TOUAREG V10 5,0 TDI VYNULUJU SA HODINY

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
adrian4
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2006, 16:13
Odpovědi: 0

TOUAREG V10 5,0 TDI VYNULUJU SA HODINY

Příspěvek od adrian4 »

Vždy ked auto stoji 4-5 HOD nenaštartovane sa vynuluju hodiny na 0:00 .Ostatne hodnoty paliva a vsetkeho možneho su v poriadku tie sa nevynuluju. A stava sa ze ked stoji 2-3 dni a chcem naštartovat cez tlačitko štart tak len cela pristrojovka zhasne a nenaskoči . Ale ked to natočim z klučom tak naštartuje hned. Ked sa jazdí stale tak to ide aj cez tlačitko štart
majokx
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 31 pro 2014, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od majokx »

V prvom rade by som pred startovanim zmeral nabitie akumulatora.A hned vies ci mozes baterku vylucit alebo nie a co tak diagnostika ?
adrian4
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2006, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od adrian4 »

Ja som amater , než stym pojdem do servisu tak zvladnem akurat autobateriu vymenit . Tak len či niekto s tym nema skusenost . Diks za info
Ešte som zabudolpočas jazdy ukazuje napetie na palubovke 14V
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Začni baterkou, je to mnohem levnější, než se s tou tvou "pojízdnou kasičkou" přiblížit k servisu 8)
... akorát nevím, zda se u tebe nemusí kódovat baterka :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Baterky to bude mít dvě, jedna provozní a druhá startovací, ta startovací se po dobití během jízdy od systému odpojí a je připravena na další start.
Nicméně netuším, pokud bude startovací baterka ko, jestli je možný start jen na provozní akumulátor.
adrian4
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2006, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od adrian4 »

Tomas.cz píše:Baterky to bude mít dvě, jedna provozní a druhá startovací, ta startovací se po dobití během jízdy od systému odpojí a je připravena na další start.
Nicméně netuším, pokud bude startovací baterka ko, jestli je možný start jen na provozní akumulátor.
Jedna je pod sedadlom šofera a jedna v kufri . Ešte tak vediet ktora je ktora? Logicky ma napada že jedna by mohla byt zla ta čo ma na starosti tie hodiny . Až to nema nejaku tretiu na tie hodinky :D A kodovat autobateriu z toho som jasny uplne (LOL)
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3520
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Tak ani baterka neni nejlevnejsi kdyz je do vnitrku auta. Nemuze tam dat klasickou.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

adrian4 píše:Ja som amater , než stym pojdem do servisu tak zvladnem akurat autobateriu vymenit . Tak len či niekto s tym nema skusenost . Diks za info
Ešte som zabudolpočas jazdy ukazuje napetie na palubovke 14V
Tak zrovna na této elektrárně není jednoduché vyměnit baterky. Nech to na servis, abys neměl ještě větší výdaje.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
adrian4
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2006, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od adrian4 »

Keby niekto potreboval tu je navod https://www.youtube.com/results?search_ ... NGE+BATERY toto zvladnem v pohode vymenit :D lEN CI TO JE TOU BATERKOU?
adrian4
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2006, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od adrian4 »

Nevie nahodou niekto ktora z tych dvoch bateriek je na 100% štartovacia . Lebo niekde pišu že pod sedadlom a niekde že v kufry
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

V kufru je startovací,pod sedačkou je na to ostatní jsou ale propojené přes relé a v kufru se po nabití odpojuje
adrian4
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2006, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od adrian4 »

U Touarega to takhle nefunguje ( mám-li slabou baterii v klíčku tak už mi dávno vyskakuje hláška ), jestliže mám dvě baterky a obě baterky jsou ok tak vše funguje na baterku pod sedadlem, jestliže je baterka pod sedačkou slabá, tak nelze nastartovat tlačítkem ale pomocí klíčku ano, protože se pararelně připojí zadní baterie, tak je prakticky zaručeno že se auto dá vždy nastartovat, jednotka palubní sítě hlídá napětí a při jeho poklesu většinu řj odpojí, pak je možné nastartovat auto i když v autě nesvítí ani žárovka. Takže není pravda že baterka v kufru je pro start a žhavení nebo bufík.
Toto som vyhrabal :)
Baterky su vonku obidve nabijam a skusim ich zamenit . Obe su Bosch S5 12V 110Ah 920A .Pri merani som zistil že ta pod sedačkou je asi kaput 2 ročna bateria
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1158
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

když jsou venku, tak je zkus záťěžákem - mají snad v každým servise.
škoda měnit něco, co není třeba špatné
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“