Golf 4 4x4 zadní náprava
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf 4 4x4 zadní náprava
Napadl sníh a samozřejmě přestala zabírat zadní náprava.Přístrojovka žádnou závadu nehlásí.Kupoval jsem ho před rokem,ihned se měnil olej a filtr v Haldexu a v rozvodovce.Původně zadek bral,ikdyž se z Haldexu vypustilo minimum.Po cvýměně vše v pohodě.Záběr znatelnej,ale bez negativního kopání,šponování v plným rejdu a podobně,takže funkčnost správná.Pozdě bral jedině když neproklouzlo prvně pravé kolo.Jde o Golfa z roku 2000,takže Haldex 1 bez záběru na zpátečku,což nám na vysočině dělalo problém,ale loni zima téměř nebyla,tak se mockrát nezapadlo.Bydlíme až za vsí a žena s ním jezdí do práce ještě před vzbuzením místních cestářů z JZD.Řekl jsem si,že bude opět málo oleje po 10 00 km co najela.Koupil jsem origoš kartuši,ale olej téměř žádný nechyběl a stejně zadek ani jednou nezabral.Na diagnostice to prý hlásí mechanickou závadu a mám prý asi spálenou spojku haldexu,nebo ozubení v difu a podobně.Údajně čerpadlo nehlásí žádnou závadu a řídící jednotka také v pořádku.Telefonoval jsem s jedním odborníkem a ten mi řekl,že téměř jistě se jedná o špatné čerpadlo,které oni diagnostikou nemohli odskoušet jak si mysleli.Že prý diagnostika nerozlišuje u Haldexu 1 druh závady a píše jen mechanická závada na všechny poruchy.Pokud bych čerpadlo vyndal a nějakým způsobem do něho pustil krátkodobě 12 voltů,tak jestli ho nepoškodím,nebo ho takhle napřímo spustit v haldexu a opotáčením kol,nebo motorem vyskoušet jestli půjde zadní náprava.Další věc co mě zajímá je to co by vyřešilo zprovoznění záběru na zoátečku,aby se žena mohla s autem ve sněhu za barákem otočit.Jestli se musí vyměnit celá řídící jednotka,nebo nějakým spůsobem přeprogramovat,pokud je něco takového možný,nebo jestli se nechá přidat jen nouzovej spínač a jestli by se tím spínačem jednotka nezmařila.Díky předem za radu.Sníh padá a vánoce končí a žena potřebuje jezdit do práce a budu zase poslouchat kecy,že jsem s tím nic za svátky neudělal.Na olej do haldexu jsem čekal do pondělka a následně na odborníka s diagnostikou do včerejška.Čerpadlo jsem viděl na Aukru nějaký z Polska údajně nový z fabriky za 5500 i s dopravou.Má s ním někdo zkušenosti,pokud bych ho musel měnit.Nejsou ještě různé typy v Haldexu 1 z roku 2000.Ještě jednou díky za rady a názory
Na 99% máš v hajzlu čerpadlo. Můžeš na něj přivézt 12v na jak dlouho chceš. Je to normální obyčejný motorek. Vždy odejdou uhlíky. Můžeš si ho vydat ven a podívat se do něj ale musíš vypustit olej.
Jiný starší čerpadlo seženeš tady na fóru. Taky jsem jednou kupoval minulí týden.
Není problém to pak až ti to bude fungovat udělat přes vypínač.
Jiný starší čerpadlo seženeš tady na fóru. Taky jsem jednou kupoval minulí týden.
Není problém to pak až ti to bude fungovat udělat přes vypínač.
Škoda Octavia kombi 1.9TDi 81 kw
VW Touran 1.9 Tdi 77 Kw
VW Touran 1.9 Tdi 77 Kw
Teď jsme ho zkoušeli.Při rozpojeí svorkovnice se objevil olej,kterej vytéká okolo kontaktů,takže se dostal někde okolo hřídelky do vinutí,takže to má asi určitě za sebou.Trošku se zdálo,že nějaké cvaknití,nebo zavrnění bylo z něj slyšet,ale zdaleka ne jako třeba naftové čerpadlo u TDI PD.Budu tedy schánět jiné.Hlavně aby nebyla KO ještě jednotka,když se olej dostal okolo kabelů až k ní.
Golf už funguje tak jak má.Spíše líp než jsem čekal.Výměnou čerpadla začal brát Haldex i na zpátečku.Myslel jsem že by musela bejt jiná jednotka,uvažoval jsem o tlačítku na zpátečku.Golf je výroba 12 2000,takže by zpátečka ještě jít neměla.Divný.Jestli jí neměnil už původní majitel.Minulou zimu ale dopředu hrabaly všechny kola,na zpátečku jen předek.když zjišťovali závadu na haldexu,tak odstranili ještě další závadu co hlásila diagnostika.Teď opravdu berou všechny kola,aď se přibrzdí kterékoliv.Na zdviži když se na volnoběh za 1 skusilo aď přední,tak zadní zastavit,tak se motor začal dusit a fungovalo to jako samosvor.Schodilo by to snad auto ze zdviže.Jako by se postupně uzavíral diferák.Zkoušel jsem to i pak úhlopříčně zlomit proti kopci na zpátečku a hrabaly všechny čtyři,ikdyž byly dvě úhlopříčně odlehčený.Je to jako nějaká elektronická uzávěrka přez brzdy,která funguje na všechna kola,ale u Golfa z roku 2000?Divný?Myslel jsem že má jen ABS.Žádný ESP,nebo jak se vše ostatní jmenuje jsem nikde psaný neviděl.Ani kontrolku,ani tlačítko.Hlavně že to funguje.
mam origo 99 a bere i na zpátečkujirka k píše:Golf už funguje tak jak má.Spíše líp než jsem čekal.Výměnou čerpadla začal brát Haldex i na zpátečku.Myslel jsem že by musela bejt jiná jednotka,uvažoval jsem o tlačítku na zpátečku.Golf je výroba 12 2000,takže by zpátečka ještě jít neměla.Divný.Jestli jí neměnil už původní majitel.Minulou zimu ale dopředu hrabaly všechny kola,na zpátečku jen předek.když zjišťovali závadu na haldexu,tak odstranili ještě další závadu co hlásila diagnostika.Teď opravdu berou všechny kola,aď se přibrzdí kterékoliv.Na zdviži když se na volnoběh za 1 skusilo aď přední,tak zadní zastavit,tak se motor začal dusit a fungovalo to jako samosvor.Schodilo by to snad auto ze zdviže.Jako by se postupně uzavíral diferák.Zkoušel jsem to i pak úhlopříčně zlomit proti kopci na zpátečku a hrabaly všechny čtyři,ikdyž byly dvě úhlopříčně odlehčený.Je to jako nějaká elektronická uzávěrka přez brzdy,která funguje na všechna kola,ale u Golfa z roku 2000?Divný?Myslel jsem že má jen ABS.Žádný ESP,nebo jak se vše ostatní jmenuje jsem nikde psaný neviděl.Ani kontrolku,ani tlačítko.Hlavně že to funguje.
hi
mam origo 99 a bere i na zpátečkujirka k píše:Golf už funguje tak jak má.Spíše líp než jsem čekal.Výměnou čerpadla začal brát Haldex i na zpátečku.Myslel jsem že by musela bejt jiná jednotka,uvažoval jsem o tlačítku na zpátečku.Golf je výroba 12 2000,takže by zpátečka ještě jít neměla.Divný.Jestli jí neměnil už původní majitel.Minulou zimu ale dopředu hrabaly všechny kola,na zpátečku jen předek.když zjišťovali závadu na haldexu,tak odstranili ještě další závadu co hlásila diagnostika.Teď opravdu berou všechny kola,aď se přibrzdí kterékoliv.Na zdviži když se na volnoběh za 1 skusilo aď přední,tak zadní zastavit,tak se motor začal dusit a fungovalo to jako samosvor.Schodilo by to snad auto ze zdviže.Jako by se postupně uzavíral diferák.Zkoušel jsem to i pak úhlopříčně zlomit proti kopci na zpátečku a hrabaly všechny čtyři,ikdyž byly dvě úhlopříčně odlehčený.Je to jako nějaká elektronická uzávěrka přez brzdy,která funguje na všechna kola,ale u Golfa z roku 2000?Divný?Myslel jsem že má jen ABS.Žádný ESP,nebo jak se vše ostatní jmenuje jsem nikde psaný neviděl.Ani kontrolku,ani tlačítko.Hlavně že to funguje.