Dá pač je opřená, ale lepší zvolit nějakou kalenou planžetu pokud je možnost.blefa píše:Ok, dik a co se tyce vypodlozeni, tak podlozka z obyc. sparomerky 0.1 ty teploty da?
Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 21 led 2015, 21:40
- Bydliště: Zlukov
Dneska jsem měl turbo vyndané, vyčistil jsem a dal jiné válečky o 0,1mm vyšší a po vyzkoušení paráda. Všechno šlape tak jak má, lopatky se hýbou snad samy. Doporučuji kontaktovat uživatele "cin" a pořídit válečky od něj a nedávat jen podložky






Škoda Octavia I 1,9 TDI ASV 81 kW
Honda CB900F Hornet 81kW
Honda CB900F Hornet 81kW
Tak Lukas nemyslel ze jsou podlozky spatny nebo ze nevydrzi, spis chtel asi rict , ze ty vetsi valecky jsou pohodlnejsi pri praci, nemusis nic vystrihovat, vysekavat 4dirku a pak pracne davat dohromady a sledovat jestli nahodou ta podlozka nevypadla. Valecek tam vrazis jen Plug & Play misto puvodniho a je to, znam lidi pro ktery je to i esteticky a remeslneji prijatelnejsi.
To Lukas: dekuju za doporuceni
To Lukas: dekuju za doporuceni

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 21 led 2015, 21:40
- Bydliště: Zlukov
proti podložkám nic nemám, jen pro mě tohle bylo snažší než podložky z něčeho vyrábět či je někde shánět.p.s. píše:já mám podložky již 50000km a neni problém
Cin: není zač


Škoda Octavia I 1,9 TDI ASV 81 kW
Honda CB900F Hornet 81kW
Honda CB900F Hornet 81kW
Jo, poctivé řemeslo ještě nevymřelo..musellukas píše:Dneska jsem měl turbo vyndané, vyčistil jsem a dal jiné válečky o 0,1mm vyšší a po vyzkoušení paráda. Všechno šlape tak jak má, lopatky se hýbou snad samy. Doporučuji kontaktovat uživatele "cin" a pořídit válečky od něj a nedávat jen podložky![]()
![]()

nepropadat panice...
Čau lidi taky mám zatuhlé lopatky... ale při ježdění v nouzáku mám nejmenší spotřebu.
Uvažuji že si ty válečky od někoho poplaším a doma to turbo vycuknu a opravím. Mě spíš zajímá jestli to vypodložení nebo větší válečky vyřeší problém na 100%. Přemejšlel jsem i nad tím najebat tam obtokové turbo a byl by klid napořád ale to je taky blbost. Jenom rozebrání a vyčištění nejní řešení napořád.

Kdyz to pekne vycistis a vypodlozis o 0,1 , tak budes mit klid. Je to ozkouseny v mnoha autech
. 0,2 bych nedoporucil, uz tu vuli zvetsis moc a turbo ti nebude nabihat tak jak ma, ale bude reagovat opozdene, budes mit turbodiru a proste celkove spodek na hovno 


O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Na povolování šroubů na turbíně doporučuju očkoplochý klíč se šestihranem někdy to může být dost vyhřátý a očkem s 12ti hranem můžete omlet hlavu šroubu. Ořech na golu a ráčnu tam nedáte není prostor.
http://www.eshop-rychle.cz/ceskenaradi/ ... e-DIN-3113
http://www.eshop-rychle.cz/ceskenaradi/ ... e-DIN-3113
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12 bře 2015, 18:57
Nudzak
Zdravym Vas chlapi,
Tymto by som Vas chcel poprosit o radu. Mam octaviu 1,9 TDI r.v. 12/2000, 81 kw, kod motora AHF najazdenych 265 tis. km. Auto je vo velmi dobrom stave staram sa on ako viem. Jazdym prevaznde 100km trasy prevazne mimo mesta. Motor mi vyhadzuje do nudzoveho rezimu ak vytocim motor na viac ak 3500 ot/min. Pocitac vyhadzuje poruchu ventilu N75. Tento ventil bol vymeneny a zavada nezmyzla. Vaha vzduchu taktiez vymenena. Turbo som mal vycistene asi pre 1,5 rokom. Cital som tu mnoho nazorov a rad. Vedeli by ste mi poradit ako zistit azavadu odstranit ju? Ak je to turbo treba ho vypodlozit? Ake by mali byt rozmery tychto podloziek v pripade mojho typu motora? (stacia: V:5,6 mm, Š:7,4mm, dira 4mm) Promsim Vas o radu
Za odpoved Vam vopred Velmi pekne Dakujem
Tymto by som Vas chcel poprosit o radu. Mam octaviu 1,9 TDI r.v. 12/2000, 81 kw, kod motora AHF najazdenych 265 tis. km. Auto je vo velmi dobrom stave staram sa on ako viem. Jazdym prevaznde 100km trasy prevazne mimo mesta. Motor mi vyhadzuje do nudzoveho rezimu ak vytocim motor na viac ak 3500 ot/min. Pocitac vyhadzuje poruchu ventilu N75. Tento ventil bol vymeneny a zavada nezmyzla. Vaha vzduchu taktiez vymenena. Turbo som mal vycistene asi pre 1,5 rokom. Cital som tu mnoho nazorov a rad. Vedeli by ste mi poradit ako zistit azavadu odstranit ju? Ak je to turbo treba ho vypodlozit? Ake by mali byt rozmery tychto podloziek v pripade mojho typu motora? (stacia: V:5,6 mm, Š:7,4mm, dira 4mm) Promsim Vas o radu
Za odpoved Vam vopred Velmi pekne Dakujem