semislicky Kumho viz foto 16" 2 kousky cena 3500kč kupovány letos vzorek 5.5mm není potřeba zahřívat jete 3x400m jak je teplo držijou luxuxně možnost i v normalnim provozu bez plechaču , možnost opravit jakékoliv turbo turbo 2260VKLR možnost vice kusu Převažene nebo nepřevažené ceny SZ mužu předělat na podtlak a vodu nebo komplet set nebo do vyfukovky s GTB 2260VK mam i gtb 2260VK použité taky vice kusu but origo nebo na podtlaku,1756VK,GTB2260vk,2260vklr1749VA,1749VB,1749v, 2052,2556 garrett ,přechody držaky banek redukce rovnane na magnetce , jakekoliv přiruby soustruženi kompresorovek ,předělání na podtlak ,oprava regulace nastavení nebo udělat komplet repas cena dle poškození lze udělat turbo 1749VB napřiklad z VNT 15 ,1749V nebo 1752 popřipadě možnost zavaření litiny,popřipadě SZ
Naposledy upravil(a) Radek VKLR dne 15 kvě 2016, 18:09, celkem upraveno 55 x.
tvar je možna stejnej ale prechod od tebe jsem ti 2krat posilal že mě netetesnil poprve řikals že to je vzperou tu už jsem tam měl a tahal jsem to 2krat ještě ven a ten stejnej problem měl aji treba LUIGI,měl jsem od tebe jen na 1756vk na 2260vk ten jsem si kupoval jinde ,kroužky použivam jiny a přesah kroužku taky jinej ja jsem si to navařil a mam klidek uplnej
Naposledy upravil(a) Radek VKLR dne 10 dub 2015, 20:04, celkem upraveno 6 x.
jj jak pise radek hned kdyz jsem montoval turbokit od andreho tak jsem tam dal vzperu a po chvili byl blok zadymeny jako prase ...
ten mezikus splnuje ucel jen na obrazku ale ne pri kazdodennim jezdeni
Nic proti Anremu, ale po namontování kitu + spodní vzpěry a po asi 2tis. motor zadýmený. taky to profukovalo, tak to muselo ven. Dal jsem nový těsnící kroužky a zatím to drží a snad bude držet.
Myslel jsem, že je to náhoda a jsem jedinej, tak jsem neřešil.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun