2,0Hdi 66kw Bosch - starty+v zátěži chcípne.

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Deeny7
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 črc 2009, 20:32
Odpovědi: 0

2,0Hdi 66kw Bosch - starty+v zátěži chcípne.

Příspěvek od Deeny7 »

Zdravím odborníci,potřebuji poradit. Mám xsaru picasso 2,OHdi 66Kw vstřikování bosch. Mám problém ze startama za tepla i za studena. Tlak na liště 0 točim točim a tlak stoupá jak je kolem 200bar auto chytne,to je cca normální,ale když vypnu motoru tlak hned okamžitě spadne na 0bar a začne proces znova. Než mi vyleze tlak na 200bar je to docela doba odhad 10 sekund i víc podle teploty mi to tak přijde. Jinak auto chytne na 4válce vše ok.A navíc mám teď i další problém , vyměnil jsem pal filtr i s obalem (nový) , vyčistil jsem regulátor tlaku dal vše dohromady a když jedu a vytočím víc motor auto samo chcípne a naskočí chyba motoru (jaká zatím nevim,tipoval bych vysoky tlak nebo nizky na lyště). Napadá Vás neco? Co drží tlak na na liště? Vstřikovače vypadají OK z přepadů jde tak stejně a moc nepropouštěj. čerpadlo?regulátor? Proč mi teď auto chípá ? Díky za každou radu jsem v koncích
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Na 90% vadný DRV ventil. Čištění málokdy pomůže.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Deeny7
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 črc 2009, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deeny7 »

Já si myslím taky,ale bojim se,že ho koupím a nebude to tím. Myslíte si,že ten regulátor drží i ten tlak v railu ? Nikdo totiž neví z kolegů co u comonrailu drží tlak. Prý vstřikovače a čerpadlo a nebo ten regulátor. Diky za odpoveď
koma33
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 24 led 2013, 19:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od koma33 »

nizky tlak zmeraj kolko a dava dopravne cerpadlo a ked je dostatocny tak drv ventil
Deeny7
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 črc 2009, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deeny7 »

Poravaci cerpadlo v nadrzi kolik dava? Vysokotlkake cerpadlo dava tlak dostacujici ,jen dlouho trva nez ten tlak naroste a auto chytne. kdyz vypnu tlak je hned na nule.zmerit tlak na zpatecce?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20282
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

můžou propouštět vstřiky do vratek, častý jev
čidlo na commonrailu
regulátor na VT čerpadle
VT čerpadlo
Deeny7
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 črc 2009, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deeny7 »

Pekny :D Tak to teda nevim cim zacnu :D
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

Zacal bych merit :D
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Deeny7
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 črc 2009, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deeny7 »

Vstriky by meli byt ok,nepropoustej A dal jsem asi skoncil. Nic jineho asi nevyzkousim nez vymenit. Nebo se pletu? Da se skusit regulator?Cerpadlo?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20282
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

hele, nějakou příčinu ten pomalu nabíhající tlak mít musí, tak pokud vstřiky drží, je to asi v čerpadle nebo DRV
čím to diagnostikuješ ?
Deeny7
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 črc 2009, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deeny7 »

Delphi diagnostika,bohuzel uz ji nemam kazdy den ale bejvalej kolega mi to pripojuje. Chyba zadna jen ten tlak. Teda ted tam chyba naskocila,ale zatim nevim jaka jak to chcipne za jizdy. Pricinu to nejakou urcite ma,ale commonrailu moc nerozumim. Drv ventil drzi tlak? Nebo ho jen meri?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20282
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

na čerpadle to je regulátor tlaku ( takovej ten čudl ), na liště snímač - vyhodnocuje vysokej tlak, takže když je nízkej nebo naopak moc vysokej, vypne se to aby se to nezkurvilo..
Deeny7
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 črc 2009, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deeny7 »

Zkusim sehnat regulator a vyzkousim. Ten snimac asi maka kdyz vytocim dvojku tak se motor vypne. Samotny cerpadlo drzi taky tlak?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20282
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jak drží tlak, nechápu ? jako konstantní hodnotu tlaku +/- ?
ta se mění s otáčkama samozřejmě, proto je tam regulátor, když nereguluje, špápneš tomu, tlak na railu vyletí do nebes, čidlo vyhodnotí a vypne se to nebo padne do nouze
Deeny7
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 črc 2009, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deeny7 »

Kolega rikal,ze kdyz se vypne motor,ze tlak na railu nema hned klesnout,ze ma drzet treba 200bar a pak pomalinku klesat. Nebo je to jinak?
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“