vyčištění a seřízení vstřiků-auto nemá výkon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

Na normální zkoušečce uvidíš právě jen první otvírací tlak(190),první a druhý tlak(300) jen na digitální z pamětí.
Pašík B5
vyhrablo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 06 kvě 2013, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od vyhrablo »

V tom případě by byli všechny v pořádku
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Odpovědi: 0
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

Obyčejny tester ukáže první tlak. Tebe zajímá ten druhý.
Mapiš jak to startuje když je to ohřáté na provozní teplotu.
A jestě napiš jestli to kouří když jedeš do toho kopce a barvu kouře.
Když tak at někdo jede za tebou a sleduje to.
Audi 80 B4 tdi 96kw
Audi A4 B5 1.9 tdi 81kw quttro
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

když sedí první tlak a trysky práší a nekapou druhý tlak bych neřešil
Pašík B5
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

skacpi píše:když sedí první tlak a trysky práší a nekapou druhý tlak bych neřešil
asi tak nejak, ale kvalitu atomizacie nezmeras.
Mam skusenost s cinskymi tryskami, prvy mesiac auto slo jak z praku, potom vykon klesal a zvysovala sa dymivost.
Po mesiaci boli KO ale na skusacke nevykazovali ziaden problem.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
vyhrablo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 06 kvě 2013, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od vyhrablo »

Ohřátý to chytá na otočení,a nezakouří a myslím že kouřit ani nemůže když to nemá výkon a ten to nemá protože tam ta nafta asi neteče
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

dej tam jiný vstřiky ("špičky") a jezdi..


easy as fuck..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“