tdi 74 kW a 6 kvalt?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

fajn, díky to bys byl hodnej, už jsem tu měl na to téma, ale nic moc odpovědi. mam AGR cca 100 kw, zatim mam jen dlouhou 5 ku, ale 2 a 3 jsou kvalty na hovno, když na to šlápnu a nedám si pozor hrabe předek.

tak myslim že ewt by to zlepšilo, ale jezdim dost Prahou a i z vozejkem, už jsem dělal spojku, tak aby zas něco najezdila :D
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no já občas na mokru hrábnu i na trojku :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

no jo, ale ty máš jinak odladěnu raketu :)

já mam jen FB trysky, soft a pár blbin a BEZ ASR.

občas je to nepříjemné překvapení. :D když to ten malej krypl v 1600 nafoukne a předek se urve.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

Zakupil som Octu Combi 1,9 Tdi,r.2004,4x4 motor ATD,74 kW a 6 kvalt.Mozem konstatovat,že som velmi milo prekvapeny,na to aky je to motor iba 74 kW,tak to ma super krutiaci moment a trojka ma tah jako kráva :) zatial mozem len chvalit...Co sa tyka spolahlivosti myslim,že je tento motor menej nachylny na nejake velke poruchy narozdiel od VW Passat 2.0 TDI 103 kW motor BMP.Mal som a stacilo...vyvažováky,hriadleky cerpadla atd...
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

zavidím :)
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
golfIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 03 kvě 2014, 16:39

Příspěvek od golfIV »

Tak jsem se s tim byl dnes projet a zprevodovani opravdu vypada jako na 81kw...jen jsem mel pocit ze to je i trosku slabsi nez 81kw, co se kroutaku tyce. Ale co tak slycham z okoli, tak vsichni maj pocit ze to jede lip nez 81kw, tim ze je to proste PD...jaky pocity z toho motoru mate vy?
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

ja som s tym spokojny,ta 6-ka aj na dialnici je super.Celkovo mam vemi dobry pocit z motora ATD,hladky chod a super kroutak...74 kw staci mne osobne uplne v poho :)
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
golfIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 03 kvě 2014, 16:39

Příspěvek od golfIV »

Tohle je ale oct tour to neni atd a neni to 6 kvalt!!
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

golfIV píše:Tak jsem se s tim byl dnes projet a zprevodovani opravdu vypada jako na 81kw...jen jsem mel pocit ze to je i trosku slabsi nez 81kw, co se kroutaku tyce. Ale co tak slycham z okoli, tak vsichni maj pocit ze to jede lip nez 81kw, tim ze je to proste PD...jaky pocity z toho motoru mate vy?
No mel jsem nakej ten rok AHF 81 kw v serii a když jsem se potom svezl s Passatem B 5,5 74 kw PD (kod motoru nevim) tak třebaže ze to je vetsi a tezsi auto , tak se sbíralo a zahovalo lip nez ta moje rotacka.
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jednička volnoběh 7 a dvojka 12 (GGU)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“