1,8 TSI 118kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fajo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 říj 2014, 21:10
Odpovědi: 0

1,8 TSI 118kw

Příspěvek od fajo »

mam problem s tymto motorom, ide iba na 3 valce, iba niekedy sa chyti 4. pise mi to chyby 000770-valec 2 zjisteno vynechavani zazehu
000772-valec 4 zjisteno vynechavani zazehu
000768- zjisteno vynechavani zapalovani-nepravidelne
sviecka na 1 valci vymenena, bola uplne opalena, rozvod v poriadku, a cievky na svieckach povymienane medzi sebou a stale tie iste zavady.
Diletant_a_Laik
Přispěvovatel
Příspěvky: 322
Registrován: 07 říj 2011, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Diletant_a_Laik »

Jak opálená svíčka? Uhořela teplem nebo černě uchcaná? Buď vstřik nebo ucpaný sání
fajo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 říj 2014, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od fajo »

uhorena teplom, ale bola na 1 valci od rozvodov tak nechapem preco pise chybu na 2 a 4 valci
Diletant_a_Laik
Přispěvovatel
Příspěvky: 322
Registrován: 07 říj 2011, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Diletant_a_Laik »

možná kombinovaná závada....
jednou jsem se s touhle mrchou trápil, pořád 4. hrnek nehořel, motor šel na 3-3,5-4 válce podle počasí a zatížení a po vyčištění sání OK. Nebylo ale nijak extra zarostlý a na tom 4. asi nejmíň. Vysvětluju si to špatným vířením, že se nepovedla správně vrstvená směs. V tvým případě by to možná mohlo upálit tu svíci. Možná :roll:
Naposledy upravil(a) Diletant_a_Laik dne 23 bře 2015, 20:48, celkem upraveno 1 x.
fajo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 říj 2014, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od fajo »

takze to budu na isto vstrekovace?
Diletant_a_Laik
Přispěvovatel
Příspěvky: 322
Registrován: 07 říj 2011, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Diletant_a_Laik »

I když ty vstřiky docela odcházej, spíš bych to viděl na to sání. Vyčistil bych ho a přijednom nechal zkouknout ty vstřiky. Dobrý zkušenosti mám http://www.jetservis.cz/kontakt
ale to máš asi trochu z ruky. V předchozím máš edit
fajo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 říj 2014, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od fajo »

tak zhodim to sanie a uvidim ako to bude vyzerat, ale mam aj ja podozrenie na vstrekovace. dakujem za radu
Diletant_a_Laik
Přispěvovatel
Příspěvky: 322
Registrován: 07 říj 2011, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Diletant_a_Laik »

Příjemnou zábavu a dej vědět. Já měl hlavně takový hrby okolo ventilových sedel. Při otevřeným ventilu je to celkem dobře vidět. Kdyby ses rozhod pro jetservis, tak dává teflonový tesnění na vstřiky přímo k tomu
fajo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 říj 2014, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od fajo »

takze sanie vycistene, vstrekovace nove, ventily od karbonu vycestene ako sa dali a stale na 3 valce, 4 valec nepali ako ma. tak co teraz? ale ked som dal dole sanie tak na 4 valci bolo okolo ventilov natecene emulzia oleja a vody,ventily boli zatvorene.
karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od karelmacal »

regulátor tlaku ?
fajo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 říj 2014, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od fajo »

a ako vyskusam regulator tlaku?
karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od karelmacal »

je na liště rozděluje měl jsem ho v p...č a behalo to hrozně
fajo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 říj 2014, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od fajo »

mam v ponuke druhy motor ale kod motora je BZB a ja mam CDAA. viete niekto poradit v com su ine tieto motory a ci to bude pasovat?
fajo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 říj 2014, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od fajo »

zatial som vyzistil ze BZB je euro4 a CDAA je euro 5, BZB ma len jednu lambdu a CDAA ma dve a BZB ma slabsie olejove cerpadlo. ja by som prehadzoval len hole motory a na ten BZB by islo vsetko s CDAA ako vstrekovace, sanie, turbo.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

U těchto motorů se hodně propalují písty,odejde vstřik a je to hned,píst s vložkou nekoupiš,Teda samotnej píst jó, vložka je vlastně celej spodek:-) Par jsme jich už takhle mrtvejch řešili....... Skvělí motory!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“