Druhy motor - volnobeh na 3 valce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Druhy motor - volnobeh na 3 valce

Příspěvek od elit »

Jedna se o 1.9TDi 96kw. Mam po vymene motoru a pokud se auto zahreje, tak zacne bezet volnobeh na 3 valce. Staci trosicku pridat plyn a chytne se i 4 valec. Potom hned zase spadne na 3. Delato i takovou neplechu, ze po pridani a uvolneni plynu si to jakoby samo jeste prida, takze odezva na plyn tam neni tak presna. Diagnostika nic nepise.

Ze by vstriky? Nebo mozny zbytek oleje v nafte po predchozim motoru?
VW Passat 3C 2008 BMP
Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 led 2006, 20:47
Odpovědi: 0

Re: Druhy motor - volnobeh na 3 valce

Příspěvek od Fox-CZ »

elit píše:Jedna se o 1.9TDi 96kw. Mam po vymene motoru a pokud se auto zahreje, tak zacne bezet volnobeh na 3 valce. Staci trosicku pridat plyn a chytne se i 4 valec. Potom hned zase spadne na 3. Delato i takovou neplechu, ze po pridani a uvolneni plynu si to jakoby samo jeste prida, takze odezva na plyn tam neni tak presna. Diagnostika nic nepise.

Ze by vstriky? Nebo mozny zbytek oleje v nafte po predchozim motoru?
je to mozne ,ze vstrik,sak mas i starej motor,tam tam zkus dan vstrik ze stareho ne ?
Passat 2002 TDI96KW
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Re: Druhy motor - volnobeh na 3 valce

Příspěvek od elit »

Fox-CZ píše:
elit píše:Jedna se o 1.9TDi 96kw. Mam po vymene motoru a pokud se auto zahreje, tak zacne bezet volnobeh na 3 valce. Staci trosicku pridat plyn a chytne se i 4 valec. Potom hned zase spadne na 3. Delato i takovou neplechu, ze po pridani a uvolneni plynu si to jakoby samo jeste prida, takze odezva na plyn tam neni tak presna. Diagnostika nic nepise.

Ze by vstriky? Nebo mozny zbytek oleje v nafte po predchozim motoru?
je to mozne ,ze vstrik,sak mas i starej motor,tam tam zkus dan vstrik ze stareho ne ?

Vyzkousim. Na vagu ale hazou chyby vsechny 4 coz mi prijde divny. Stridaji se tam hodnoty 0 a 4. A dalsi vec co mi nesedi je spotreba podle palubniho pocitace. Je o dost nizsi a na volnobeh kolem 0.3l coz je taky malo. Mam automat, po zarazeni na D se vzdycky zvysila az treba na 1.6 a ted sedi porad na 0.4 At jsem pouzil ridici jednotku co mam k tomu druhemu motoru nebo tu svoji puvodni, tak porad to stejne.


Ma nekdo nejake dalsi rady?
VW Passat 3C 2008 BMP
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

nikdo nic?
VW Passat 3C 2008 BMP
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Je teda mozny, ze diky spatnym vstrikum ukazuje i palubni pocitac nesmyslne hodnoty?
VW Passat 3C 2008 BMP
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Tak co? Sazite na vstriky?



vedu si tu takovy maly monolog :)
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

No a neměl jsi původně 74 kW? To by pro začátek vysvětlovalo tu spotřebu.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

a máš správně nakodovanou jednotku??
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Nemel, i puvodne tam bylo 96kw. Jednotku jsem nejprve pouzil tu puvodni ze zadreneho motoru a delalo to to stejny jako kdyz se do ni prehral soft z jednotky co jsem k tomu dostal. Nebo je treba udelat jeste neco jineho?
Nic se neprizpusobovalo ci jinak nekodovalo.

Takze bych rad vedel kam vsude se ma jeste kouknout. Vstriky si kontrolovali a stridave vsechny vykazovali hodnoty 0 a 4.
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Už se to tu někde řešilo, projdi nejdřív kabeláž v hlavě včetně zásuvek na vstřikách.
Bohus
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 18 bře 2006, 19:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bohus »

serizovali jste vstrikovace v horni uvrati vacky???co ukazuje blok namerenych hodnot (davka paliva ve volnobehu)
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Bohus píše:serizovali jste vstrikovace v horni uvrati vacky???co ukazuje blok namerenych hodnot (davka paliva ve volnobehu)
Nic se neserizovalo. Komplet motor se usadil a nastartoval. Davka paliva tusim ukazovala 128 v druhem poli pokud je to ono.

Jinak obcas se ten ctvrtej valec chytne, ale jenom na chvilicku.

Jak se vstrikovac serizuje? Co se teda musi jeste udelat?

Diky
Naposledy upravil(a) elit dne 24 bře 2006, 09:29, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 3C 2008 BMP
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Huml píše:Už se to tu někde řešilo, projdi nejdřív kabeláž v hlavě včetně zásuvek na vstřikách.
To se uz taky delalo. Zasuvka se prostrikla, to stejne kontakty na tryskach.
VW Passat 3C 2008 BMP
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Takze to bylo vstrikama
VW Passat 3C 2008 BMP
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“