Ahoj!
Mám problém se žhavením u sharana 1,9Tdi 66kW (Ahu).
Kontrolka žhavení svítí, relé č. 109 pod palubkou cvakne (měřil jsem ho a spíná) ale na žhavičkách není žádné napětí!
Všechny pojistky jsou O.K. Kde mám tedy hledat závadu?
Z toho relé 109 to jde hned na žhavičky?
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Nemáte někdo schéma zapojení žhavení?
Je to tak, že relé v motorovém prostoru (má 2konektory) spíná přímo napájení žhaviček?
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Ahoj, na žhavení je relé č. 103, záleží na roku výroby t.j. jaká je pojistkovka: staré provedení, jako G3, je relé v pozici 12. v novém provedení je to relé v pozici 24 za centrálou.
A žhavenie nefunguje od 5°C dole?(Sa mi zdá že som to tu niekde čítal a takto si to pamätám.) Však vytiahni žhavičky a priamo ich pripoj na baterku a máš ich vyskúšané.Pri takom skúšaní ako robíš som tam nenameral ani ja nič a štarty v pohode.
Žhavičky mám nové, ale i když odpojím snímač teploty (nasimuluju max. mráz a žhaví to max. možnou dobu) tak to nežhaví.
kontrolka žhavení svítí, relé v palubce cvakne, ale žhavičky jsou bez proudu. Takže to vidím na problém v silové části (relé žhavení).
Nemáte někdo to schéma žhavení (potřebuju to projít celé až ke žhavičkám).
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
taky to vidím na tu pojistku, si zdělej krabičku z relátka a změř si napětí na relátku to je přímo z třicítky, pokud tam je když sepne tak mu stojí v cestě jen pojistka