Vliv hučícího ložiska na spotřebu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vliv hučícího ložiska na spotřebu?
Ahoj,
kámoš řeší Tribecu V6 v benzínu. Nesmyslně žere Ale když řeknu nesmyslne, tak při něžným zacházení +20 až +30% nad předepsanou spotřebu.
Diagnostika super, volnobežky hlaďounký, Prostě chod motoru bez problemů, automat řadí slušně. Svíčky, filtr, olej, klapka vyčištěná, katalyzátor funguje.
Jediný co mu hučí je zadní ložisko.
Je možný, aby tohle mělo znatelnej vliv? Já tvrdím, že pokud by mělo způsobovat vyšší spotřebu, tak by to bylo žhavý jak pětník a navíc by to muselo zpomalovat z kopce.
kámoš řeší Tribecu V6 v benzínu. Nesmyslně žere Ale když řeknu nesmyslne, tak při něžným zacházení +20 až +30% nad předepsanou spotřebu.
Diagnostika super, volnobežky hlaďounký, Prostě chod motoru bez problemů, automat řadí slušně. Svíčky, filtr, olej, klapka vyčištěná, katalyzátor funguje.
Jediný co mu hučí je zadní ložisko.
Je možný, aby tohle mělo znatelnej vliv? Já tvrdím, že pokud by mělo způsobovat vyšší spotřebu, tak by to bylo žhavý jak pětník a navíc by to muselo zpomalovat z kopce.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
Tribecu měl u nás ředitelskej a že benzín neřeší, tak ho nejvíc štvalo že musí ob den tankovat. Žralo to 16-18 na 100 od novoty..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Já na to hnojim, jsem si chtěl potvrdit teorii. Kámoš doufá v zázrak. 
Vždycky je dobrý nastavit očekávání. Typické odpovědi mechaniků "to by mohlo pomoci" - na účtence potom x tisíc kč a problém zůstává, za to bych je akorát nakopal doprdele a nechal díl vymontovat. Což už jsem jednou udělal a frajer se mohl posrat. Když je měnič a ne opravář, tak ať si nese riziko.
Vždycky je dobrý nastavit očekávání. Typické odpovědi mechaniků "to by mohlo pomoci" - na účtence potom x tisíc kč a problém zůstává, za to bych je akorát nakopal doprdele a nechal díl vymontovat. Což už jsem jednou udělal a frajer se mohl posrat. Když je měnič a ne opravář, tak ať si nese riziko.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
jo, to bys ale musel být jasnovědec popř. věštec, a to pochybuju že někdo je?lt.kubosh píše:Já na to hnojim, jsem si chtěl potvrdit teorii. Kámoš doufá v zázrak.
Vždycky je dobrý nastavit očekávání. Typické odpovědi mechaniků "to by mohlo pomoci" - na účtence potom x tisíc kč a problém zůstává, za to bych je akorát nakopal doprdele a nechal díl vymontovat. Což už jsem jednou udělal a frajer se mohl posrat. Když je měnič a ne opravář, tak ať si nese riziko.
Dám ti krásnej příklad - "šustivej", někdy ( za studena ) kvílivej zvuk od plochého řemene / rozvodů, plocej řemen přes tři kladky,altík,kompresor,servo, odpružená řemenice,kbez řemene zvuk jinej, různýma řemenama zase jinej, pořád i od rozvodů
Takže jak postupovat - na svoje náklady postupně rozebírat a skládat rozvody a "orloj" soukolí plochého řemene a měnit jednu kladku po druhé až zvuk co ti vadí odejde?
A zbytek si pak nechat na skladě na další pokusy ne ?
Jak bys toto navrhoval "opravit" ? nebo myslíš že prodejce dílů ti bezplatně zapůčí vše potřebné na pokusy a ty mu to pak vrátíš ?
Zeptej se mistniho kolegy Origose jak diagnostikovat. Jak mi opravil servaný závity nažhaviččce na autě a jak zjistil odkud jde klepání v řízení.roman1648 píše:jo, to bys ale musel být jasnovědec popř. věštec, a to pochybuju že někdo je?lt.kubosh píše:Já na to hnojim, jsem si chtěl potvrdit teorii. Kámoš doufá v zázrak.
Vždycky je dobrý nastavit očekávání. Typické odpovědi mechaniků "to by mohlo pomoci" - na účtence potom x tisíc kč a problém zůstává, za to bych je akorát nakopal doprdele a nechal díl vymontovat. Což už jsem jednou udělal a frajer se mohl posrat. Když je měnič a ne opravář, tak ať si nese riziko.
Dám ti krásnej příklad - "šustivej", někdy ( za studena ) kvílivej zvuk od plochého řemene / rozvodů, plocej řemen přes tři kladky,altík,kompresor,servo, odpružená řemenice,kbez řemene zvuk jinej, různýma řemenama zase jinej, pořád i od rozvodů
Takže jak postupovat - na svoje náklady postupně rozebírat a skládat rozvody a "orloj" soukolí plochého řemene a měnit jednu kladku po druhé až zvuk co ti vadí odejde?
A zbytek si pak nechat na skladě na další pokusy ne ?
Jak bys toto navrhoval "opravit" ? nebo myslíš že prodejce dílů ti bezplatně zapůčí vše potřebné na pokusy a ty mu to pak vrátíš ?
Ja jsem ITťák a jako hobby mam autoelektriku/diagnostiku. Jo taky na mě známej mechoš koukal divně, když jsem si přines stetoskop a po pěti minutách bylo jasno. Stejný s osciloskopem - diagnostika je pěkná, ale že startér má 150 otáček a zátěž jako míchačka na beton a proto to nestartuje přes OBD nezjistíš. Měniči ve Fordu zapřísahali řj.
často se stačí soustředit, mrknout do dokumentace a chvíli pozorovat za pomocí vhodných nástrojů.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
