Zjištění Immo pinu bez klíče
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zjištění Immo pinu bez klíče
Kuci dá se nějak zjistit immo pinu bez použití nakódovaného čipu? Zkoušel jsem to VagTachem 1.7 a nic. Máte s tím někdo nějakou zkušenost?
Re: Zjištění Immo pinu bez klíče
ake auto to bolo ?Fakír píše:Kuci dá se nějak zjistit immo pinu bez použití nakódovaného čipu? Zkoušel jsem to VagTachem 1.7 a nic. Máte s tím někdo nějakou zkušenost?



-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
A k čemu to potřebuješ vědět.Jestli jenom kvůli tomu,že si chceš nechat udělat další klíč tak na Feldu to není problém ho nechat udělat.Mě ho v Brně dělali a čip do klíčku naklonovali podle toho co jsem jim dal.Na feldu se naklonovat dá,ale na jiné auta už to nejde kdyby jsi měl náhodou někdy cestu do Brna tak ti klidně řeknu kde ti ho udělají je to práce asi tak do hodiny,ale pokud chceš měnit zámky i s klíči tak máš pravdu na to potřebuješ Pin.Mě ho ve Škoda servise podle vinka řekli,pokud je tam ještě imo origo a když není tak to bude další problém.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
Jo, s tím klonováním je to docela jednoduchý. Nevim,co ti na tom dělali hodinu, ale klíč ve FABu udělají do 10 minut a transponder je "naklonovanej" do 2 minut a ani k tomu není potřeba PClaurin.clement píše:A k čemu to potřebuješ vědět.Jestli jenom kvůli tomu,že si chceš nechat udělat další klíč tak na Feldu to není problém ho nechat udělat.Mě ho v Brně dělali a čip do klíčku naklonovali podle toho co jsem jim dal.Na feldu se naklonovat dá,ale na jiné auta už to nejde kdyby jsi měl náhodou někdy cestu do Brna tak ti klidně řeknu kde ti ho udělají je to práce asi tak do hodiny,ale pokud chceš měnit zámky i s klíči tak máš pravdu na to potřebuješ Pin.Mě ho ve Škoda servise podle vinka řekli,pokud je tam ještě imo origo a když není tak to bude další problém.

Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

Pánové, zdá se mi že tu trochu pletete všechno dohromady. Pokusím se to tedy shrnout:
1. Ve Felicii je Imobox1
2. na přizpůsobení nového klíčku je třeba znát PIN = Login.
3. klíček, resp. kód v čipu klíčku (transpondéru) se dá naklonovat, což dělají ve vybraných klíčařstvích za nehorázné prachy, ale nedoporučuji, protože ze zkušenosti jsou tyto "third-party" transpondéry poruchovější, ale hlavně jedná se pak o 1:1 klon jiného klíčku. Když jeden z obou klíčků ztratíte, můžete rovnou zahodit i druhý, protože v imobilizéru nemůžete ten ztracený klíček vymazat - vyloučilo by se logicky i jeho dvojče; celý význam imobilizéru se pak poněkud ztrácí
4. naučit se dá i klíč (čip - transpondér) ze starých klíčů od jiného vozu; u této tzv. 1. genereace lze takto čip přizpůsobit k neomezenému počtu imobilizérů
5. PIN = Login se dá zjistit :
a) z přívěšku od klíčů, je-li původní
b) od autorizovaného servisu = to stojí čas a peníze a auto musí mít původní imobilizér z fabriky, kromě toho se auto lustruje
c) načtením po kabelu - stačí např. běžný kabel KKL do ser. portu nebo USB (jako na starý VAG-COM) a program
Motordiag Imobox1 PIN Manager od nejmenovaného autora
( http://www.motordiag.cz/motordiag/mpm/ )

d) vyletováním procesoru z Imoboxu a hledáním v jeho paměti eeprom; tato metoda jako jediná funguje i v případě ztráty posledního funkčního klíčku; nicméně má řadu úskalí - procesor není úplně běžný typ, programátor na něj nemá hned tak každý v šuplíku, při odpájení až příliš často uletí spousta součástek okolo a už je nikdo nenaskládá zpět, při vypájení/zapájení se procesor často poškodí a je konec; úmrtnost je prostě značně vysoká a to nemluvím o časové náročnosti... Pro úplnost ještě zmíním, že procesor HC05B6 je pochopitelně zamčen proti přečtení, takže je ještě navíc třeba vypořádat se s jeho ochranou...
Holt každému doporučuji, ať si udělá rychle jeden náhradní klíč, dokud je to snadné!
1. Ve Felicii je Imobox1
2. na přizpůsobení nového klíčku je třeba znát PIN = Login.
3. klíček, resp. kód v čipu klíčku (transpondéru) se dá naklonovat, což dělají ve vybraných klíčařstvích za nehorázné prachy, ale nedoporučuji, protože ze zkušenosti jsou tyto "third-party" transpondéry poruchovější, ale hlavně jedná se pak o 1:1 klon jiného klíčku. Když jeden z obou klíčků ztratíte, můžete rovnou zahodit i druhý, protože v imobilizéru nemůžete ten ztracený klíček vymazat - vyloučilo by se logicky i jeho dvojče; celý význam imobilizéru se pak poněkud ztrácí
4. naučit se dá i klíč (čip - transpondér) ze starých klíčů od jiného vozu; u této tzv. 1. genereace lze takto čip přizpůsobit k neomezenému počtu imobilizérů
5. PIN = Login se dá zjistit :
a) z přívěšku od klíčů, je-li původní
b) od autorizovaného servisu = to stojí čas a peníze a auto musí mít původní imobilizér z fabriky, kromě toho se auto lustruje
c) načtením po kabelu - stačí např. běžný kabel KKL do ser. portu nebo USB (jako na starý VAG-COM) a program
Motordiag Imobox1 PIN Manager od nejmenovaného autora

( http://www.motordiag.cz/motordiag/mpm/ )

d) vyletováním procesoru z Imoboxu a hledáním v jeho paměti eeprom; tato metoda jako jediná funguje i v případě ztráty posledního funkčního klíčku; nicméně má řadu úskalí - procesor není úplně běžný typ, programátor na něj nemá hned tak každý v šuplíku, při odpájení až příliš často uletí spousta součástek okolo a už je nikdo nenaskládá zpět, při vypájení/zapájení se procesor často poškodí a je konec; úmrtnost je prostě značně vysoká a to nemluvím o časové náročnosti... Pro úplnost ještě zmíním, že procesor HC05B6 je pochopitelně zamčen proti přečtení, takže je ještě navíc třeba vypořádat se s jeho ochranou...
Holt každému doporučuji, ať si udělá rychle jeden náhradní klíč, dokud je to snadné!
No to se rozumí, že mám na mysli eeprom v procesoru. Externí tam není. Externí je v novějších, tzv. 10-pinových boxech, které začínají 1X0... To je uvnitř úplně jiná jednotka. Ta ale bohužel po kabelu nejde.HanZ píše:2 vagus: Zamčená? Není náhodou kód uložen v eeprom procesoru? Eepromka se dá přečíst i bez odemčení flash paměti upou...
A tato eeprom zamčená proti čtení/zápisu není,že?vagus píše:No to se rozumí, že mám na mysli eeprom v procesoru. Externí tam není. Externí je v novějších, tzv. 10-pinových boxech, které začínají 1X0... To je uvnitř úplně jiná jednotka. Ta ale bohužel po kabelu nejde.HanZ píše:2 vagus: Zamčená? Není náhodou kód uložen v eeprom procesoru? Eepromka se dá přečíst i bez odemčení flash paměti upou...
BTW. Čteš SZ? posílal jsem ti snad už 3 za poslední měsíc a bez odpovědi...
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 
