Motor AUY - Sharan špatné starty - bílý kouř po opravě mot.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 05 srp 2007, 21:08
- Bydliště: Zlín
Motor AUY - Sharan špatné starty - bílý kouř po opravě mot.
Zdravím Vás kolegové.Opravuji Sharan AUY - 85 KW.Prolínala nafta přes vstřiky - zákazník dodal novou hlavu - vše vyměněno dle postupů VW nastaveny rozvody a dle diagnostiky na absolutní nulu - korekce úhlů vačka klika.Motor špatně startuje za studena a až naskočí vyletí bílý kouř a asi 10 minut jízdy kouří do bíla.V blocích naměřených hodnotách je mimo toleranci počátek vstřiku požadovaný je 1-4 stupně do plus , ale Já mám 5 stupňů do mínusu.Mohlo by to být způsobeno špatným Chip tunningem?Nebo je tu jiný problém?Děkuji alespoň za názor.
Slávek
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Na PD motoroch si pociatok vstreku riadi riadica jednotka motora. Rovnake priznaky to malo aj pred vymenou hlavy? Tlaky vo valcoch po oprave si meral? Tiez bolo treba zmerat presah piestov ked bola hlava dolu. Pretoze zakaznikovi sa verit neda.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 05 srp 2007, 21:08
- Bydliště: Zlín
Tlaky jsou v pohodě.Vozidlo je přivezené z ITALIE a mělo motor plný nafty,tak jsem rovnou opravoval. - Teda - před opravou než se zjistilo,že je motor na opravu,tak motor startoval v pohodě a jel rovnoměrně - nebylo kromě toho že byl extrémně potečený od oleje co už byl 5cm nad vrchní rysku nic nápadného.Choval se jako běžně provozované auto.
Slávek
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 05 srp 2007, 21:08
- Bydliště: Zlín
Vstřiky jsem pravda čistil - sprejem na vstřikovaci systemy a hadrou.Že bych zanesl otvory?Zaráží mě hodnota v bloku nam. hodnot uhel zažehu je v minusu 5 stupňů.Kamarad ma to same auto a ma hodnotu v plusu za studena 5 stupňů v a se zahřátím se nepatrně změní.Motor při prvnim startu kouří jako stara Avie - a tarokuje.Potom chvilku bíle kouří.Jinak jsou bloky nam. hodnot v pohodě.
Slávek
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 05 srp 2007, 21:08
- Bydliště: Zlín
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 05 srp 2007, 21:08
- Bydliště: Zlín
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 05 srp 2007, 21:08
- Bydliště: Zlín
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 05 srp 2007, 21:08
- Bydliště: Zlín
Samozrejme jsem kontroloval kanál 13.U všech válců jsou hodnoty od minus 0,3 do plus 0,4 což je myslím dobře.Do 1,3 je to v klidu - potom je třeba něco řešit,ale vše jsem důsledně kontroloval.Motor před rozebranim slapal v pohodě jen plival olej ven. Ojnice se ohne,když je něco ve spalovacím prostoru a ne pod pistem.
Slávek
No ale pokud byl válec plný nafty jak si psal a někdo nedopatřením potočil motorem třeba byť jen starterem tak sou ohnute ojnice...automirako píše:Samozrejme jsem kontroloval kanál 13.U všech válců jsou hodnoty od minus 0,3 do plus 0,4 což je myslím dobře.Do 1,3 je to v klidu - potom je třeba něco řešit,ale vše jsem důsledně kontroloval.Motor před rozebranim slapal v pohodě jen plival olej ven. Ojnice se ohne,když je něco ve spalovacím prostoru a ne pod pistem.