Mám pocit,že origo se dodávají po 0,025mm a je jich asi 50 druhů tlouštěk.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
tanner540i
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 30 pro 2011, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tanner540i »

Diky za rady, samozrejme jak psal roman1648, nutno merit mikrometrem, protoze stara podlazka uz je deformovana.. Jinak sem sehnal podlozky tady: http://www.firmy.cz/detail/708601-m-pos ... toppremise
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Mně vozí brousit podložky lidi, co mikrometr nemají. Změří štěrbinocou měrkou vůli a na papír napíší, o kolik odbrousit. Horší je, když tam vůle není žádná. To potom přijedou ještě jednou. V tomhle případě by mikrometr nepomohl, pokud nemají zásobu podložek.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jo, to byl přesně můj případ, měrkou jsem zjistil vůli, odpočetl kolik je potřeba ubrousit, Origoš nejdříve bruskou srovnal ten ďulek kam tlačí dřík ventilu a pak ubral mnou vypočtenou tloušťku, netrefil jsem se jen tam, kde byla vůle už záporná, nestrčil jsem ani 0,05mm měrku.

Tohle byl případ auta, které v zimě nešlo natočit, jen mě hlodá, za jak dlouho se vůle zase rozhodí, auto najelo tak 170tkm od té doby.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

origoš píše:Mně vozí brousit podložky lidi, co mikrometr nemají. Změří štěrbinocou měrkou vůli a na papír napíší, o kolik odbrousit. Horší je, když tam vůle není žádná. To potom přijedou ještě jednou. V tomhle případě by mikrometr nepomohl, pokud nemají zásobu podložek.
Jo, jo pokud je to pod nulou /ta vůle/ tak jsem dal požadavek např. -0,25 s tím, že vyjde sání 0,15 . Někdy to vyšlo, někdy ne. A i když má člověk krabici podložek, moc to platné není, protože většina jsou velké/ty základní/, které jsou "k ničemu".Ale u podložek člověk věděl, po seřízení,že má VŮLI. Dnes neví vůbec nic, složí motor a modlí se, až naskočí komprese..A startuje, startuje a startuje s potem na čele..:)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

en mě hlodá, za jak dlouho se vůle zase rozhodí
Pokud jsou dosedací plochy sedel a ventilů v pořádku, tak to bude jako s tou chytrou barvou. To už tu babičko nebudete.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
tanner540i
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 30 pro 2011, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tanner540i »

Jeste jeden dotaz, kolik presne na tomhle motoru maji byt vule podle vyrobce? Standartne 0,2 sani a 0,3 vyfuk?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to je dost už, tak 0,17 a 0,22 ;)
takže 0,15 a 0,25 víc bych nedával
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Obrázek
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“