GT1646V a Rotacka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GT1646V a Rotacka
Skušal niekto zastavbu GT1646V zo 2,0tdi 103kW do Rotacky?
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Buduci tyžden budem mat doma jednu GT1646V zo 103kW tak uvidím aké upravy by boli potrebne aby som ju dostal na original zvody.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Boďa: Bude aj so zvodmy .. ( ale ja to turbo posuvam dalej u mna sa len chvilku ohreje doma ) ja mam rad svoje VA.Bóďa píše:No tak to nejde v žádném případě.19olo88 píše:Buduci tyžden budem mat doma jednu GT1646V zo 103kW tak uvidím aké upravy by boli potrebne aby som ju dostal na original zvody.
Jedině včetně 103kW svodů.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Ozivim tema... Nesla by ta 1646 otocit smerem dolu, tak jako je 1749? Potom by bylo vse priblizne na stejnem miste, akorat privod a odtok oleje obracene. Napada vas, jak to vyresit? Diky 

Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig