Motor AUY - Sharan špatné starty - bílý kouř po opravě mot.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

automirako
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 srp 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Motor AUY - Sharan špatné starty - bílý kouř po opravě mot.

Příspěvek od automirako »

Zdravím Vás kolegové.Opravuji Sharan AUY - 85 KW.Prolínala nafta přes vstřiky - zákazník dodal novou hlavu - vše vyměněno dle postupů VW nastaveny rozvody a dle diagnostiky na absolutní nulu - korekce úhlů vačka klika.Motor špatně startuje za studena a až naskočí vyletí bílý kouř a asi 10 minut jízdy kouří do bíla.V blocích naměřených hodnotách je mimo toleranci počátek vstřiku požadovaný je 1-4 stupně do plus , ale Já mám 5 stupňů do mínusu.Mohlo by to být způsobeno špatným Chip tunningem?Nebo je tu jiný problém?Děkuji alespoň za názor.
Slávek
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Na PD motoroch si pociatok vstreku riadi riadica jednotka motora. Rovnake priznaky to malo aj pred vymenou hlavy? Tlaky vo valcoch po oprave si meral? Tiez bolo treba zmerat presah piestov ked bola hlava dolu. Pretoze zakaznikovi sa verit neda.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
automirako
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 srp 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od automirako »

Tlaky jsou v pohodě.Vozidlo je přivezené z ITALIE a mělo motor plný nafty,tak jsem rovnou opravoval. - Teda - před opravou než se zjistilo,že je motor na opravu,tak motor startoval v pohodě a jel rovnoměrně - nebylo kromě toho že byl extrémně potečený od oleje co už byl 5cm nad vrchní rysku nic nápadného.Choval se jako běžně provozované auto.
Slávek
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

nečistil jsi vstřiky ?..
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Jsou správně seřízený vůle na vstřikovačích?
automirako
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 srp 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od automirako »

Vstřiky jsem pravda čistil - sprejem na vstřikovaci systemy a hadrou.Že bych zanesl otvory?Zaráží mě hodnota v bloku nam. hodnot uhel zažehu je v minusu 5 stupňů.Kamarad ma to same auto a ma hodnotu v plusu za studena 5 stupňů v a se zahřátím se nepatrně změní.Motor při prvnim startu kouří jako stara Avie - a tarokuje.Potom chvilku bíle kouří.Jinak jsou bloky nam. hodnot v pohodě.
Slávek
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9225
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Není ohlá ojnice když byl motor plný nafty?? nebyl jeden či dva písty níž než dr ostatní
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
automirako
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 srp 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od automirako »

Předem se omlouvam.Mám špatný signal na okamžitě odpovedi.Vstriky jsou se řízený na 180 stupňů.
Slávek
automirako
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 srp 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od automirako »

Vysku pistu jsem nezkoumal.Pohledem byly naprosto v pohodě.Nějak se mi to nezdá.Motor kouří jako Avie a az se po 10-15 minut zahřeje,tak přestane kouřit do bila
Slávek
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

změř tlaky a uvidíš!!
Nonstop odtah vozidel 775 24 15 75 pneuservis,soustružnické a kovoobráběčské práce,výbrusy motorů,chiptuning diagnostika vw group.Nákup,prodej a servis telefonů HTC!!
automirako
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 srp 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od automirako »

Co s tím počátkem vstriku?Neresit?Tlaky zmerim - jen musím sehnat merak do žhavicí svíčky.
Slávek
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Ohnutu ojnicu pohľadom na piest nezistis. Bolo treba zmerať presahy piestov keď bola hlava dole. Nezostáva ti nič iné, iba zmerať tlaky.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Niečo by ti mohli napovedat aj hodnoty v kanále 13, to si nepozeral?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
automirako
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 srp 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od automirako »

Samozrejme jsem kontroloval kanál 13.U všech válců jsou hodnoty od minus 0,3 do plus 0,4 což je myslím dobře.Do 1,3 je to v klidu - potom je třeba něco řešit,ale vše jsem důsledně kontroloval.Motor před rozebranim slapal v pohodě jen plival olej ven. Ojnice se ohne,když je něco ve spalovacím prostoru a ne pod pistem.
Slávek
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

automirako píše:Samozrejme jsem kontroloval kanál 13.U všech válců jsou hodnoty od minus 0,3 do plus 0,4 což je myslím dobře.Do 1,3 je to v klidu - potom je třeba něco řešit,ale vše jsem důsledně kontroloval.Motor před rozebranim slapal v pohodě jen plival olej ven. Ojnice se ohne,když je něco ve spalovacím prostoru a ne pod pistem.
No ale pokud byl válec plný nafty jak si psal a někdo nedopatřením potočil motorem třeba byť jen starterem tak sou ohnute ojnice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“