VW T4- převodovka-přeskládání kvaltů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak dnes jsem zjistil, že mi asi chybí držák motoru. Mám jen to eLko se silentblokem a nevím kde to chytit k bloku. To eLko je chycený Třema šroubama a já nemůžu za boha přijít na to kd ek bloku to chytit. Zřejmě mi ještě chybí nějakej mezikus.
Nemá někdo fotku nebo obrázek jak je motor 1.9 chycenej.
Nemá někdo fotku nebo obrázek jak je motor 1.9 chycenej.
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Odpovědi: 0
Obnovím tohle téma, ať nezakládám další - nikde jsem se nedozvěděl, jestli už někdo zkoušel diferák z TDI (octavia, golf...) implantovat do převodovky T4 1,9TD (DQL). Vím že diferáky jsou rozdílné, ale jestli by pasovala vyměnit hřídel s pastorkem a věnec diferáku. Popř. jaký je tam jiný problém? Pokud pasují přeskládat kolečka, mělo by být řešitelné i tohle. Má cenu se do toho pouštět?
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

Mm t4 a co jsem zjištoval tak borec předěláva diferaky takže to určitě jde.Ale nic vic k tomu neříkal asi jeho tajnost kvuli kšeftu. To jsem četl na forum. K tomu silentbloku to ELKO tam nikde nedaš. To Elko jde dat jen na 66kw .Drřák si musíš vyrobit jak zezadu na poloosu tak na bok. Ja osobně jsem si dal do převodovky 5tkove nejrychlejší soukolí z t5 1.9tdi 128kw tuším. Je to ze 4 skok jak prase samuzřejmě mam kolem 170hp tak se to s tím pere dobře. Ale už bych volil něco pomalejšího. Ale zase dalnice čtvrt plinu motor neřve a 130. Vyměna soukolí asi 30min.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
tou podtlakovou regulací myslíš asi spíš přetlakovou regulaci, aby to přidalo naftu v závislosti na tlaku v sání...? Nejlepší pro tebe bude asi si sehnat čerpadlo z Audi 100 2.0TD 

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5