S764 na AHF.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

romantymofiy píše:Ne. Mohu to skusit. Prodloužil jsem dobu žhaveni ale to nepomohlo, dnes jsem zmenil startovaci davku zastudena a otačky volnobehu za studena tak že zitra uvidim. Mě to přide jako když nejde žhaveni. Sundal jsem žhavici lištu a nastrkal do nej žhavičky, ukostřil a sundal konektor s čidla teploty, žhavičky žhavi od špičky ale než začervenaji tak to trva asy 8_10 s.
To je asi i normální. Nejsou rozpálený hned. Já mam v autě vstřika taky seřízený na 190 barů, mam ASV a nikdy s tim nebyl problém.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

na vacsie trysky treba pridat v mape cerpadla viac paliva v nizkych otackach (0 az 250 otacok), a vo vysokych ubrat. Nechaj si doladit soft a budes prekvapeny aky to je rozdiel. Samozrejme ak su trysky OK.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“