1.6 tdi nejhorší motor v historii vw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.6 tdi nejhorší motor v historii vw
Spotřeba na hovno,výkon absolutně žádný.proč se tento motor vyráběl?
spolehlivost? co 60tis městský provoz problém s EGR ke kterému je fajnový přístup a CR taky zrovna moc nevydrží
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
CR motory nie su stavane na jazdy po meste a celkovo vobec nie na kratke trasy.. myslim ze to nie je az taky zly motor, je pravda ze spotreba nie je az taka idealna vzhladom na objem motoru a vykonovo zalezi co od auta ocakavas ale mne ten vykon osobne postacuje aj ked ten motor treba drzat vo vyssich otackach oproti 1,9..Problemom je kvalita nafty ktora nici vstreky a cerpadla.Ladas píše:spolehlivost? co 60tis městský provoz problém s EGR ke kterému je fajnový přístup a CR taky zrovna moc nevydrží
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
a někde je napsáno motor nejni vhodný na městský provoz????
to by asi moc aut neprodali...
to by asi moc aut neprodali...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10 dub 2010, 14:25
Mám tento motor v Octavii. Egr měněn před měsícem při 73000 km. Před týdnem auto zničeho nic nenastartovalo, na počítači žádná závada, vyměněn pal. filtr, motor po dlouhém točení naskočil. Od té doby auto hůř startuje(musím dlouho točit) a dneska ráno po cca 15 hodinách stání už nenaskočilo. Jako by padala nafta. Nemáte tip, čím by to mohlo být?Ladas píše:spolehlivost? co 60tis městský provoz problém s EGR ke kterému je fajnový přístup a CR taky zrovna moc nevydrží
snížení emisí na 100km (nižší obsah+dlouhé převodovky vyjde výrobce levněji než cokoliv jiného, navíc musí mít vozidla co vyprodukují míň emisí aby mohli vyrábět ty u kterých je dosažení nízkých limitů nedosažitelné )
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
a za každý auto s emisemi co2 nad limit, platí z auta asi 100 eur že není eko, což při tom množství vyrobených kusů udělá docela vítr na účtě fabriky..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI