ztráta vody
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ztráta vody
Ahoj,
mám menší problém, ztrácí se mi voda z nálevky, ale pouze při delších jízdách...
Teplota je úplně v normálu,(nepřehřívá se) ani bych to nepoznal, že se něco děje ...
Voda v oleji není, jezdí to normálně, nekouří to, topí to normálně...
Prostě jako by se nic nestalo...
Nikde nic neteče, alespoň to tvrdil mechanik co jsem to u něj měl na zjištění závady...
Tvrdil, že je to na 98 % těsnění pod hlavou...
Někde jsem se dočetl, že by to teoreticky mohla být i vodní pumpa..
Má s tím někdo zkušenost?
Rozhodně se mi nechce sundávat hlava a dávat to do kupy, když to tím třeba není...
Jak by se projevila provozuschopnost vodní pumpy?
Našel by se někdo šikovnej v Praze, kdo by to zkouknul a věděl by co dál?
mám menší problém, ztrácí se mi voda z nálevky, ale pouze při delších jízdách...
Teplota je úplně v normálu,(nepřehřívá se) ani bych to nepoznal, že se něco děje ...
Voda v oleji není, jezdí to normálně, nekouří to, topí to normálně...
Prostě jako by se nic nestalo...
Nikde nic neteče, alespoň to tvrdil mechanik co jsem to u něj měl na zjištění závady...
Tvrdil, že je to na 98 % těsnění pod hlavou...
Někde jsem se dočetl, že by to teoreticky mohla být i vodní pumpa..
Má s tím někdo zkušenost?
Rozhodně se mi nechce sundávat hlava a dávat to do kupy, když to tím třeba není...
Jak by se projevila provozuschopnost vodní pumpy?
Našel by se někdo šikovnej v Praze, kdo by to zkouknul a věděl by co dál?
Seat Ibiza 1,9 Tdi
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
U mě to bylo na oktávce těsněním pod hlavou. Ze začátku jen malý úbytek, postupně se to zhoršovalo a po třech měsících to při zátěži začalo i vařit. První mně v servisu radili víčko na vyrovnávací nádobce, potom vyměnili vodní pumpu a když jsem to prohnal, tak mně vyletělo teplotní čidlo z hlavy. Hrozně se to tlakovalo, tak jsem nechal udělat těsnění a je klid. Prožeň to a zkus zmáčknout hadici u chladiče. Já jsem ji měl jako beton...
Je pravda, že to bejvá dost natlakovaný, ale to je prej normální...
No každopádně se pomalu smiřuju s tím, že půjde hlava ven...
Nejvíc mě ale vrtá hlavou, proč se odepíše těsnění, když je vše OK?
Nikdy se to nevařilo, jezdím v klídku...Takže to fakt nechápu...
No dneska to vezu k mechanikovi, tak se uvidí
No každopádně se pomalu smiřuju s tím, že půjde hlava ven...
Nejvíc mě ale vrtá hlavou, proč se odepíše těsnění, když je vše OK?
Nikdy se to nevařilo, jezdím v klídku...Takže to fakt nechápu...
No dneska to vezu k mechanikovi, tak se uvidí
Naposledy upravil(a) Maarty.2 dne 13 srp 2007, 10:23, celkem upraveno 1 x.
Seat Ibiza 1,9 Tdi
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Těsnění ti odejde tím, že je třeba uvolněná hlava- jenom malinko, jak to foukne tak tlaky z motoru do vody. Foukne to i při první jízdě bez vody. Těsnění začne jakoby vibrovat a je zle. Já platil za kompletní spravku těsnění včetně tlakování 4800Kč.Maarty.2 píše:Je pravda, že to bejvá dost natlakovaný, ale to je prej normální...
No každopádně se pomalu smiřuju s tím, že půjde hlava ven...
Nejvíc mě ale vrtá hlavou, proč se odepíše těsnění, když je vše OK?
Nikdy se to nevařilo, jezdím v klídku...Takže to fakt nechápu...
No dneska to vezu k mechanikovi, tak se uvidí
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
kluci neunáhlujte se tolik někdo by se měl zeptat spíše kolik vody mizí a za jakou dobu, vždyt malé prosakování se kolikrát odpaří ani neni nikde poznat, já bych nejdřív skouknul vodní pumpu, jestli se u ní netvoří něco jako vodní kámen pak pečlivě všecky spoje hadic a příruby, pokud nic tak bych skusil ještě přisypat hliník na utěsnění chladící soustavy, ten většinou při prosakování pomůže a pokud vše tohle bude marné tak je to to těsnění
Pokud jedu po dálnici, tak po cca 100 Km musím dolít tak 0,5 L vody
Jinak běžné ježdění tak 0,5 L vody za 200 km
Ale je pravda, pokud tomu trošku šlapu na plyn, tak té vody ubývá rychleji....
Včera jsem to zrovna kontroloval, bylo to studený a i když to teda nikdy nedělám , tak jsem tomu dával čočky hned od začátku, chtěl jsem vědět, jestli se ta voda ztrácí hned, a zjistil jsem, že se ztratí až když je to ohřátý na provozní teplotu...
Jinak běžné ježdění tak 0,5 L vody za 200 km
Ale je pravda, pokud tomu trošku šlapu na plyn, tak té vody ubývá rychleji....
Včera jsem to zrovna kontroloval, bylo to studený a i když to teda nikdy nedělám , tak jsem tomu dával čočky hned od začátku, chtěl jsem vědět, jestli se ta voda ztrácí hned, a zjistil jsem, že se ztratí až když je to ohřátý na provozní teplotu...
Seat Ibiza 1,9 Tdi
to by som povedal,ze sa ti stráca sakramentsky vela vody.Daj si to opravit cim skorej,lebo kdesi pojdes a ti to prdne
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR