DUCATO 2,8TDI r.v.2000

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Obrázek
Je to toto čerpadlo
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

slovacek.milos píše:
Radek S píše:ok a kde tedy mám hledat tu díru na čerpadle?Ve předu je jen hřídel s tisícihranem.
Ale to je jedno čerpadlo už tam je nasadil jsem ho na tisícihran abnormální zub kterej je tedy k ničemu to tam ani jinak nepustil.A pak jsem nastavil hodinkama údaj co má být tak teda nevím co jsem podle tebe udělal blbě.Ale je to fuk motor běží a auto jede normálně.
jak je řemenice ozuěná tak dole natočit na šestou hodinu mezi šroubkama je díra
Tady to miloši jinak nejde čerpadlo je strčený do unašeče a s kolem to nijak nesouvisí.Tu vývěovu klidne sundej tesnění si vystřihni taky to tak dělám.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

:-)
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

nevíte někdo jak funguje ten žhavič?Kdy kam má jít elektrika prostě na jakém principu funguje?Díky
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Tak jsem trochu pokročil čerpadlo zrepasované ale čoudu jsem se nezbavil a ani sem nečekal že to čerpadlo vyřeší měněno z důvodu že teklo.Motor pořád startuje na 3válce 4válec má oproti ostatním 3 o 1/4 menší kompresi.Problém je jen ráno při prvním startu pak to jede a startuje normálně. Ventili vůli mají. Co nějaký přípravek na odkarbonizování třeba zapečené kroužky nebo zanesený ventil?Zatím to nehodlám rozebírat.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jde o to, v čem je problém...Nejdřív bych zjistil, kdo je na vině..Vyndal bych žhavičku a zkusil fouknout nad píst v hů toho válce, a poslouchal při zajištěné klice co to dělá.Pokud je ticho, tak bych nalil olej nad píst a zkusil kompresi...jinak kdysi pomáhalo nalít nad píst petrolej a nechat nějakou dobu působit...
nepropadat panice...
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

žhavičky to nemá když to zkusím přes vstřik fouknout?
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

ještě kolik by měla být komprese v bar měl jsem nějaký starý budík s kdoví jakou stupnici v kp a porovnával jen válce mezi sebou.
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Měl bych další dotaz jezdil jsem na B100 ale nedávno jsem musel natankovat ve francii a najednou spotřeba o 2l dole na normální naftu.Od té doby tankuju jen normál ne bio spotřeba je pořád o 2l níže ale motor má tvrdší zvuk.Nevím jestli je to od té doby co jezdím na normál naftu nebo později nevím.Je to 2,8TDI 90KW mohl by u tohoto motoru klepat vstřik? Bylo měněno čerpadlo a od té doby jen B100 do toho přechodu na normál naftu.Mohla by ta B100 pří špatném předstihu neklepat a normál jo.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“