co říkáte na hodnoty?? Vloženy nové

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fenyx6
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 09 lis 2011, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od fenyx6 »

Jak je to s hodnotami, když se dají na AGR větší vstřiky? Měj jsem původní a válce ukazovaly cca od 0,7 do 1 a až jsem dal vstřiky 764 tak je mám do cca 1,2 do 1,9. Je to potom zkreslený tím jiným průměrem vstřiků?
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 02 led 2015, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od dr.dzusik »

Bezpy píše:Zdarec na kanálu 13 okno 3 máš plus 0,7 tak si myslím že už je to docela dost většinou hranice je kolem 1 těch 2 co je tam napsáno jako našeptání už je moc.Já mám ALH najeto 256 000 a mám všechny válce +- 0,1 ale pravda je ta že to celou dobu jezdilo na německou naftu a km jsou origo a většinou když ten motor musí přidávat na některém válci tak ten válec je buďto horší nebo horší vstřik.Jinak ostatní hodnoty ok...
Nechci plašit kdyby se vyjádřil ještě někdo byl bych rád popřípadě se omlouvám...
Jinak jak ti to startuje a jezdí?
hele mám auto ztaké z německa po prvním majiteli. Má najeto 270tis. Vstřiky chci měnit a dát rovnou trysky 764. Tak snad to nebude nic dělat. Je potřeba po namontování těchto trysek něco dále upravit? Mám motor ASV eu3 a tam údajně když zaslepíš egr tak svítí kontrolka motoru.
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 02 led 2015, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od dr.dzusik »

dr.dzusik píše:
Bezpy píše:Zdarec na kanálu 13 okno 3 máš plus 0,7 tak si myslím že už je to docela dost většinou hranice je kolem 1 těch 2 co je tam napsáno jako našeptání už je moc.Já mám ALH najeto 256 000 a mám všechny válce +- 0,1 ale pravda je ta že to celou dobu jezdilo na německou naftu a km jsou origo a většinou když ten motor musí přidávat na některém válci tak ten válec je buďto horší nebo horší vstřik.Jinak ostatní hodnoty ok...
Nechci plašit kdyby se vyjádřil ještě někdo byl bych rád popřípadě se omlouvám...
Jinak jak ti to startuje a jezdí?
hele mám auto ztaké z německa po prvním majiteli. Má najeto 270tis. Vstřiky chci měnit a dát rovnou trysky 764. Tak snad to nebude nic dělat. Je potřeba po namontování těchto trysek něco dále upravit? Mám motor ASV eu3 a tam údajně když zaslepíš egr tak svítí kontrolka motoru.
Jezdí to v pohodě. Startuje to na brnk a dá se říct že nezakouří.
Pouze takové to poklepávání ale to je prý ASV tímto jevem vyhlášené.
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

Najprv si dolad ako pise Huml ten pociatok vstreku. Po vymene spiciek za vacsie staci skontrolovat volnobeznu davku kanal 1 pole 2 ako je na tvojom obrazku kde je hodnota 4 mg ak tak nie je nastavit na tych 4 pomocou diagnostiky ta povoluje softverovo urcity rozsah a ked ten nestaci tak musis mechanicky pohybom hlavy cerpadla.
Tdi
Bezpy
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 08 říj 2014, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bezpy »

fenix:tak to nevím jestli to může být zkreslené já jsem nkdy neinstaloval větší trysky.....
Dr.dzusik:co se týče vyřazení egr tak nevidím důvod proč by to mělo svítit znam hodně lidí co mají 1.9tdi ALH takže take eu3 a maji egr aus a bezproblémů jen ho po vyřazení musíš přey diag omezit.
Jinak co se týče té teploty paliva tak to není ve stupních celsia je to v jiných jednotkách a co se předvstřiku týče dal bych ho na 56 ale ono si to to čerpadlo stejně došteluje pokud to není uplně mimo tento předvstřik je jen pro start..
VW GOLF IV 66KW ALH
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

fenyx6 píše:Jak je to s hodnotami, když se dají na AGR větší vstřiky? Měj jsem původní a válce ukazovaly cca od 0,7 do 1 a až jsem dal vstřiky 764 tak je mám do cca 1,2 do 1,9. Je to potom zkreslený tím jiným průměrem vstřiků?
chce je to dát seřídit,tlak máš napsaný na těle vstřikovače
Pašík B5
fenyx6
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 09 lis 2011, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od fenyx6 »

Seřízeny byly přímo u Bosche, tak snad to udělali OK :) , jako na nic si nestěžuji, motor jede jak pila a startuje perfektně, jen mě zajímalo jestli ty hodnoty můžou dělat ty větší vstřiky.
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 02 led 2015, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od dr.dzusik »

Tak posílám nové hodnoty po zahřátí motoru na provozní teplotu.
JJ ten předvstřik doladím na hodnotu jak psal Huml.
Předvstřik zůstal na stejné hodnotě 60-61

Obrázek
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 02 led 2015, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od dr.dzusik »

Bezpy píše:fenix:tak to nevím jestli to může být zkreslené já jsem nkdy neinstaloval větší trysky.....
Dr.dzusik:co se týče vyřazení egr tak nevidím důvod proč by to mělo svítit znam hodně lidí co mají 1.9tdi ALH takže take eu3 a maji egr aus a bezproblémů jen ho po vyřazení musíš přey diag omezit.
Jinak co se týče té teploty paliva tak to není ve stupních celsia je to v jiných jednotkách a co se předvstřiku týče dal bych ho na 56 ale ono si to to čerpadlo stejně došteluje pokud to není uplně mimo tento předvstřik je jen pro start..
a na diag se ten EGR omezuje jak?
vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 27 lis 2006, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od vikino1 »

Prečo sa v vo VAGu zobrazuje aj pole 4 v sk. 13? V DP sa tento údaj neuvádza. Tretí válec sa môže porovnávať sám so sebou?
Seat Alhambra 1,9TDI AVG vymenený za AFN, egr off
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 02 led 2015, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od dr.dzusik »

vikino1 píše:Prečo sa v vo VAGu zobrazuje aj pole 4 v sk. 13? V DP sa tento údaj neuvádza. Tretí válec sa môže porovnávať sám so sebou?
Na tohle musí odpovědět někdo chytřejší (noteeth)
Bezpy
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 08 říj 2014, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bezpy »

Huml:Jakto že by měl dát tak malý předvstřik,bereš to tak že má něco už na rozvodech tak proto?Vždyť u nových rozvodů se to dává tak na 56 ne??
Díky
Naposledy upravil(a) Bezpy dne 12 led 2015, 00:55, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF IV 66KW ALH
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
Bezpy
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 08 říj 2014, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bezpy »

TomasCZ:Kamarád když dělá rozvody tak když nastaví na nových rozvodech cca 55 tak při výměně má cca 45 tak by to bylo možné si myslím...
VW GOLF IV 66KW ALH
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

Jestli nemáš problém tak do toho nevrtej....naprosto normál hodnoty.....i ty vstriky....
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 02 led 2015, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od dr.dzusik »

Franciktdi píše:Jestli nemáš problém tak do toho nevrtej....naprosto normál hodnoty.....i ty vstriky....
Tak já se vrtám rád. Na autě si udělám vše sám a baví mě to. (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“