TOUAREG V10 5,0 TDI VYNULUJU SA HODINY
Moderátoři: šulda, Moderátoři
TOUAREG V10 5,0 TDI VYNULUJU SA HODINY
Vždy ked auto stoji 4-5 HOD nenaštartovane sa vynuluju hodiny na 0:00 .Ostatne hodnoty paliva a vsetkeho možneho su v poriadku tie sa nevynuluju. A stava sa ze ked stoji 2-3 dni a chcem naštartovat cez tlačitko štart tak len cela pristrojovka zhasne a nenaskoči . Ale ked to natočim z klučom tak naštartuje hned. Ked sa jazdí stale tak to ide aj cez tlačitko štart
Jedna je pod sedadlom šofera a jedna v kufri . Ešte tak vediet ktora je ktora? Logicky ma napada že jedna by mohla byt zla ta čo ma na starosti tie hodiny . Až to nema nejaku tretiu na tie hodinkyTomas.cz píše:Baterky to bude mít dvě, jedna provozní a druhá startovací, ta startovací se po dobití během jízdy od systému odpojí a je připravena na další start.
Nicméně netuším, pokud bude startovací baterka ko, jestli je možný start jen na provozní akumulátor.


Tak ani baterka neni nejlevnejsi kdyz je do vnitrku auta. Nemuze tam dat klasickou.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Tak zrovna na této elektrárně není jednoduché vyměnit baterky. Nech to na servis, abys neměl ještě větší výdaje.adrian4 píše:Ja som amater , než stym pojdem do servisu tak zvladnem akurat autobateriu vymenit . Tak len či niekto s tym nema skusenost . Diks za info
Ešte som zabudolpočas jazdy ukazuje napetie na palubovke 14V
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Keby niekto potreboval tu je navod https://www.youtube.com/results?search_ ... NGE+BATERY toto zvladnem v pohode vymenit
lEN CI TO JE TOU BATERKOU?

U Touarega to takhle nefunguje ( mám-li slabou baterii v klíčku tak už mi dávno vyskakuje hláška ), jestliže mám dvě baterky a obě baterky jsou ok tak vše funguje na baterku pod sedadlem, jestliže je baterka pod sedačkou slabá, tak nelze nastartovat tlačítkem ale pomocí klíčku ano, protože se pararelně připojí zadní baterie, tak je prakticky zaručeno že se auto dá vždy nastartovat, jednotka palubní sítě hlídá napětí a při jeho poklesu většinu řj odpojí, pak je možné nastartovat auto i když v autě nesvítí ani žárovka. Takže není pravda že baterka v kufru je pro start a žhavení nebo bufík.
Toto som vyhrabal
Baterky su vonku obidve nabijam a skusim ich zamenit . Obe su Bosch S5 12V 110Ah 920A .Pri merani som zistil že ta pod sedačkou je asi kaput 2 ročna bateria
Toto som vyhrabal

Baterky su vonku obidve nabijam a skusim ich zamenit . Obe su Bosch S5 12V 110Ah 920A .Pri merani som zistil že ta pod sedačkou je asi kaput 2 ročna bateria