2,0Hdi 66kw Bosch - starty+v zátěži chcípne.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2,0Hdi 66kw Bosch - starty+v zátěži chcípne.
Zdravím odborníci,potřebuji poradit. Mám xsaru picasso 2,OHdi 66Kw vstřikování bosch. Mám problém ze startama za tepla i za studena. Tlak na liště 0 točim točim a tlak stoupá jak je kolem 200bar auto chytne,to je cca normální,ale když vypnu motoru tlak hned okamžitě spadne na 0bar a začne proces znova. Než mi vyleze tlak na 200bar je to docela doba odhad 10 sekund i víc podle teploty mi to tak přijde. Jinak auto chytne na 4válce vše ok.A navíc mám teď i další problém , vyměnil jsem pal filtr i s obalem (nový) , vyčistil jsem regulátor tlaku dal vše dohromady a když jedu a vytočím víc motor auto samo chcípne a naskočí chyba motoru (jaká zatím nevim,tipoval bych vysoky tlak nebo nizky na lyště). Napadá Vás neco? Co drží tlak na na liště? Vstřikovače vypadají OK z přepadů jde tak stejně a moc nepropouštěj. čerpadlo?regulátor? Proč mi teď auto chípá ? Díky za každou radu jsem v koncích
Na 90% vadný DRV ventil. Čištění málokdy pomůže.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...