Výkon a plnicí tlak tdi PD 66kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výkon a plnicí tlak tdi PD 66kw
Ahoj, mám tu Alhambru s PDčkem 66kw. Stále moc dobře netáhne a turbo není schopné natlačit 2bary. Kontrolováno - seřízení táhla obtoku (obtokové turbo) předepětí cca 2mm, zkoušel jsem i více beze změny. Ventil N75 nový. Těsnost vedení vzduchu ok. Měřil jsem za jízdy dvěma budíky plnicí tlak a tlak k baňce ovládání obtoku. Na plný plyn auto nikdy nedosáhne 2 bar, maximálně lehce pod, ale regulace nezasahuje, protože nikdy nepřekročí 2b plnicí tlak, čili na druhém budíku byla stále nula - obtok stále zavřený.
Přidám log. Je tam vidět i dobrá funkce váhy vzduchu. Je možné, že ten motor jak je nalazen na tak nízký výkon, ýe nikdy nedosáhne plnicí tlak? Zřídka spadne do nouze s chybou nedosažení plnicího tlaku.
LOG: http://leteckaposta.cz/502431459 (8,10,11)
Přidám log. Je tam vidět i dobrá funkce váhy vzduchu. Je možné, že ten motor jak je nalazen na tak nízký výkon, ýe nikdy nedosáhne plnicí tlak? Zřídka spadne do nouze s chybou nedosažení plnicího tlaku.
LOG: http://leteckaposta.cz/502431459 (8,10,11)
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
Schodou okolností tu mám ještě jednohu Alhambru tdi PD, ale v TP má 81kw... Hardware je stejný, PDčko s malým obtokovým turbem. Na rozdíl od prvního auta táhne velmi dobře, tlak 2b dosáhne dle vagu i budíku při cca 1800rpm a od těchnto otáček stoupá také tlak ovládání obtoku a je regulován na konstantních 2barech. Pro srovnání jsem udělal také log (8,10,11) ale nevidím v čem může být problém, že první auto je absolutně líné a nedosáhne plnicí tlak. Log je na rovince, plný plyn, na stejném úseku od 1 do 4tis ot. na 4 rychlostní stupeň.
Pokud ta 66kw alha jede jak má, což by odpovídalo na 2t auto s 66kw motorem, nechápu proč jednotka hlásí nedosažení plnicího tlaku. Proto odhaduji, že by to ty 2b mělo dát.
Tady je log: http://leteckaposta.cz/662520407
Pokud ta 66kw alha jede jak má, což by odpovídalo na 2t auto s 66kw motorem, nechápu proč jednotka hlásí nedosažení plnicího tlaku. Proto odhaduji, že by to ty 2b mělo dát.
Tady je log: http://leteckaposta.cz/662520407
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
Alhambra 66kW PD a Obtok ??
Bud máš Rotačku s obtokom (k03 alebo GT1544s) alebo PD ale neviem či sa do Alhambri davali 66kW PD.
Edit: Omluvam sa ano robil sa aj PD 66kW ANU s obtokom.

Bud máš Rotačku s obtokom (k03 alebo GT1544s) alebo PD ale neviem či sa do Alhambri davali 66kW PD.
Edit: Omluvam sa ano robil sa aj PD 66kW ANU s obtokom.
Naposledy upravil(a) 19olo88 dne 03 led 2015, 20:44, celkem upraveno 2 x.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
ALH je rotačka! Pokud se nemýlím ALH bylo pouze s 1749V (variabilní geometrie lopatek) někdo zkušenější určitě doplní... AGR bylo s obtokem.
Edit: doslo mi ze alh znamená alhambra nicméně, stejně furt nechápu kde bereš tyhle pédéčka :-O
Edit: doslo mi ze alh znamená alhambra nicméně, stejně furt nechápu kde bereš tyhle pédéčka :-O
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Re: Výkon a plnicí tlak tdi PD 66kw
Nemuže tam být nějaký problém na vstřikovačích nebo vačce (?), že prostě jen nejsou plyny na roztočení turba?103kuba píše:Ahoj, mám tu Alhambru s PDčkem 66kw. Stále moc dobře netáhne a turbo není schopné natlačit 2bary. Kontrolováno - seřízení táhla obtoku (obtokové turbo) předepětí cca 2mm, zkoušel jsem i více beze změny. Ventil N75 nový. Těsnost vedení vzduchu ok. Měřil jsem za jízdy dvěma budíky plnicí tlak a tlak k baňce ovládání obtoku. Na plný plyn auto nikdy nedosáhne 2 bar, maximálně lehce pod, ale regulace nezasahuje, protože nikdy nepřekročí 2b plnicí tlak, čili na druhém budíku byla stále nula - obtok stále zavřený.
Přidám log. Je tam vidět i dobrá funkce váhy vzduchu. Je možné, že ten motor jak je nalazen na tak nízký výkon, ýe nikdy nedosáhne plnicí tlak? Zřídka spadne do nouze s chybou nedosažení plnicího tlaku.
LOG: http://leteckaposta.cz/502431459 (8,10,11)
Případně, řešil jsem AGR, kde byla regulace turba zaseklá tak, že byla pootevřená, takže odspodu to byla mrtvola, ale to předpokládám, že by sis všimnul.
Zkusil bych ještě egr off, ale tam si myslím bota nebude, případně nemá to ucpaný kat, nebo není tam dodělaný nějaký ten přídavný dpf, jak mají Němci v oblibě?
Re: Výkon a plnicí tlak tdi PD 66kw
Obtokový ventil nezostava zaseknutý.? Podobný problem som mal na GT1544s kde bol pod ventilom bordel a zostaval troška pootvorený a auto bola mrtvola..103kuba píše:Ahoj, mám tu Alhambru s PDčkem 66kw. Stále moc dobře netáhne a turbo není schopné natlačit 2bary. Kontrolováno - seřízení táhla obtoku (obtokové turbo) předepětí cca 2mm, zkoušel jsem i více beze změny. Ventil N75 nový. Těsnost vedení vzduchu ok. Měřil jsem za jízdy dvěma budíky plnicí tlak a tlak k baňce ovládání obtoku. Na plný plyn auto nikdy nedosáhne 2 bar, maximálně lehce pod, ale regulace nezasahuje, protože nikdy nepřekročí 2b plnicí tlak, čili na druhém budíku byla stále nula - obtok stále zavřený.
Přidám log. Je tam vidět i dobrá funkce váhy vzduchu. Je možné, že ten motor jak je nalazen na tak nízký výkon, ýe nikdy nedosáhne plnicí tlak? Zřídka spadne do nouze s chybou nedosažení plnicího tlaku.
LOG: http://leteckaposta.cz/502431459 (8,10,11)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Takže, PD 66kw a 81kw je skutečně PD také. Obě mají obtoková malá turba, stejné čísla ŘJ také...
Shodil jsem svody a kontroloval jak zavírá ten obtokovej vantil, vše je v pořádku. Podle mě, kdyby byl i lehce netěsný v zavřeném stavu, auto by muselo tlak dosáhnout, ale tohle nedosáhne ani při 4000.
Můj názor je také, že nejsou plyny na roztočení turba. Ale pokud je to sériové nastavení, proč pak jednotka hlásí jako chybu nedosažení tlaku...?
Co s tím? Auto běží, chytá normálně, korekce na kanálu 13 jsou také asi +-0.2... Co s tím tedy?
Auto není mrtvé od spoda, ale v celém spektru. Zajímavé jsou ty vysoké hodnoty na váze. Koukal někdo na ty logy? Žádný přídavný DPF tam není (snad) je tam katalyzátor, ale je pravda, že má trochu jiný tvar než obvykle, trochu delší. Může to být nějaký sdružený kat a dpf? protože dál už nic není.. Ucpaný výfuk mě také napadl...
Omlouvám se, alhou jsem skutečně myslel alhambru.
Shodil jsem svody a kontroloval jak zavírá ten obtokovej vantil, vše je v pořádku. Podle mě, kdyby byl i lehce netěsný v zavřeném stavu, auto by muselo tlak dosáhnout, ale tohle nedosáhne ani při 4000.
Můj názor je také, že nejsou plyny na roztočení turba. Ale pokud je to sériové nastavení, proč pak jednotka hlásí jako chybu nedosažení tlaku...?
Co s tím? Auto běží, chytá normálně, korekce na kanálu 13 jsou také asi +-0.2... Co s tím tedy?
Auto není mrtvé od spoda, ale v celém spektru. Zajímavé jsou ty vysoké hodnoty na váze. Koukal někdo na ty logy? Žádný přídavný DPF tam není (snad) je tam katalyzátor, ale je pravda, že má trochu jiný tvar než obvykle, trochu delší. Může to být nějaký sdružený kat a dpf? protože dál už nic není.. Ucpaný výfuk mě také napadl...
Omlouvám se, alhou jsem skutečně myslel alhambru.
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Možná jsem to přehlíd, ale co tak vyměnit ventil N75?Na zkoušku jenom. Pak projet, nalogovat, dej sem log ještě váhy vzduchu a sleduj co dělá egr na volnoběh.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

PD 66kW ANU s obtokem je jasné.. ale PD 81kW s obtokem bych řekl že není.. v autobusech jen 85kW AUY/BVK a to má turbo s naklápěním
taky bych řekl, že buď je málo spalin na roztočení turba a nebo ucpaný výfuk.. ale těžko říct
netěsnost mezi turbem a motorem asi není že..
když je málo vzduchu tak by to mělo kouřit... kouří?
taky bych řekl, že buď je málo spalin na roztočení turba a nebo ucpaný výfuk.. ale těžko říct
netěsnost mezi turbem a motorem asi není že..
když je málo vzduchu tak by to mělo kouřit... kouří?
Ok, ten druhý je skutečně 81kw, ale možná je to opravdu čiplá ta 66tka a dozapsaná, to nevím. Každopádně hardwarově to samé. Podle čeho se na logu pozná ten čip?
Jinak EGR vyzkouším hned zítra, uvědomil jsem si, že při tlakové zkoušce potrubí jsem ho nezahrnul. Je trochu umaštěný a okolo nic, tak možná je to on co netěsní. Jinak EGR je zaslepený.
N75 je nový za prvé a za druhé jsem sledoval funkci regulace pomocí budíku k měření tlaku v ovládací baňce obtoku.
Otázka další, pokud ten druhej má skutečně upravenou ŘJ, myslíte že je možné stáhnout ten soft komplet a nacpat do toho prvního? Podle mě dobře udělanej tuning, protože auto jede opravdu hezky a spotřeba taky hodně v poho (6l i méně). Myslim že na tento typ motoru nebude mít každej mapy...
Jinak EGR vyzkouším hned zítra, uvědomil jsem si, že při tlakové zkoušce potrubí jsem ho nezahrnul. Je trochu umaštěný a okolo nic, tak možná je to on co netěsní. Jinak EGR je zaslepený.
N75 je nový za prvé a za druhé jsem sledoval funkci regulace pomocí budíku k měření tlaku v ovládací baňce obtoku.
Otázka další, pokud ten druhej má skutečně upravenou ŘJ, myslíte že je možné stáhnout ten soft komplet a nacpat do toho prvního? Podle mě dobře udělanej tuning, protože auto jede opravdu hezky a spotřeba taky hodně v poho (6l i méně). Myslim že na tento typ motoru nebude mít každej mapy...
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
Jo a auto nekouří a jestli je to kat nebo dpf nevím... zítra zkusím ještě obhlédnout oč jde... Kdyby to byl DPF, musí být před a za čidla tlaku, kvůli měření průchodnosti, nemýlím se? Co když to prostě vykuchnu ať je jistota a klid?
Ten netěsný EGR my začíná dávat smysl, už se těším až to zítra zkontroluju. Je poblitej a ty vysoký hodnoty na váze....
Ten netěsný EGR my začíná dávat smysl, už se těším až to zítra zkontroluju. Je poblitej a ty vysoký hodnoty na váze....
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw