DUCATO 2,8TDI r.v.2000

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

DUCATO 2,8TDI r.v.2000

Příspěvek od Radek S »

Mám dotaz studený nastartuje na 3válce 4 se hned chytne a kouří bíle.Po ohřátí nekouří a jede dobře.Kde je problém?Zatím jsem nechal přezkoušet vstřiky jsou ok.Co zkoušet dál?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33615
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jezdiš na naftu nebo i na sajrajty?
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

A co tlaky ?
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

čistá nafta.Tlaky jsem neměřil přemýšlím o tom že bych tím začal.
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

toto mi delal jumper 2,5d daval sem novy zhavice a delalo to taky. dulezity pro me bylo ze to vzdy chytlo a tak sem to neresil.
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

mě to dvakrát dělala ohlá ojnice,golf tdi,a jumper 2,5 ale došel sem na to až jsem udělal čerpadlo a vsřiky žhavky .-) celej den na drc jel super jen první ranní start zakopal kouř cc,a 5-15sekund podle toho jak mrzlo a pak už pohoda.
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Tak jsem změřil tlaky a jsou všechny válce na stejno.Tak ted řeším výměnu čerpadla musím stejně vyměnit protože mi začalo téct.Poradíte jak nejsnáž nastavit?Prý má nějaký abnormální zub že nejde nasadit jinak a pak doladit hodinkama.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33615
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co kod motoru prozradíš ?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

[quote="Radek S"]Tak jsem změřil tlaky a jsou všechny válce na stejno.Tak ted řeším výměnu čerpadla musím stejně vyměnit protože mi začalo téct.Poradíte jak nejsnáž nastavit?Prý má nějaký abnormální zub že nejde nasadit jinak a pak doladit hodinkama.[/quote

Tak tak jinak ho nenasadíš jeden zub je širokej a pak ho doladíš.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Zhavic je dobry? Naftu na neho prasi?
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

kod je 8140.43
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

6havič asi dobrý není protože to žhavý jen když je teplo když je zima tak ne ale chytá to bez žhavení.
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

ještě jedna věc jde nějak povolit ten spodní šroub na čerpadle aniž bych musel vyndat podtlakovou pumpu?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Radek S píše:6havič asi dobrý není protože to žhavý jen když je teplo když je zima tak ne ale chytá to bez žhavení.
(LOL)
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

To je až takový problém ten žhavič?
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“