Fiat Ducato 1,9 Td,66 kW,2001

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Td- čka byla konstruována na 15W-40 , pokud je motor utažený, 10W-40 unese, ale poté mu to ubližuje..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

s tou 15W-40 ide potichsie a zda sa mi že aj menej klepe na volnobeh.Co sa tyka spotreby oleja uvidime,zda sa mi že motor papa cez turbo,pri vecsom vytoceni cca 3 tis.ot/min. už dost dymi-na cierno...
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Na černo to je moc nafty, nebo málo vzduchu od turba. Pokud by pouštělo turbo olej, bude to šedomodré..Ale je fakt ,že když to pouští jen trochu/samozřejmě olejová mlha jde z turba pořád/motor to stačí sežrat..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

myslel som tak,že to zadymi pri rozbiehani napr.prudkej akceleracii z križovatky,ked vytocim 1,2 a 3,tak to dost dymi,je to krasne vidiet,ked je tma a svieti za mnou auto :)
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, to odpovídá, dáš tomu kotel a zahulí černě..To je to, o čem mluvím..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

ja teda neviem,ale to auto nema ziadny turbo efekt-mam octavku,tak asi z toho mam nejake zvyky.Chapem,že je to tažke auto-dodavka,ale stejne,no slabe je to.Asi by bolo treba dat turbo na repas atd...podla mna to môže cucat ten olej cez turbo
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

tak dneska som kontroloval hladinu oleja a je to katastrofa,olej mizne pred ocami :? nebolo by lepsie zohnat niekde druhy motor? myslim,že je to dost vylágrované a robit generálku sa mi moc nechce.Za cenu repasu turba kupim napr.cely motor DHX na inzerat,ale cert vie ci aj ten nebude žrat olej (wallbash) (wallbash) (wallbash)
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Změř tlaky motoru a jestli jsou OK, tak si ho nech a jezdi s ním dál. Tyhle motory vydržely hodně, stačilo jen hlídat dost oleje a vody a včas dělat rozvody. Koukni na všechna gufera a těsnění, kde může olej mizet a pokud jsou OK a olej nikde neteče, tak bych pak šel po turbu. Výměna gufer a těsnění je za pár stovek Kč.
Když rozpojíš hadici sání nad motorem a podíváš se do ní a do hliníkového sání, tak to tam bude celé od oleje. Je to jen lehký poprašek (to je normální), nebo z toho bude kapat hodně černého oleje? Pokud tam bude hodně oleje, máš KO turbo.

Doplněno: Třeba tady http://aukro.cz/turbo-na-peugeot-405-1- ... 02712.html máš použité turbo k motoru DHX (možná jen přeházíš příruby, víc snad ne) za rozumnou cenu a píše, že je bez vůlí. Ale chtělo by to asi radši vidět v reálu, koupě jetého turba je vždycky tak trochu zajíc v pytli...
Nebo tady http://aukro.cz/turbo-citroen-jumper-du ... 12027.html přímo na Ducato po repasi, ale už je dražší.
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 26 pro 2014, 20:38, celkem upraveno 2 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

Ok pozrem ten olej atd.
Jo a este teraz jak je zima tak studene starty nic moc,zhavice nove,baterka ok...
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

:? aby toho nebolo malo dnes rano asi po 2 km jazdy mi vyvrela voda,komplet na 100 st... :roll: asi termostat alebo co,ked sa dari,tak sa dari (wallbash) (wallbash)
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“