Zafira 2,2Dti dobrá volba?

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
milhaus83
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 pro 2014, 19:05
Odpovědi: 0

Zafira 2,2Dti dobrá volba?

Příspěvek od milhaus83 »

Zdravím,mám vyhlídlou Zafiru 2,2Dti r.v.2005 která má údajně najeto 156tis. km a chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte s tímto motorem zkušenosti.Slyšel jsem,že na 2,0dti odcházejí čerpadla.Jak je na tom motor 2,2dti.Díky
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

PSG16 nebrat !
alzafir
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 16 úno 2011, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od alzafir »

Proč? 90% případů poruchy toho čerpadla je snímač natočení a to se nechá sehnat i vyměnit. Nové čerpadlo je sehnatelné za nějakých 35 tis, což už jde.
Za mě...nemám problém s tím motorem, ale je fakt, že si většinu, včetně elektroniky , udělám sám.
Jinak tady je to s čerpadly přece jen lepší.
A je třeba se vyhýbat těm power naftám. Tankovat obyčejnou.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
milhaus83
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 pro 2014, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od milhaus83 »

PSG16 je co,typ čerpadla?Takže jestli tomu rozumím,tak problémy s čerpadlem u tohoto motoru jsou taky,že?No ale kde nejsou,že :roll: Jen bych nerad dopadl stejně jako ted s mondeem 2,0TDCI-repas čerpadla a vstřiků-ujeto cca 30tis. km a opět stejná závada :x Proto ted hledám něco spolehlivýho a velkýho,což jsem si myslel,že Zafira je....
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jestli vybíráš mezi dvěma těmito kusy tak je jedno co vylosuješ...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
alzafir
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 16 úno 2011, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od alzafir »

PSG 16 je RJ motoru, v tomto případě integrované v čerpadle, s dvěma konektory.
Když odejde, mění se to komplet, proto ten cennový rozdíl. Ale je spolehlivější, než PSG5. To je ta jednokonektorová varianta z dvoulitrů.
A když máš pech, máš jedno co koupíš.
Koupíš benzín a odejde ti žhavení, koupíš nafťák a odejde lambda :D
Chápeš, co chci říct... :)
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9221
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

2,2 DTI u opela ano 2,0 DTI opel NE!!! a 2,2 DTI je dle mého názoru lepší volba na výdrž ale zase 2,0TDCI jede lepe no
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

zahod klice a utikej :D Jedna k nam jezdi na servis a furt neco, minule jsem vytahoval starter a musel jsem se jit dvakrat projit. Kdyz vetsi auto tak nejakyho sharana a jemu podobne.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
milhaus83
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 pro 2014, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od milhaus83 »

Je mi jasný,že každý auto má svý mouchy,ale některý jich má asi prostě víc.A s tím sharanem máš asi pravdu,mrknu se asi po něčem takovým.A na na rozdíl od Zafiry je to aspoň 6-ti kvalt...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9221
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

sag v 85kw s pulmilionem bude za 100000kč a to bude pokladnička
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Opel“