Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

blefa píše:Ok, dik a co se tyce vypodlozeni, tak podlozka z obyc. sparomerky 0.1 ty teploty da?
Dá pač je opřená, ale lepší zvolit nějakou kalenou planžetu pokud je možnost.
musellukas
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 21 led 2015, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlukov

Příspěvek od musellukas »

Dneska jsem měl turbo vyndané, vyčistil jsem a dal jiné válečky o 0,1mm vyšší a po vyzkoušení paráda. Všechno šlape tak jak má, lopatky se hýbou snad samy. Doporučuji kontaktovat uživatele "cin" a pořídit válečky od něj a nedávat jen podložky :) :) Obrázek
Obrázek
Škoda Octavia I 1,9 TDI ASV 81 kW
Honda CB900F Hornet 81kW
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

já mám podložky již 50000km a neni problém :)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Tak Lukas nemyslel ze jsou podlozky spatny nebo ze nevydrzi, spis chtel asi rict , ze ty vetsi valecky jsou pohodlnejsi pri praci, nemusis nic vystrihovat, vysekavat 4dirku a pak pracne davat dohromady a sledovat jestli nahodou ta podlozka nevypadla. Valecek tam vrazis jen Plug & Play misto puvodniho a je to, znam lidi pro ktery je to i esteticky a remeslneji prijatelnejsi.

To Lukas: dekuju za doporuceni :oops:
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

já ty podložky koupil v pematexu z ničim sem se nedělal :D
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Tak to potom jo, vim ze to lidi pachti ze starych tesneni nebo sparovych merek, proto jsem to psal :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
musellukas
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 21 led 2015, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlukov

Příspěvek od musellukas »

p.s. píše:já mám podložky již 50000km a neni problém :)
proti podložkám nic nemám, jen pro mě tohle bylo snažší než podložky z něčeho vyrábět či je někde shánět.

Cin: není zač :) výměna snadná, auto zase jezdí tak jak má. Při zpětné montáži jsem také přišel na problém s úbytkem vody. Prasklá hadička na výstupu z hlavy. Jak já se s tím natrápil :D
Škoda Octavia I 1,9 TDI ASV 81 kW
Honda CB900F Hornet 81kW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

musellukas píše:Dneska jsem měl turbo vyndané, vyčistil jsem a dal jiné válečky o 0,1mm vyšší a po vyzkoušení paráda. Všechno šlape tak jak má, lopatky se hýbou snad samy. Doporučuji kontaktovat uživatele "cin" a pořídit válečky od něj a nedávat jen podložky :) :) Obrázek
Obrázek
Jo, poctivé řemeslo ještě nevymřelo.. :)
nepropadat panice...
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

Čau lidi taky mám zatuhlé lopatky... ale při ježdění v nouzáku mám nejmenší spotřebu. (LOL) Uvažuji že si ty válečky od někoho poplaším a doma to turbo vycuknu a opravím. Mě spíš zajímá jestli to vypodložení nebo větší válečky vyřeší problém na 100%. Přemejšlel jsem i nad tím najebat tam obtokové turbo a byl by klid napořád ale to je taky blbost. Jenom rozebrání a vyčištění nejní řešení napořád.
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

Ještě mě zajímá jakej efekt má vypodložení místo o 0,1mm tak např o 0,2mm. Bude to padat do nouzáku? Nebo čemu by to vadilo? Mě by bylo jedno že by to mělo třeba menší výkon hlavně aby to nepadalo do nouzáku? Dík
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Kdyz to pekne vycistis a vypodlozis o 0,1 , tak budes mit klid. Je to ozkouseny v mnoha autech :) . 0,2 bych nedoporucil, uz tu vuli zvetsis moc a turbo ti nebude nabihat tak jak ma, ale bude reagovat opozdene, budes mit turbodiru a proste celkove spodek na hovno :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

JJ pročetl jsem celejch 26 stran tohoto vlákna a mám jasno 0,10 je možné ty válečky zaslat víc přes sz. Dík
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

Na povolování šroubů na turbíně doporučuju očkoplochý klíč se šestihranem někdy to může být dost vyhřátý a očkem s 12ti hranem můžete omlet hlavu šroubu. Ořech na golu a ráčnu tam nedáte není prostor.

http://www.eshop-rychle.cz/ceskenaradi/ ... e-DIN-3113
gajdacdaniel
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12 bře 2015, 18:57
Odpovědi: 0

Nudzak

Příspěvek od gajdacdaniel »

Zdravym Vas chlapi,
Tymto by som Vas chcel poprosit o radu. Mam octaviu 1,9 TDI r.v. 12/2000, 81 kw, kod motora AHF najazdenych 265 tis. km. Auto je vo velmi dobrom stave staram sa on ako viem. Jazdym prevaznde 100km trasy prevazne mimo mesta. Motor mi vyhadzuje do nudzoveho rezimu ak vytocim motor na viac ak 3500 ot/min. Pocitac vyhadzuje poruchu ventilu N75. Tento ventil bol vymeneny a zavada nezmyzla. Vaha vzduchu taktiez vymenena. Turbo som mal vycistene asi pre 1,5 rokom. Cital som tu mnoho nazorov a rad. Vedeli by ste mi poradit ako zistit azavadu odstranit ju? Ak je to turbo treba ho vypodlozit? Ake by mali byt rozmery tychto podloziek v pripade mojho typu motora? (stacia: V:5,6 mm, Š:7,4mm, dira 4mm) Promsim Vas o radu
Za odpoved Vam vopred Velmi pekne Dakujem
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

nechci zakládat další téma,tak se jen zeptám,udělal by mě to vypodložení někdo v okolí Olomouce?Mám oct98ahf,160tis najeto,už jednou se to čistilo v 90tis,ale už to zase někdy spadne...Jezdí se s tím jen po městě...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“