a ten řeší tlak nebo že ti kontrolka nezhasne hned neo až po časedreizig5 píše:a nerozpadl se ti při výměně oil filtru ten prostředek na kterej nasouváš oil filtr?
fabia 1.2 htp 47kw za jazdy blika mazanie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
A nieco rozumne poradit nevies pretoze hned menit motor sa mi zda hlupe odite ti sviecka a menis motorslovacek.milos píše:je promin, nalej něco hustého co je třeba do motorek 2OW5O, nebo superturbo, čidlo vyřad aby neotravovalo a nech to tak dojezdit, můžeš měnit čerpadlo, celý ten bazmek nad filtrem, szkusit to bez vany a čumět kde to nejíc teče a výledek je štěstí nebo nula od nuly pošla,
když se ohlídneš do minula tak třeba některý fiat měl budík, nastartovalb8s a byly tam tři po dvaceti km O a furt to jelo do bodu kdy to nejelo,
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
dreizig5 napsal:
a nerozpadl se ti při výměně oil filtru ten prostředek na kterej nasouváš oil filtr?
a ten řeší tlak nebo že ti kontrolka nezhasne hned neo až po čase Zmatený
jj jednou se mě to stalo.svítíla kontrolka mazání a bylo to nějak dojebaný a mělo to malej tlak.po rozdělaní a znovu poskladání ok.
a nerozpadl se ti při výměně oil filtru ten prostředek na kterej nasouváš oil filtr?
a ten řeší tlak nebo že ti kontrolka nezhasne hned neo až po čase Zmatený
jj jednou se mě to stalo.svítíla kontrolka mazání a bylo to nějak dojebaný a mělo to malej tlak.po rozdělaní a znovu poskladání ok.
Naposledy upravil(a) dreizig5 dne 24 bře 2015, 19:18, celkem upraveno 1 x.
s
Myslel som ale nic stale to istedreizig5 píše:jj jednou se mě to stalo.svítíla kontrolka mazání a bylo to nějak dojebaný a mělo to malej tlak.po rozdělaní a znovu poskladání ok.
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
uvivídíš sám prováděj kdejaké hlůposti a sám poznáš výsledky, sem tam se ti možná něco povede,
ta blbá krabička co je v místě kde je motor, je protě taková od výroby velmi rozporuplná, v návodech na opravu podivná, co se týče GO motoru třeba z důvodu mazání je to jedno velké tajemství a až pochopíš co to všehno vjde a koli stojí hatapák na dojetí
tak ti přeju mnoho štěstí

ta blbá krabička co je v místě kde je motor, je protě taková od výroby velmi rozporuplná, v návodech na opravu podivná, co se týče GO motoru třeba z důvodu mazání je to jedno velké tajemství a až pochopíš co to všehno vjde a koli stojí hatapák na dojetí
tak ti přeju mnoho štěstí
Chapemco chces povedat ale ta urcite sa to musidat aj inaksie nie hnedmotor menit mozno ty si mal stym skusenost ale riesil si to dakedy okrem vymeny motora hmmm ak hej tak coje na chybeslovacek.milos píše:uvivídíš sám prováděj kdejaké hlůposti a sám poznáš výsledky, sem tam se ti možná něco povede,
ta blbá krabička co je v místě kde je motor, je protě taková od výroby velmi rozporuplná, v návodech na opravu podivná, co se týče GO motoru třeba z důvodu mazání je to jedno velké tajemství a až pochopíš co to všehno vjde a koli stojí hatapák na dojetí
tak ti přeju mnoho štěstí
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zajímavé mi právě nenapadá kde by se ten tlak u obyčejné vložky kam ztrácel jak bude HTP mrknu a napíšu, že to valí jedou dírou do filtru a druhou z filtru, a když to dáš bez filtru nic se neměnídreizig5 píše:dreizig5 napsal:
po rozdělaní a znovu poskladání ok.
zkus to dát někdy bez filtru a zjistíš že podle mě nic, nebo mluvíme každý o něčem jiném?
Takze aka je chybaslovacek.milos píše:zajímavé mi právě nenapadá kde by se ten tlak u obyčejné vložky kam ztrácel jak bude HTP mrknu a napíšu, že to valí jedou dírou do filtru a druhou z filtru, a když to dáš bez filtru nic se neměnídreizig5 píše:dreizig5 napsal:
po rozdělaní a znovu poskladání ok.
zkus to dát někdy bez filtru a zjistíš že podle mě nic, nebo mluvíme každý o něčem jiném?
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
dreizig5 napsal:
dreizig5 napsal:
po rozdělaní a znovu poskladání ok.
zajímavé mi právě nenapadá kde by se ten tlak u obyčejné vložky kam ztrácel jak bude HTP mrknu a napíšu, že to valí jedou dírou do filtru a druhou z filtru, a když to dáš bez filtru nic se nemění
zkus to dát někdy bez filtru a zjistíš že podle mě nic, nebo mluvíme každý o něčem jiném?
taky mě to nejde moc do palice ale vyděl sem to navlastní oči.prostě to bylo rozpadlí a oil špatně cirkuloval.a svítilo mazaní.
dreizig5 napsal:
po rozdělaní a znovu poskladání ok.
zajímavé mi právě nenapadá kde by se ten tlak u obyčejné vložky kam ztrácel jak bude HTP mrknu a napíšu, že to valí jedou dírou do filtru a druhou z filtru, a když to dáš bez filtru nic se nemění
zkus to dát někdy bez filtru a zjistíš že podle mě nic, nebo mluvíme každý o něčem jiném?
taky mě to nejde moc do palice ale vyděl sem to navlastní oči.prostě to bylo rozpadlí a oil špatně cirkuloval.a svítilo mazaní.
Ale mne po nastartovani mazanie zhasne az ked sa motor zohreje zasvieti mazanie zapipa a potom zasa zhasne a zasa nic dlhu dobudreizig5 píše:taky mě to nejde moc do palice ale vyděl sem to navlastní oči.prostě to bylo rozpadlí a oil špatně cirkuloval.a svítilo mazaní.
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Robilo nam to isté po oprave hlavy, nic nepomohlo, raz blikalo raz nie, tlak oleja na cidle svietil 0 v otackach bol max 1bar,motor behal bez problemu.. Skoncilo to vymenou motora, doteraz nezistena zavada (komplet motor stal 200€)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
No presne toto iste mam nezistoval si vobec co to bolo za chybuUchoTD píše:Robilo nam to isté po oprave hlavy, nic nepomohlo, raz blikalo raz nie, tlak oleja na cidle svietil 0 v otackach bol max 1bar,motor behal bez problemu.. Skoncilo to vymenou motora, doteraz nezistena zavada (komplet motor stal 200€)
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
rozumné, pro běžného opraváře nejsou manuály, co a jak přesně změřit co utáhnout,UchoTD píše:Robilo nam to isté po oprave hlavy, nic nepomohlo, raz blikalo raz nie, tlak oleja na cidle svietil 0 v otackach bol max 1bar,motor behal bez problemu.. Skoncilo to vymenou motora, doteraz nezistena zavada (komplet motor stal 200€)
bud se tomu věnuješ jak bubert a něco o tom víš
nebo vtom prostě plaveš
"Chyba motora"3copsi3 píše:No presne toto iste mam nezistoval si vobec co to bolo za chybuUchoTD píše:Robilo nam to isté po oprave hlavy, nic nepomohlo, raz blikalo raz nie, tlak oleja na cidle svietil 0 v otackach bol max 1bar,motor behal bez problemu.. Skoncilo to vymenou motora, doteraz nezistena zavada (komplet motor stal 200€)
sorry za OT...