fiat scudo 2,O 69 kW JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

miloš,ale už vážně,chce to diag (wallbash)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dreizig5 píše:miloš,ale už vážně,chce to diag (wallbash)
jasné já na fiat nemám

jezdit na pamět závad to vidím jako blbost

ted vím všechno a zitra zkusím KTS protože pokud zjistí kofotiny tak mám argumenty ;) je to problém mazi řj a vstřikama
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

to jo mezi jednotkou a vsřikama to muže byt ale nemusí znáš to...podivejte se na synchronizaci, a kdo ví co stím zas někdo kutil před tebou...... (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

prdlavka píše:to jo mezi jednotkou a vsřikama to muže byt ale nemusí znáš to...podivejte se na synchronizaci, a kdo ví co stím zas někdo kutil před tebou...... (LOL)
když u zdraví skundy odpojíš snímač vačky chytne, nebo ne?
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

jestli to ma snimač kliky tak by měl chytnout.
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

jj přesně tak chytnou by mel ale většinou to jede na hovno a hapruje je to že to jede v nouzáku protože to počíta jen s kliky.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nic ztáhl jsem to borcovi co dělá jen elektiku ten to spojízdní, všechno ví blbostma se zatěžovat nemusí, imo to má ve čtečí cívce je dokonce nějký tišták, klííče jsme rozebrali a transporder jsme nenašli,

mi se ty záhady ted namnožili, + nic nejde normálně hanba plut ;)

jinak dík pak napíšu co to byla za tajenka
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

imobilizer KO

problém byl o to horší že borcům prej došla nafta a měnili vodní pumpu

dík moc ;)
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

(noteeth) potřeba diagnostika na takový blbosti a nemusíš se trápit hlavně že je to už pryč.-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

prdlavka píše:(noteeth) potřeba diagnostika na takový blbosti a nemusíš se trápit hlavně že je to už pryč.-)
i diagnostika je ti kolikrát prd platná když nejsou zkušenosti,

tuším trafik nešel nastartovat zničeno nic, 14 dnů na prášky diag nic, tento borec za tři dny objevil že počet přizpůsobených klíčů O, přizpůsoil klíkč a OK
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

já vím taky to někdy i diag. nedávám,
do toho dojděš :D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

prdlavka píše:já vím taky to někdy i diag. nedávám,
do toho dojděš :D
nebo taková blbost AEE vstřik 1 zkat můžeš ho desetkráv vyměni škontrolovat co chceš a až vyčistíš klapku závada se neobjeví, s egrama to znáš mají závadu a je to bordelem pod klapkou a tak no,


skunda má pokračování imo se vymazalo OFF start povolen a naskočila závada synchronizace vačky, a prej to stříká podle vačky, pod kolem vačky je nějaké ozubené npravidelné kolo a to se protáčí jaký to má vliv na čidlo které směřuje do vačky se zjistí

na aretaci vačky na osméé hodině jsme si dali záležet i na naprnutí rozvodů, aretaci setrváku jsme hledali drátem přes svíčku je to pežot motor aretuje se šestkou klikihákem pod starterem
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

ted me na napadlo není to nastavený blbě a rozvodech na klice na klinku ?to rozvodový kolečko nasadíš a ma vuli musíš vědět jak to nastavit jinak to píše kokotiny na synchronizaci pokud je to jak Peugeot 2.0hdi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

prdlavka píše:ted me na napadlo není to nastavený blbě a rozvodech na klice na klinku ?to rozvodový kolečko nasadíš a ma vuli musíš vědět jak to nastavit jinak to píše kokotiny na synchronizaci pokud je to jak Peugeot 2.0hdi
nevím mi to připadá jak pežot i podle té aretaci klikihák šestka vpředu pod starterem, vačka na osmé hodině kolo bylo povoleno pak kladka a kolo utaženo přesně podle manuálu, přípravky šli lehce nasadit, dělali jsme to dva nezávisle

znáš to někdy i dva blbou a udělají stejnou kravinu, a předemnou se stím hráli dva dny
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

je to peugeot urcite.
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“