EGR ventil TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

EGR ventil TDi

Příspěvek od mauditt »

Ahojte,

chcem sa opýtať, čo má najväčší vplyv na zanášanie karbónových usadenín v EGR a naopak aký spôsob jazdy prispieva k jej minimálnemu zanášaniu ( ekonomické jazdy s akurátnymi otáčkami alebo rýchlejšie jazdy s vyššími otáčkami ).
Ďakujem.
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
dawo
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 12 srp 2012, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník/Olomouc

Příspěvek od dawo »

Ahoj, EGR máš otevřený cca od 1400 do 2000 otáček (nevím přesně), čili se nejvíce zanáší právě v těchto otáčkách. . Pokud v těchto otáčkách přidáš hodně plyn tak se zavře, aby měl motor co nejvíc vzduchu pro zrychlení. Ergo, vyšší otáčky jsou pro nezanaseni lepší ;)
OI 1.9 TDI AHF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“