v chladném počasí kouří bíle a třepe se auto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
v chladném počasí kouří bíle a třepe se auto
Ahoj
Moje octa trpí teď v chladném počasí po startu silným bílým smradlavým kouřem a celá se třese. Děje se to cca 30 vteřin a pak už klid (děla to jen po delším stání).
Vyměnili jsme čerpadlo a dali jsme komplet jiné (seřízené) vstřiky a je to pořád stejné. VAG chybu nehlásí žádnou a auto funguje jinak úplně normálně. Předvstřik na teplém motoru je ve prostřed takže ok.
Jedná se o 1.9TDI ALH
Moje octa trpí teď v chladném počasí po startu silným bílým smradlavým kouřem a celá se třese. Děje se to cca 30 vteřin a pak už klid (děla to jen po delším stání).
Vyměnili jsme čerpadlo a dali jsme komplet jiné (seřízené) vstřiky a je to pořád stejné. VAG chybu nehlásí žádnou a auto funguje jinak úplně normálně. Předvstřik na teplém motoru je ve prostřed takže ok.
Jedná se o 1.9TDI ALH
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
Jestli má kolega to stejné, tak není problém v minusových teplotách (v -18°C v poho), ale okolo 8°C. Myslíš, že kdyby byla horší komprese, že by se to projevilo jen při téhle teplotě? Rád bych jí změřil, ale to znamená být dva dni bez auta, aby to bylo za studena a to se mi nechcegeo píše:Nezapadá ti nafta?Komprese je ok.Pokud nejsi ze sibiře tak v tomhle našem počasí to chytne bez žhavení.Vetšina majitelů to začne pocitovat až při vetších mrazech.

AMF; M47/T2
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
bubbliny tam nemaj co dělat,může to padat zpět do nádrže, apak je ten star po pár hodinách tak ubohej,stará omletá rada,dej to na krátko-myslím pouze na flašku hned u moturu,bez filtruavšeho co je z tím, apak postupně připojuj na okruhLu82 píše:komprese OK, v březnu byl dělaný komplet motor - komplet GO hlavy, vyměna pistních kroužku atd.
Jinak po startu jde k čerpadlu v pruhledné hadičce minimum bublinek.

moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Je to zlomova teplota, auta vetsinou nezhavi namapovanim, pak blbe staruji. Primrzne a startuje ok. Ja to vyresil zmodifikovanim podminek zhaveni v sw.tribit píše:Jestli má kolega to stejné, tak není problém v minusových teplotách (v -18°C v poho), ale okolo 8°C. Myslíš, že kdyby byla horší komprese, že by se to projevilo jen při téhle teplotě? Rád bych jí změřil, ale to znamená být dva dni bez auta, aby to bylo za studena a to se mi nechcegeo píše:Nezapadá ti nafta?Komprese je ok.Pokud nejsi ze sibiře tak v tomhle našem počasí to chytne bez žhavení.Vetšina majitelů to začne pocitovat až při vetších mrazech., dělá mi to od koupě 188tkm, teď 272tkm
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
to ja nemam problem ze by nechytlo, chytne na brnk. Ted v chladnu akorat auto huli a cele se klepe, ale jak sem resil v jinem tematu tak tohle dela na 99% ohla ojnice a proto to zastudena v zime dela tenhle bordel a smrdi po nespalene nafte.
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm