v chladném počasí kouří bíle a třepe se auto

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

v chladném počasí kouří bíle a třepe se auto

Příspěvek od Lu82 »

Ahoj
Moje octa trpí teď v chladném počasí po startu silným bílým smradlavým kouřem a celá se třese. Děje se to cca 30 vteřin a pak už klid (děla to jen po delším stání).
Vyměnili jsme čerpadlo a dali jsme komplet jiné (seřízené) vstřiky a je to pořád stejné. VAG chybu nehlásí žádnou a auto funguje jinak úplně normálně. Předvstřik na teplém motoru je ve prostřed takže ok.

Jedná se o 1.9TDI ALH
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Běží ti na tři a dým nespálená nafta? Mi to v těchto teplotách dělá 1,4 PD, běží třeba na dva a dým. Trochu mi pomohlo bych řek, prodloužit dobu žhavení. Jak je nula a méně, tak zas ok.
AMF; M47/T2
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

běží na čtyři, no nespálena nafta to asi bude. Jak prodloužit žhavení ?
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Nezapadá ti nafta?Komprese je ok.Pokud nejsi ze sibiře tak v tomhle našem počasí to chytne bez žhavení.Vetšina majitelů to začne pocitovat až při vetších mrazech.
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

komprese OK, v březnu byl dělaný komplet motor - komplet GO hlavy, vyměna pistních kroužku atd.
Jinak po startu jde k čerpadlu v pruhledné hadičce minimum bublinek.
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

To ze to bylo dělány neznamená ze je komprese dostatek.Pro jistotu to zmer at mas jasno ze je motor OK.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

geo píše:Nezapadá ti nafta?Komprese je ok.Pokud nejsi ze sibiře tak v tomhle našem počasí to chytne bez žhavení.Vetšina majitelů to začne pocitovat až při vetších mrazech.
Jestli má kolega to stejné, tak není problém v minusových teplotách (v -18°C v poho), ale okolo 8°C. Myslíš, že kdyby byla horší komprese, že by se to projevilo jen při téhle teplotě? Rád bych jí změřil, ale to znamená být dva dni bez auta, aby to bylo za studena a to se mi nechce :( , dělá mi to od koupě 188tkm, teď 272tkm
AMF; M47/T2
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A co žhavicí svíčky? :-)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

žhavky taky nové, kdyby to dělala komprese tak by to bylo podle mně vždy a ne když auto stojí déle než 8hodin a teplota je pod 15 stupňů
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Lu82 píše:komprese OK, v březnu byl dělaný komplet motor - komplet GO hlavy, vyměna pistních kroužku atd.
Jinak po startu jde k čerpadlu v pruhledné hadičce minimum bublinek.
bubbliny tam nemaj co dělat,může to padat zpět do nádrže, apak je ten star po pár hodinách tak ubohej,stará omletá rada,dej to na krátko-myslím pouze na flašku hned u moturu,bez filtruavšeho co je z tím, apak postupně připojuj na okruh (wallbash)
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

tribit píše:
geo píše:Nezapadá ti nafta?Komprese je ok.Pokud nejsi ze sibiře tak v tomhle našem počasí to chytne bez žhavení.Vetšina majitelů to začne pocitovat až při vetších mrazech.
Jestli má kolega to stejné, tak není problém v minusových teplotách (v -18°C v poho), ale okolo 8°C. Myslíš, že kdyby byla horší komprese, že by se to projevilo jen při téhle teplotě? Rád bych jí změřil, ale to znamená být dva dni bez auta, aby to bylo za studena a to se mi nechce :( , dělá mi to od koupě 188tkm, teď 272tkm
Je to zlomova teplota, auta vetsinou nezhavi namapovanim, pak blbe staruji. Primrzne a startuje ok. Ja to vyresil zmodifikovanim podminek zhaveni v sw.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Upravit VAGem žhavení v kanále 12 a bude pohoda.ASV v -+10°C mi teď chytá na brnk.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

na jakou sis to dal hodnotu? 32650 ??
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

to ja nemam problem ze by nechytlo, chytne na brnk. Ted v chladnu akorat auto huli a cele se klepe, ale jak sem resil v jinem tematu tak tohle dela na 99% ohla ojnice a proto to zastudena v zime dela tenhle bordel a smrdi po nespalene nafte.
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“