MB 220CDI W204 - po výměně termostatu "Check Engine&quo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
MB 220CDI W204 - po výměně termostatu "Check Engine&quo
Ahojte
Mám prosbu. Dneska jsem měnil termostat na mojí W204, 2.2CDI 125kW, 2009. Koupil jsem jí před týdnem a zjistil jsem, že se motor ohřeje jen na 60°C. Dal jsem Wahlera termostat. Auto se za chvíli zahřálo na 90°C a po chvilce se rozsvítila oranžová ikona motoru. Auto jede normálně, žádná ztráta výkonu, nebo hláška do budíků. Nevím, jak dlouho s tím špatným termostatem auto jezdilo, ale může bejt příčina v tom, že když se neohřál motor, neprováděla se regenerace DPF? A teď se motor ohřál a elektronika neví co s tím? V návodu jsem našel, že mám třikrát nebo čtyřikrát nastartovat, že by mohla kontrolka zhasnout. Zatím jsem to nezkusil. Nemáte nějakou radu nebo tip? Zkusím zejtra najet nějakejch 40-50 km, jestli se regenerace udělá a kontrolka zhasne. Nedá se regenerace nějak spustit uživatelsky? U jiných značek to jde.
Dík za případné tipy. V okolí Karlových Varů nevím o nikom, kdo by mi načet auto, aby se podíval co to způsobilo.
Mám prosbu. Dneska jsem měnil termostat na mojí W204, 2.2CDI 125kW, 2009. Koupil jsem jí před týdnem a zjistil jsem, že se motor ohřeje jen na 60°C. Dal jsem Wahlera termostat. Auto se za chvíli zahřálo na 90°C a po chvilce se rozsvítila oranžová ikona motoru. Auto jede normálně, žádná ztráta výkonu, nebo hláška do budíků. Nevím, jak dlouho s tím špatným termostatem auto jezdilo, ale může bejt příčina v tom, že když se neohřál motor, neprováděla se regenerace DPF? A teď se motor ohřál a elektronika neví co s tím? V návodu jsem našel, že mám třikrát nebo čtyřikrát nastartovat, že by mohla kontrolka zhasnout. Zatím jsem to nezkusil. Nemáte nějakou radu nebo tip? Zkusím zejtra najet nějakejch 40-50 km, jestli se regenerace udělá a kontrolka zhasne. Nedá se regenerace nějak spustit uživatelsky? U jiných značek to jde.
Dík za případné tipy. V okolí Karlových Varů nevím o nikom, kdo by mi načet auto, aby se podíval co to způsobilo.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Je tam konektor pro měření teploty- budík ukazuje. Pak dvě hadice na vodu a pak 7 šroubů. Takže mě nenapadá, co z toho by mohlo mít vliv na funkci rostlináře. Apropó... Kde je u tohodle auta diagnostická zásuvka?
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Dneska ráno, když jsem nastartoval, tak Check nesvítil. Ujel jsem asi 15km, auto se ohřálo na provozní teplotu a Check zase vyskočil.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Dneska jsem jel do práce, jezdím po čtyřproudovce, takže motor ohřátej na 90°C, kontrolka nesvítila, ještě jsem si objel Vary po obchvatu, na 5st. rychlost kolem 100km/h, ot. cca 2300. A kontrolka se nerozsvítila. Moje hypotéza je, že jak se motor neohřejval kvůli vadnému termostatu, tak neregeneroval. Pak, po výměně, se ohřál, spustil regeneraci, ale jedna nestačila, tak rozsvítil Check Engine. Druhej den u studenýho motoru Check nesvítil, potom, po ohřátí motoru další regenerace, zase nestačila, tak znova Check. A dneska už klid. Tak uvidím, jak se to bude chovat dál. Blbý je, že auto nemá kontrolku na probíhající regenaraci. Člověk by si to alespoň mohl odsledovat.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak jsem byl na diagnostice a v paměti bylo následující:
•Snímač teploty chl. kapaliny; elektrická závada
•Zkrat na plus nebo přerušený obvod
•přerušovaný
•Obsah sazí ve filtru částic
•přerušovaný
•Snímač polohy klikového/vačkového hřídele - chybná funkce
•přerušovaný
•Snímač polohy vačkového hřídele - není signál
•přerušovaný
•Alternátor - nesprávný signál
•přerušovaný
Technik říkal, že to vypadá na velkej pokles napětí při startu, když auto dlouho stálo a mělo slabou baterku.
Vymazal závady, pak jsme auto nastartovali a udělali znova načtení paměti. Už tam nic nebylo. Tak jsem ho vzal na průtah, 15km v klidu, na 5 stupeň, 2200ot/min., 110km/h, plynulá jízda, pak otočka a to samý zpátky s naložením, rychlostí 160km/h na 6 st.
Zatím je klid, kontrolka nesvítí. Tak uvidíme, snad bude všechno OK.
•Snímač teploty chl. kapaliny; elektrická závada
•Zkrat na plus nebo přerušený obvod
•přerušovaný
•Obsah sazí ve filtru částic
•přerušovaný
•Snímač polohy klikového/vačkového hřídele - chybná funkce
•přerušovaný
•Snímač polohy vačkového hřídele - není signál
•přerušovaný
•Alternátor - nesprávný signál
•přerušovaný
Technik říkal, že to vypadá na velkej pokles napětí při startu, když auto dlouho stálo a mělo slabou baterku.
Vymazal závady, pak jsme auto nastartovali a udělali znova načtení paměti. Už tam nic nebylo. Tak jsem ho vzal na průtah, 15km v klidu, na 5 stupeň, 2200ot/min., 110km/h, plynulá jízda, pak otočka a to samý zpátky s naložením, rychlostí 160km/h na 6 st.
Zatím je klid, kontrolka nesvítí. Tak uvidíme, snad bude všechno OK.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Takže, po smazání všech závad minulý týden auto tři dny OK. Pak se zase za jízdy rozsvítila kontrolka Check Engine, ale auto jelo normálně. Ráno když jsem nastartoval, tak svítila taky. Po opětovaném startu, když jsem ratolesti slžil u školy a školky, kontrolka zhasla. O víkendu najeto cca 200km, bez rozsvícení. Dneska byl čas, tak jsem zajel na vyčtení paměti a vyběhlo tam jediné:
200B Snímač polohy vačkového hřídele - není signál
Přerušovaný
Takže to vypadá že vypadává signál. Co jsem koukal na netu, vypadá to, že je to klasickej Hall. Nevíte někdo, kde ho sehnat, případně jaký má označení a kde ho na motoru najdu. Předpokládám, poblíž vačky
200B Snímač polohy vačkového hřídele - není signál
Přerušovaný
Takže to vypadá že vypadává signál. Co jsem koukal na netu, vypadá to, že je to klasickej Hall. Nevíte někdo, kde ho sehnat, případně jaký má označení a kde ho na motoru najdu. Předpokládám, poblíž vačky
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000