Fiat Ducato 1,9 Td,66 kW,2001
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
s tou 15W-40 ide potichsie a zda sa mi že aj menej klepe na volnobeh.Co sa tyka spotreby oleja uvidime,zda sa mi že motor papa cez turbo,pri vecsom vytoceni cca 3 tis.ot/min. už dost dymi-na cierno...
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
myslel som tak,že to zadymi pri rozbiehani napr.prudkej akceleracii z križovatky,ked vytocim 1,2 a 3,tak to dost dymi,je to krasne vidiet,ked je tma a svieti za mnou auto 

Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
ja teda neviem,ale to auto nema ziadny turbo efekt-mam octavku,tak asi z toho mam nejake zvyky.Chapem,že je to tažke auto-dodavka,ale stejne,no slabe je to.Asi by bolo treba dat turbo na repas atd...podla mna to môže cucat ten olej cez turbo
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
tak dneska som kontroloval hladinu oleja a je to katastrofa,olej mizne pred ocami
nebolo by lepsie zohnat niekde druhy motor? myslim,že je to dost vylágrované a robit generálku sa mi moc nechce.Za cenu repasu turba kupim napr.cely motor DHX na inzerat,ale cert vie ci aj ten nebude žrat olej





Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Změř tlaky motoru a jestli jsou OK, tak si ho nech a jezdi s ním dál. Tyhle motory vydržely hodně, stačilo jen hlídat dost oleje a vody a včas dělat rozvody. Koukni na všechna gufera a těsnění, kde může olej mizet a pokud jsou OK a olej nikde neteče, tak bych pak šel po turbu. Výměna gufer a těsnění je za pár stovek Kč.
Když rozpojíš hadici sání nad motorem a podíváš se do ní a do hliníkového sání, tak to tam bude celé od oleje. Je to jen lehký poprašek (to je normální), nebo z toho bude kapat hodně černého oleje? Pokud tam bude hodně oleje, máš KO turbo.
Doplněno: Třeba tady http://aukro.cz/turbo-na-peugeot-405-1- ... 02712.html máš použité turbo k motoru DHX (možná jen přeházíš příruby, víc snad ne) za rozumnou cenu a píše, že je bez vůlí. Ale chtělo by to asi radši vidět v reálu, koupě jetého turba je vždycky tak trochu zajíc v pytli...
Nebo tady http://aukro.cz/turbo-citroen-jumper-du ... 12027.html přímo na Ducato po repasi, ale už je dražší.
Když rozpojíš hadici sání nad motorem a podíváš se do ní a do hliníkového sání, tak to tam bude celé od oleje. Je to jen lehký poprašek (to je normální), nebo z toho bude kapat hodně černého oleje? Pokud tam bude hodně oleje, máš KO turbo.
Doplněno: Třeba tady http://aukro.cz/turbo-na-peugeot-405-1- ... 02712.html máš použité turbo k motoru DHX (možná jen přeházíš příruby, víc snad ne) za rozumnou cenu a píše, že je bez vůlí. Ale chtělo by to asi radši vidět v reálu, koupě jetého turba je vždycky tak trochu zajíc v pytli...
Nebo tady http://aukro.cz/turbo-citroen-jumper-du ... 12027.html přímo na Ducato po repasi, ale už je dražší.
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 26 pro 2014, 20:38, celkem upraveno 2 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V




Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta