Felicia 1.9 D

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="polak"][quote="slovacek.milos"]

v tom máš asi nějaký hokej nejlíp kdybys koupil žnavící svíčku připojil za zdroj 12V víc jak 11 A a nechal ji pořád žhavit, vždy v pondělí ji chod sledovat pak napiš ;)

oblbovat start se dá různými způsoby, rozpojení žhavení ale vždy zapíše závadu v paměti v řj,
pak pořádným starterem, baterkou, seřízením rozvodů. nové trysky je toho tolik co se pro to dá udělat že by to bylo debata na tři prdele stránek,

a kdo má hluboko do kapsy nebo je socka , stačí štípačky a cvak
;)
Mach.A
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 22 říj 2013, 13:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Klobouky

Příspěvek od Mach.A »

Jaký je podle Vás skutečný důvod problémů ze starty teplého motoru Felicie 1,9D? Normálně teplý diesel motor nepotřebuje ke startu žhavení.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Mach.A píše:Jaký je podle Vás skutečný důvod problémů ze starty teplého motoru Felicie 1,9D? Normálně teplý diesel motor nepotřebuje ke startu žhavení.
normální motor felicia 1,9D nad 6O stupnů nepotřebuje žhavení .
polak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 11 zář 2014, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od polak »

Mach.A píše:Jaký je podle Vás skutečný důvod problémů ze starty teplého motoru Felicie 1,9D? Normálně teplý diesel motor nepotřebuje ke startu žhavení.
myslím si že nemáš pravdu, teplý diesel normálně žhaví, ale kolikrát to nevíš páč se kontroilka nerozsvěcí. Kontrolka je tam je kvůli tomu, abys v -15 nestartoval jako s benzíňákem ale čekal, dokud bude baterka schopná dát proud do startéru, tudíž za tepla se nerozsvítí.

příčina nestartování:
kolik to má najeto? asi to nebude 60 tisíc v létě po dálnici, žejo? Miloš Ti to vyjmenovává, já přidám ještě ztrátu kompresních tlaků, ta má podle mně nejvýraznější vliv na teplotu stl. vzduchu. Západoněmečtí soudruzi počítali a měřili nový motor, asi ho zapoměli vyzkoušet po testech výdrže víc v tom nehledej. Taky jim to asi běželo na heizol a ne na českou vodnatou blijonaftu s vyjeťákem pro zvýšení cetenového čísla. přesně totéž jsem řešil na 2ks felicie rv 97, nájezd poctivejch 100 tisíc plus mínus, obě točily asi 5 sekund za tepla než chytly.

Zvol podle momentální nálady jedno ze 4 řešení:
-pokud chceš mít dobrej pocit, udělej to tak jak radí Marek 77 a
-pokud za 2 minuty odjíždíš tak ustříhni drát jak radí Miloš.
-já bych tam přidal odpor. cena 2 koruny, doba optravy 15 minut, a nebude to zbytečně žrát energii z baterie/altu.
-výměnu za čidlo z MPI neuvažuju proto, že stojí hodně a udělá to funkčně úplně totéž co odpor za 2 koruny, tudíž v tom nevidím smysl. jo a ještě musíš asi vypustit část vody ne? to by mi mohlo ... :-)
Lupo 3L
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
polak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 11 zář 2014, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od polak »

slovacek.milos píše:
polak píše:
slovacek.milos píše:
v tom máš asi nějaký hokej nejlíp kdybys koupil žnavící svíčku připojil za zdroj 12V víc jak 11 A a nechal ji pořád žhavit, vždy v pondělí ji chod sledovat pak napiš ;)
;)
já se jenom ptám, nikdy jsem nestudoval co vydrží žhavička, jen z toho co jsem viděl mi přišlo, že to bude choulostivá věc. jo ještě ke tvému testu musel bych jí umístit do trouby rozpálené na 600 st. abych nasimuloval kompresní teplotu, věřím tomu že volně ochlazovaná asi vydrží.
pokud to je jak píšeš, tak je to dobrá zpráva.
Lupo 3L
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 452
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Měl jsem taky feldu 1.9d ,než jsem srazil prasátko a taky problém s teplými starty. Pomohlo- nová Aku a pořádný repas startéru pak chytala vždy.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

u těch starterů se používaly dva výkony 1,7 a 1,8 ten stím motorem zacvičí lépe, ;)
vodič
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12 dub 2009, 19:25
Odpovědi: 0

Výměna žhavících svíček

Příspěvek od vodič »

Ahoj. Najde se někdo, kdo sám měnil žhavící svíčky na Felicii. Jedna svíčka je před vstřikovacím čerpadle a rozhodně nepůjde svíčka vytáhnout. Zatím jsem nenašel žádný postup. Dík za radu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Výměna žhavících svíček

Příspěvek od slovacek.milos »

vodič píše:Ahoj. Najde se někdo, kdo sám měnil žhavící svíčky na Felicii. Jedna svíčka je před vstřikovacím čerpadle a rozhodně nepůjde svíčka vytáhnout. Zatím jsem nenašel žádný postup. Dík za radu.
musíš sdělat potrubí a magnet no a že to je práce na pět minut zapomen ;)
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

naprd sa nasadzujú aj matičky M5 potom naspäť, to pospomínaš všeckých svatých :D
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pipo444 píše:naprd sa nasadzujú aj matičky M5 potom naspäť, to pospomínaš všeckých svatých :D
taky přes magnet přitlačíš šroubovákem a zatočíš dalším

zvoláš trista kokotou s takou to robotou a je to tam, svatých netreba (LOL)
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 26 pro 2014, 15:31, celkem upraveno 1 x.
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

presne tak miloš (noteeth) lebo jedinu keru som nasadil prstom bola tá prvá sprava kde je aj prívodné očko (LOL)
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pipo444 píše:presne tak miloš (noteeth) lebo jedinu keru som nasadil prstom bola tá prvá sprava kde je aj prívodné očko (LOL)
já to dělá teleskopický magnet co je jak průpiska, dám matičku k závitu, přitlačím šroubovákem a oddělám magnet, vemu menšá šroubovák a zatočím s matkou

doplním tých kokotou a je to tam ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pipo444 píše:presne tak miloš (noteeth) lebo jedinu keru som nasadil prstom bola tá prvá sprava kde je aj prívodné očko (LOL)
když je tam TD boš čerpadlo tak tých kokotou doplnujem plechom pobitých
to je fakt zážitek na tom se udělám (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to věčná polemika, a málokdy si někdo vzpomene na rok výroby motoru a jeho km. Veškeré úpravy různých čidel mají jedno společné , nahrazuje se jimi opotřebení motoru a jeho součástí.Iinformace, že motor felicie teplý min. 60 stupnů musí chytit je pravdivá, ale pouze v případě, že je ve stavu 1A. Pokud má víc najeto, spojí se všichni proti němu..a to je slabší komprese/hlavní viník/, slabší starter, slabší baterie a kabely s horší průchodností/špatné kontakty/.. Když se tohle spojí, řekne to majiteli..prostě už nemám nové auto... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“